Saywhat Skrevet 29. mai 2021 #1281 Del Skrevet 29. mai 2021 Syrinia skrev (4 minutter siden): Virket som hun ble sint fordi moren var syk. Ble ikke som hun ville da,vettu... Hun drar jo for å få mammapleie. Ikke motsatt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinia Skrevet 29. mai 2021 #1282 Del Skrevet 29. mai 2021 Saywhat skrev (10 minutter siden): Hun drar jo for å få mammapleie. Ikke motsatt. Ja,det er nemlig det. Hun burde jo ta vare på moren sin. Virker som hun bare tenker på seg selv😔 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solatilola Skrevet 29. mai 2021 #1283 Del Skrevet 29. mai 2021 Mocca34 skrev (2 timer siden): Samme tenkte jeg....grøss for en oppførsel. Men måten hun var på mot Tom på vei ut å😧 hun må jo ha tidenes skills, ettersom han holder ut 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mocca34 Skrevet 30. mai 2021 #1284 Del Skrevet 30. mai 2021 Solatilola skrev (18 minutter siden): Men måten hun var på mot Tom på vei ut å😧 hun må jo ha tidenes skills, ettersom han holder ut Han skulle hatt diplom, for hun oppfører seg garantert sånn til han og, eller det har jeg jo sett med egne øyner😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 30. mai 2021 #1285 Del Skrevet 30. mai 2021 Tar ikke hensyn til andre eller bryr seg om lover og regler. Nå klippes det hekk med bråkete hekksaks, noe som ikke er lov på en søndag. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 30. mai 2021 #1286 Del Skrevet 30. mai 2021 FruRosa skrev (53 minutter siden): Tar ikke hensyn til andre eller bryr seg om lover og regler. Nå klippes det hekk med bråkete hekksaks, noe som ikke er lov på en søndag. De må være overbærende de på ottersbo. Slikt bråk hadde ikke blitt tillatt i mitt boligområde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 30. mai 2021 #1287 Del Skrevet 30. mai 2021 Saywhat skrev (3 timer siden): De må være overbærende de på ottersbo. Slikt bråk hadde ikke blitt tillatt i mitt boligområde Hva har skjedd med henne siden hun ikke klarer å ta hensyn og respektere folk rundt seg? Hun skulle truffet på meg, så hadde nok pipen hennes fått litt annen lyd. En herser ikke med folk rundt seg. Det vil bare slå tilbake på henne selv. Hun er ingen kjendis selv om hun liker å tro det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 30. mai 2021 #1288 Del Skrevet 30. mai 2021 FruRosa skrev (6 timer siden): Tar ikke hensyn til andre eller bryr seg om lover og regler. Nå klippes det hekk med bråkete hekksaks, noe som ikke er lov på en søndag. Ikke alle som bryr seg om slikt. Her vi bor er det ganske fritt frem for litt plenklipping på søndager osv. Har blitt overrasket mang en gang om hva folk rundt her driver med, men siden det absolutt ikke bryr meg sier jeg ikke noe på det. Om ungene mine herjer på plena med fotball, trampoline,basseng osv eller om naboen klipper plen går for det samme for min del. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 30. mai 2021 #1289 Del Skrevet 30. mai 2021 Flettfrid skrev (10 minutter siden): Ikke alle som bryr seg om slikt. Her vi bor er det ganske fritt frem for litt plenklipping på søndager osv. Har blitt overrasket mang en gang om hva folk rundt her driver med, men siden det absolutt ikke bryr meg sier jeg ikke noe på det. Om ungene mine herjer på plena med fotball, trampoline,basseng osv eller om naboen klipper plen går for det samme for min del. Poenget er at det ikke er LOV å bruke bråkete redskap på søndager! Det går ikke på om naboer bryr seg eller ei. IH viser gang på gang at hun/de gjør akkurat som det passer dem. Og det er faktisk ganske provoserende! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 31. mai 2021 #1290 Del Skrevet 31. mai 2021 panzerpølsa skrev (På 29.5.2021 den 21.41): Snakk om smittevern og holde avstand. Kommer rett i fra blodrøde Trondheim, å kysser sin mor på munnen. Hun er jo helt blåst?!? Og selvsagt drar de på trening der. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 31. mai 2021 #1291 Del Skrevet 31. mai 2021 FruRosa skrev (15 timer siden): Poenget er at det ikke er LOV å bruke bråkete redskap på søndager! Det går ikke på om naboer bryr seg eller ei. IH viser gang på gang at hun/de gjør akkurat som det passer dem. Og det er faktisk ganske provoserende! At det ikke er lov er helt greit, men Heidi gjør ikke noe værre enn alle andre aom bråker på søndag. Så det er liksom ikke noe å trekke frem så mye syns jeg. Så lenge ingen naboer bryr seg eller klager er det heller ikke noe/en lov politiet velger å bruke resusjer på. Hvert sitt nabolag har sin greie i forhold til dette med bråk på søndag, for noe er det uhørt mens andre ikke bryr seg. At de drar på treningssenter er noe som er langt værre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 31. mai 2021 #1292 Del Skrevet 31. mai 2021 Når er ei voksen dame er lei av korona og sutrer over at Trondheim stenger ned, så er det ikke rart at ungdommen er lei 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame 67 Skrevet 31. mai 2021 #1293 Del Skrevet 31. mai 2021 Axa skrev (4 minutter siden): Når er ei voksen dame er lei av korona og sutrer over at Trondheim stenger ned, så er det ikke rart at ungdommen er lei Hun er uføretrygdet og går hjemme. En om alle som blir berørt ,som blir permittert og mister livsgrunnlaget sitt. hun må ikke snakke om ungdommen, hun som ikke følger reglene hele tatt! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 31. mai 2021 #1294 Del Skrevet 31. mai 2021 (endret) Flettfrid skrev (5 timer siden): At det ikke er lov er helt greit, men Heidi gjør ikke noe værre enn alle andre aom bråker på søndag. Så det er liksom ikke noe å trekke frem så mye syns jeg. Så lenge ingen naboer bryr seg eller klager er det heller ikke noe/en lov politiet velger å bruke resusjer på. Hvert sitt nabolag har sin greie i forhold til dette med bråk på søndag, for noe er det uhørt mens andre ikke bryr seg. At de drar på treningssenter er noe som er langt værre. Så at noen bryter loven betyr at du også kan gjøre det? Fint det. Siden folk bryter fartsgrensene kan jo jeg også gjøre det, eller? For ikke å si full fest med musikkanlegget midt på natten når du skal på jobb neste morgen. Endret 31. mai 2021 av Honey Dew 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 1. juni 2021 #1295 Del Skrevet 1. juni 2021 Hun klager over ungdommen og legger all skylda på de uten at hun tenker over hva hun selv gjør. Drar til moren sin, på trening etc. Hun er så utrolig egoistisk. Blir kvalm av å høre på henne og det er helt merkelig at hun ikke selv forstår hvor uvitende hun fremstår. Det er bare meg, meg,meg !!!!!! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissywish Skrevet 1. juni 2021 #1296 Del Skrevet 1. juni 2021 Syrinia skrev (På 29.5.2021 den 23.47): Virket som hun ble sint fordi moren var syk. Ble ikke som hun ville da,vettu... Hun ble sur for at mora er syk ja,ble ripe i "perfekt"livet som dessperat ønsker seg da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 1. juni 2021 #1297 Del Skrevet 1. juni 2021 Sissywish skrev (Akkurat nå): Hun ble sur for at mora er syk ja,ble ripe i "perfekt"livet som dessperat ønsker seg da Vær nå litt greie, da. Det synes jo åpenbart at de ikke er i vater noen av dem 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 2. juni 2021 #1298 Del Skrevet 2. juni 2021 FruRosa skrev (På 30.5.2021 den 21.20): Poenget er at det ikke er LOV å bruke bråkete redskap på søndager! Det går ikke på om naboer bryr seg eller ei. IH viser gang på gang at hun/de gjør akkurat som det passer dem. Og det er faktisk ganske provoserende! Jeg synes Instaheidi virker som en ganske slitsom dame. I tilfelle noen skulle mistenke meg feilaktig for å være fan... Men hva de synes er greit eller ikke ang bruk av hekksaks på søndag i hennes nabolag vet vi vel ikke? Her vi bor klippes det både hekk og gress på søndager. Står ikke akkurat så lenge på, ingen som bryr seg og alle synes det er helt naturlig at man gjør det når man har fri og det passer for den enkelte. Betyr jo ikke at det er full fres på samtlige hagemaskiner hele dagen hver søndag. Glad jeg ikke har regelryttere i nabolaget 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 3. juni 2021 #1299 Del Skrevet 3. juni 2021 Lula skrev (7 timer siden): Jeg synes Instaheidi virker som en ganske slitsom dame. I tilfelle noen skulle mistenke meg feilaktig for å være fan... Men hva de synes er greit eller ikke ang bruk av hekksaks på søndag i hennes nabolag vet vi vel ikke? Her vi bor klippes det både hekk og gress på søndager. Står ikke akkurat så lenge på, ingen som bryr seg og alle synes det er helt naturlig at man gjør det når man har fri og det passer for den enkelte. Betyr jo ikke at det er full fres på samtlige hagemaskiner hele dagen hver søndag. Glad jeg ikke har regelryttere i nabolaget Du misser poenget! Det er forbudt å bråke på søndager! Det kommer faktisk ikke an på hva naboer mener eller ei. IH viser stadig at hun/de blåser en lang marsj i lover, regler og anbefalinger. Det er provoserende! Hun velger selv å publisere sånne ting, Tom har fri flere uker i strekk. Det er helt unødvendig å bruke bråkete hekksaks akkurat på søndagen, og i tillegg vise respektløsheten på SoMe! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 3. juni 2021 #1300 Del Skrevet 3. juni 2021 FruRosa skrev (8 timer siden): Du misser poenget! Det er forbudt å bråke på søndager! Det kommer faktisk ikke an på hva naboer mener eller ei. IH viser stadig at hun/de blåser en lang marsj i lover, regler og anbefalinger. Det er provoserende! Hun velger selv å publisere sånne ting, Tom har fri flere uker i strekk. Det er helt unødvendig å bruke bråkete hekksaks akkurat på søndagen, og i tillegg vise respektløsheten på SoMe! Poenget mitt er vel at vi ikke vet hva naboene til IH tenker om hekklipping på søndager. Og at min personlige erfaring er at mange ikke bryr seg så mye om dette, og jeg er glad for mangelen på regelryttere i eget nabolag. Mulig du misset det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå