MammaMums Skrevet 1. april #3581 Del Skrevet 1. april baremeg skrev (12 minutter siden): Det er dessverre ikke noe nytt…. Skjønner ikke at han gidder det der…. Jeg tror de har en sånn tone seg i mellom jeg, virker litt sånn på hvordan de prater til hverandre. Men men, hver sin greie👍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PGMVL Skrevet 1. april #3582 Del Skrevet 1. april On 6/7/2019 at 10:55 AM, galmamma said: Skjønner hun det selv? er det kun humor eller er hun seriøs? Hun virker som en snill og grei dame! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 1. april #3583 Del Skrevet 1. april PGMVL skrev (16 minutter siden): Hun virker som en snill og grei dame! Du siterer et innlegg fra 2019 som ingen aner bakgrunnen for. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeskål! Skrevet 1. april #3584 Del Skrevet 1. april Det hundeholdet til moren er vel ikke særlig bra? Har skrevet om det her før å, men får vondt av å se hunder som lever i et bur under benken på vaskerommet, lufting er en tur på verandaen og det kjeftes når de bråker. Kanskje ikke så rart i de bjeffer når de er så understimulerte. 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaMums Skrevet 1. april #3585 Del Skrevet 1. april Kaffeskål! skrev (52 minutter siden): Det hundeholdet til moren er vel ikke særlig bra? Har skrevet om det her før å, men får vondt av å se hunder som lever i et bur under benken på vaskerommet, lufting er en tur på verandaen og det kjeftes når de bråker. Kanskje ikke så rart i de bjeffer når de er så understimulerte. Huff, er enig med deg hvis det er som du skriver her😔 Vi får virkelig håpe at det er en stor hundegård som vi ikke har sett evt på snap som de har i det minste.. Nå er jo moren blitt operert og kanskje ikke vært så mobil som man helst bør være med hunder- men huff.. Krysser fingrene for at det er noen som går med de, eller at de har en stor, fin luftegård… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 1. april #3586 Del Skrevet 1. april baremeg skrev (3 timer siden): Det er dessverre ikke noe nytt…. Skjønner ikke at han gidder det der…. Hadde det vært omvendt, hadde det vært ramaskrik. Fatter ikke at folk synes det er greit at Tom blir behandlet slik. Hadde en mann gjort det samme med en dame, tror jeg alle hadde hylt opp. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 1. april #3587 Del Skrevet 1. april Kaffeskål! skrev (1 time siden): Det hundeholdet til moren er vel ikke særlig bra? Har skrevet om det her før å, men får vondt av å se hunder som lever i et bur under benken på vaskerommet, lufting er en tur på verandaen og det kjeftes når de bråker. Kanskje ikke så rart i de bjeffer når de er så understimulerte. Hva i alle dager skal en med hund når de ikke gidder å ta seg av dem på skikkelig måte? Her skulle Mattilsynet blitt koblet inn. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 1. april #3588 Del Skrevet 1. april MammaMums skrev (3 timer siden): Jeg tror de har en sånn tone seg i mellom jeg, virker litt sånn på hvordan de prater til hverandre. Men men, hver sin greie👍 Nei. Han virket grinete og det så IKKE ut som om han syns det var veldig alright 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 1. april #3589 Del Skrevet 1. april Honey Dew skrev (15 minutter siden): Hva i alle dager skal en med hund når de ikke gidder å ta seg av dem på skikkelig måte? Her skulle Mattilsynet blitt koblet inn. Penger. Salg av valper gir cash i kassa. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 1. april #3590 Del Skrevet 1. april baremeg skrev (5 minutter siden): Nei. Han virket grinete og det så IKKE ut som om han syns det var veldig alright Men hvem i alle dager er det som legger ut at man krangler/er i konflikt med partner, familie og nære relasjoner hver eneste gang de er hos slekta? Og det er aldri IH sin feil selvfølgelig, alle de andre. Det er så giftig og manipulerende som du får det. Iblandet hysterisk latter, kan man nesten lure på om det er en spøk. 7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 1. april #3591 Del Skrevet 1. april panzerpølsa skrev (1 minutt siden): Men hvem i alle dager er det som legger ut at man krangler/er i konflikt med partner, familie og nære relasjoner hver eneste gang de er hos slekta? Og det er aldri IH sin feil selvfølgelig, alle de andre. Det er så giftig og manipulerende som du får det. Iblandet hysterisk latter, kan man nesten lure på om det er en spøk. Nei nei , hun tar selvfølgelig aldri feil. Det er alltid alle andre det er noe galt med 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaMums Skrevet 1. april #3592 Del Skrevet 1. april baremeg skrev (52 minutter siden): Nei. Han virket grinete og det så IKKE ut som om han syns det var veldig alright Litt enig med deg om at han virker litt grinete innimellom. Likevel tror jeg de har det sånn helt normalt greit sammen. Sånn 5 på skalaen… Kanskje det er det som er det vanligste å ha i et samliv? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaMums Skrevet 1. april #3593 Del Skrevet 1. april panzerpølsa skrev (47 minutter siden): Men hvem i alle dager er det som legger ut at man krangler/er i konflikt med partner, familie og nære relasjoner hver eneste gang de er hos slekta? Og det er aldri IH sin feil selvfølgelig, alle de andre. Det er så giftig og manipulerende som du får det. Iblandet hysterisk latter, kan man nesten lure på om det er en spøk. Tror det er en temperaturmåler på sam-eksistens på mange familier og samliv rundt om i Norge? Og som hun sier selv; så velger hun å vise det på snap- og for all del🙌- hun om det. Jeg ville nok ikke lagt det ut, men tror mange setter pris på at det vises. Noe hun selv sier hun får tilbakemeldinger på. Litt sånn; heia de som tør å vise ærlig innblikk i livets gang, tenker jeg👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaMums Skrevet 1. april #3594 Del Skrevet 1. april panzerpølsa skrev (54 minutter siden): Penger. Salg av valper gir cash i kassa. 😔 Mange av de rundtomkring 😔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 1. april #3595 Del Skrevet 1. april MammaMums skrev (17 minutter siden): Tror det er en temperaturmåler på sam-eksistens på mange familier og samliv rundt om i Norge? Og som hun sier selv; så velger hun å vise det på snap- og for all del🙌- hun om det. Jeg ville nok ikke lagt det ut, men tror mange setter pris på at det vises. Noe hun selv sier hun får tilbakemeldinger på. Litt sånn; heia de som tør å vise ærlig innblikk i livets gang, tenker jeg👍 Når det går på bekostning av barn og barnebarn, har du vel kanskje gått for langt eller? Så nei, ikke alltid så flott å vise alle disse dårlige sidene. 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaMums Skrevet 1. april #3596 Del Skrevet 1. april panzerpølsa skrev (5 minutter siden): Når det går på bekostning av barn og barnebarn, har du vel kanskje gått for langt eller? Så nei, ikke alltid så flott å vise alle disse dårlige sidene. Jo, jeg er fortsatt enig i poenget mitt i at det er tøft at noen tør å vise alle sidene ved et samliv sånn😅 Og det å harpe på barn og barnebarn og langt tilbake; vel- gjør ikke sånt jeg. Går ikke løs på en sak før jeg har førstehåndsinnsikt i alle sidene jeg… Litt smakløst, og litt å flagge at hei!!! Her er det et bytte!! Kom igjen a- alle hyenene… Her Erre mat😅😅😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minapålandet Skrevet 1. april #3597 Del Skrevet 1. april (endret) MammaMums skrev (9 minutter siden): Jo, jeg er fortsatt enig i poenget mitt i at det er tøft at noen tør å vise alle sidene ved et samliv sånn😅 Og det å harpe på barn og barnebarn og langt tilbake; vel- gjør ikke sånt jeg. Går ikke løs på en sak før jeg har førstehåndsinnsikt i alle sidene jeg… Litt smakløst, og litt å flagge at hei!!! Her er det et bytte!! Kom igjen a- alle hyenene… Her Erre mat😅😅😅 Hva er det du egentlig mener? Endret 1. april av Minapålandet 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 1. april #3598 Del Skrevet 1. april (endret) MammaMums skrev (12 minutter siden): Jo, jeg er fortsatt enig i poenget mitt i at det er tøft at noen tør å vise alle sidene ved et samliv sånn😅 Og det å harpe på barn og barnebarn og langt tilbake; vel- gjør ikke sånt jeg. Går ikke løs på en sak før jeg har førstehåndsinnsikt i alle sidene jeg… Litt smakløst, og litt å flagge at hei!!! Her er det et bytte!! Kom igjen a- alle hyenene… Her Erre mat😅😅😅 Men du var villig til å anta at morens hundehold ikke holder mål? Beklager, jeg ser nå at du tok forbehold om at informasjonen stemte. Endret 1. april av Blue Sky 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 1. april #3599 Del Skrevet 1. april panzerpølsa skrev (1 time siden): Penger. Salg av valper gir cash i kassa. Hundefarming altså. Håper noen melder fra 😡 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 1. april #3600 Del Skrevet 1. april Honey Dew skrev (1 minutt siden): Hundefarming altså. Håper noen melder fra 😡 Vi aner jo ingen ting om dette. Blir bare synsing. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå