Rev. Revenge Skrevet 18. juli 2021 #1341 Del Skrevet 18. juli 2021 Saywhat skrev (5 minutter siden): Overfylte lepper/kinn etc kan føre til at huden dør. Det er noe helt annet enn hypotesen om dårlig oksygenopptak/pusteproblemgjennom nesen fordi overfylling av filler i lepper tetter igjen nesebor som i innlegget jeg svarte på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 19. juli 2021 #1342 Del Skrevet 19. juli 2021 Revenge o'Cavatina skrev (41 minutter siden): Det er noe helt annet enn hypotesen om dårlig oksygenopptak/pusteproblemgjennom nesen fordi overfylling av filler i lepper tetter igjen nesebor som i innlegget jeg svarte på. Men det vil vel skape pusteproblemer når fillern ligger praktisk talt oppi neseborene. Når hun snakker hopper «overleppa» oppi nesa hver gang. Vet ikke om det er at den naturlige måten å bevege overleppa på ikke er mulig, lenger? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soniq Skrevet 19. juli 2021 #1343 Del Skrevet 19. juli 2021 (endret) Anonym2019 skrev (På 19.7.2021 den 0.20): Fra filmene hun legger ut er jeg faktisk mer beskymret for at hun kan få problemer med å puste gjennom nesa. For nå er det så mye fillers at det er like før overleppa dekker neseborene på ene siden. Er det virkelig sånn at de på salongen ikke sier i fra til henne, eller nekter å få det gjennomført når det holder på å gå galt slik som nå? Det er litt trist å legge inn så mye filler i hele ansiktet. Det legger til så mange år. Men hun vil jo heller røyke og sole seg, og fylle opp så Endret 19. juli 2021 av Soniq 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 24. juli 2021 #1344 Del Skrevet 24. juli 2021 Tom, du virker så normal? Hva får deg til å utholde den dama? Ofre familie, penger og tid. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 24. juli 2021 #1345 Del Skrevet 24. juli 2021 Snowflakes skrev (1 time siden): Tom, du virker så normal? Hva får deg til å utholde den dama? Ofre familie, penger og tid. De to der er like gode begge to 🤣 Tror de har det veldig fint sammen faktisk. Han elsker nok Heidi veldig høyt, hvis ikke hadde han ikke kommet tilbake til henne etter det halvåret det var slutt mellom de. At han ofrer familien vil jeg ikke si, han pleide jo å da til Danmark ganske ofte før covid, nå har han jo ikke kunne dra. Hva han bruker pengene sine på har vel ingen av oss noe med. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 24. juli 2021 #1346 Del Skrevet 24. juli 2021 Snowflakes skrev (2 timer siden): Tom, du virker så normal? Hva får deg til å utholde den dama? Ofre familie, penger og tid. Forstå det den som kan 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 24. juli 2021 #1347 Del Skrevet 24. juli 2021 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solatilola Skrevet 1. august 2021 #1348 Del Skrevet 1. august 2021 Molefonken gjeng som skulle i dåp idag. Har vært IHsirkus de siste dagene😅 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 1. august 2021 #1349 Del Skrevet 1. august 2021 Fortell? 😅 lenge siden jeg har sjekka henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solatilola Skrevet 1. august 2021 #1350 Del Skrevet 1. august 2021 hippyskippy skrev (9 minutter siden): Fortell? 😅 lenge siden jeg har sjekka henne. Hun har jo vært fraværende på snap. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 15. august 2021 #1351 Del Skrevet 15. august 2021 Jeg har ikke fått med meg hva denne dama er ‘kjent’ for? Hvorfor skal man følge henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corinne Skrevet 15. august 2021 #1352 Del Skrevet 15. august 2021 Hallepalle2 skrev (30 minutter siden): Jeg har ikke fått med meg hva denne dama er ‘kjent’ for? Hvorfor skal man følge henne? Jeg har også grublet på dette. Men lurer på om hun og kjæresten var med på Charterfeber en sesong, og deretter fikk en del følgere på insta og snap..?? Hun dukker med jevne mellomrom opp på min snapchat, og det jeg ser og hører er endeløse monologer med "det eine med det andre", "ju neim it" og "love it så gæææli", samt filming av diverse hotellfrokoster, samtaler med typen som virker sånn passe uengasjert og snakk om at hun skal på trening. Utover dette vet jeg ikke hva hun har å komme med, eller hvorfor hun har fått en plass i rampelyset. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 15. august 2021 #1353 Del Skrevet 15. august 2021 Hallepalle2 skrev (3 timer siden): Jeg har ikke fått med meg hva denne dama er ‘kjent’ for? Hvorfor skal man følge henne? Er vel i utgangspunktet kjent for å skrike i videoer på snap/ig. Mest klaging og sutring, rakke ned på famile etc. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 15. august 2021 #1354 Del Skrevet 15. august 2021 Snowflakes skrev (På 24.7.2021 den 13.10): Tom, du virker så normal? Hva får deg til å utholde den dama? Ofre familie, penger og tid. Så stygt skrevet 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym2019 Skrevet 15. august 2021 #1355 Del Skrevet 15. august 2021 Corinne skrev (8 timer siden): Jeg har også grublet på dette. Men lurer på om hun og kjæresten var med på Charterfeber en sesong, og deretter fikk en del følgere på insta og snap..?? Hun dukker med jevne mellomrom opp på min snapchat, og det jeg ser og hører er endeløse monologer med "det eine med det andre", "ju neim it" og "love it så gæææli", samt filming av diverse hotellfrokoster, samtaler med typen som virker sånn passe uengasjert og snakk om at hun skal på trening. Utover dette vet jeg ikke hva hun har å komme med, eller hvorfor hun har fått en plass i rampelyset. Og fitness, til tross for både røyking og jevnt over med alkoholinntak i helger og flere andre anledninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 15. august 2021 #1356 Del Skrevet 15. august 2021 Anonym2019 skrev (31 minutter siden): Og fitness, til tross for både røyking og jevnt over med alkoholinntak i helger og flere andre anledninger. Fitness stemmer nok 🤣 der er hun god. Hennes egen snap med variant av «knebøy» FullSizeRender.mov 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 15. september 2021 #1357 Del Skrevet 15. september 2021 Det virker nesten som at hver gang hun er hos moren sin så er det noe som skjer som gjør at hun må dra hjem? Hvordan er det mulig at en kvinne i femtiårene krangler med sin egen gamle mor/søsken osv hele tiden? Spesielt opplegg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 15. september 2021 #1358 Del Skrevet 15. september 2021 hippyskippy skrev (1 time siden): Det virker nesten som at hver gang hun er hos moren sin så er det noe som skjer som gjør at hun må dra hjem? Hvordan er det mulig at en kvinne i femtiårene krangler med sin egen gamle mor/søsken osv hele tiden? Spesielt opplegg. Hva skjedde? Ser bare snap fra i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 16. september 2021 #1359 Del Skrevet 16. september 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 17. september 2021 #1360 Del Skrevet 17. september 2021 Nå skal hun ta danskebåten til Kiel🤦🏼♀️🤦🏼♀️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå