Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Gjest Heartgirl
MammaMums skrev (1 time siden):

Jeg på min side, har full tillit til at to voksne mennesker finner sånt ut selv!!!!!!! Tror også det er mange damer som er glad i å ligge på sofaen. Gubber også! 

Jeg er enig. Det har jeg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heartgirl skrev (2 minutter siden):

Jeg er enig. Det har jeg også. 

Der er jeg faktisk enig med dere to.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er skikkelig fint når syke folk drar på treningssenter, der det er mye berøringspunkter og stor sjanse for smitte. Skikkelig fint nå i påska det, veldig generøst av de å dele. 

• Liker 15
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (36 minutter siden):

Syns det er skikkelig fint når syke folk drar på treningssenter, der det er mye berøringspunkter og stor sjanse for smitte. Skikkelig fint nå i påska det, veldig generøst av de å dele. 

Enig, kjempefint! 🫣

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (46 minutter siden):

Første gang hun tenker på andre enn seg selv!! Hvis jeg er syk skal alle være det 🤡

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseLars1 skrev (25 minutter siden):

Første gang hun tenker på andre enn seg selv!! Hvis jeg er syk skal alle være det 🤡

Flotte folk, skulle tro de kanskje hadde fått en liten tankevekker etter massiv mediedekning om Kielferga, norovirus og smitte. Men neida, det gjelder ikke disse to. Må jo være rimelig tomt mellom ørene på begge. 

• Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æ bare oooorke ikke å bli sjuk!!! Hoill dæ oinna mæ Tom! Men å smitte andre, deeet er visst ikke så farlig. Dronninga av omsorg. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (23 minutter siden):

Æ bare oooorke ikke å bli sjuk!!! Hoill dæ oinna mæ Tom! Men å smitte andre, deeet er visst ikke så farlig. Dronninga av omsorg. 

Det er bare meg, meg, meg og ingen andre.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Xmasclovn skrev (1 time siden):

Det er bare meg, meg, meg og ingen andre.

Og so what?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (40 minutter siden):

Og so what?

For en fantastisk verden vi hadde levd i hvis absolutt alle KUN skulle tenke på seg selv og aldri ha omtanke for andre……

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (1 time siden):

Og so what?

Absolutely nothing. Helt klart den beste tankegangen og mentaliteten for alle og en hver. Absolutely.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (8 timer siden):

Absolutely nothing. Helt klart den beste tankegangen og mentaliteten for alle og en hver. Absolutely.

Lurer på om det er den tankegangen som gjør at hun er i konflikt med så og si alle i nær familie ???

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseLars1 skrev (1 time siden):

Lurer på om det er den tankegangen som gjør at hun er i konflikt med så og si alle i nær familie ???

Jeg vil påstå at de færreste mennesker liker egoister. Derfor er det nærliggende å tro at det er ødeleggende for relasjoner. I lengden er det få som gidder å tolerere en ego som bare tenker på seg selv og tar og tar uten å gi noe tilbake. De suger energien ut av de de omgås og er toxic.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartgirl
Xmasclovn skrev (12 timer siden):

Synes hun er et flott menneske jeg da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (33 minutter siden):

Synes hun er et flott menneske jeg da. 

Eh, ja ok, takk for info!

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig for mora å få påskebesøk og ikke engang få lov til å snakke for det er viktigere for dronninga å oppdatere snap. Herregud. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
hippyskippy skrev (1 minutt siden):

Hyggelig for mora å få påskebesøk og ikke engang få lov til å snakke for det er viktigere for dronninga å oppdatere snap. Herregud. 

Hadde jeg vært moren hennes, hadde jeg snakket og mast veldig når hun snapper. Jeg synes det er trist at hun kuer moren.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (1 time siden):

Hadde jeg vært moren hennes, hadde jeg snakket og mast veldig når hun snapper. Jeg synes det er trist at hun kuer moren.

IH gjør som IH vil ellers blir det rabalder og hysteri!!!

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseLars1 skrev (34 minutter siden):

IH gjør som IH vil ellers blir det rabalder og hysteri!!!

Da hadde jeg bare latt hun rase fra seg mens jeg satt stille og så på, med et lite flir og spurt om hun var ferdig snart :D

Sinne er ikke farlig så lenge det ikke går over til vold.

Endret av Honey Dew
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (2 timer siden):

Honey Dew skrev (2 timer siden):

Virkelig definisjonen på «et flott menneske» hu Heidi.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...