Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig fått sett Charterfeber jeg også, og wow.... Lite sjarmerende på alle plan. 

Dansken kommer litt bedre ut av det for å si det sånn! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, Snowflakes skrev:

Hun skifter Ihvertf personlighet fra den glisende lattermilde snapheidi til en type personlighet i virkeligheten som ikke kan benevnes her

Så absolutt.. Derfor mange finner henne så slistomt 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.5.2020 den 0.45, Snowflakes skrev:

Får vel eg følelse at hun vil bare snakke, og at det skal dreie seg om henne uansett hva.   De fleste er vel lei humøret hennes

Syns det var forfriskende at hun selv fortalte at hun hadde «litt» extensions igår 🤪 og likevel har følgerne idag kommet med råd om at hun hadde kledd å klipt seg.    De kan bare fjernes de se. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.5.2020 den 15.50, Snowflakes skrev:

Det vi andre tar som hverdagshendelser er verdens undergang for henne. Skjønner ikke hvorfor hun ikke kan ta seg bryet med å ta vare på det viktigste, tennene sine. Når hun har så store kostnader på løshår, fillers og botox. 

Hvorfor tror du hverdagshendelser er verdens undergang for henne??? Kan det ha noe med at hun sliter psykisk?? Selvfølgelig er det det. Det blir heller ikke bedre av måten hun blir trakassert på her inne. En skal være temmelig sterk og frisk for å lese alt som blir pirket på her. Her er det hets og utrolig stygge kommentarer om både kropp og utseende . Før jeg blir kasta til ulvene vil jeg si at jeg lever fint med bipolar 1, men ja hverdagshendelser kan spinne ut av kontroll i dårlige perioder. Ting blir sagt som aldrig skulle vært sagt, hodet er fullt av tanker som spinner ut av kontroll, og en kan bli utrolig selvopptatt. Etc....., men ser jo hva dere mener. Det er tragisk at et menneske som ikke ser seg selv i perioder kan holde på slik. Håper hun får ordentlig hjelp. Ser jo tydelig at hun er syk til tider og trenger mer hjelp enn det hun får. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2020 den 10.04, Lalunagoid skrev:

Hvorfor tror du hverdagshendelser er verdens undergang for henne??? Kan det ha noe med at hun sliter psykisk?? Selvfølgelig er det det. Det blir heller ikke bedre av måten hun blir trakassert på her inne. En skal være temmelig sterk og frisk for å lese alt som blir pirket på her. Her er det hets og utrolig stygge kommentarer om både kropp og utseende . Før jeg blir kasta til ulvene vil jeg si at jeg lever fint med bipolar 1, men ja hverdagshendelser kan spinne ut av kontroll i dårlige perioder. Ting blir sagt som aldrig skulle vært sagt, hodet er fullt av tanker som spinner ut av kontroll, og en kan bli utrolig selvopptatt. Etc....., men ser jo hva dere mener. Det er tragisk at et menneske som ikke ser seg selv i perioder kan holde på slik. Håper hun får ordentlig hjelp. Ser jo tydelig at hun er syk til tider og trenger mer hjelp enn det hun får. 

Det som blir oppfattet som merkelig er ikke at hun sliter, men at hun deler hver eneste detalj i alt hun tenker og føler på snap. Maaaaange snapper. Hver dag. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun burde forsette med å holde seg unna snapchat. Det gjør henne bare godt enn det hun har gitt av seg så langt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Nana skrev:

Det som blir oppfattet som merkelig er ikke at hun sliter, men at hun deler hver eneste detalj i alt hun tenker og føler på snap. Maaaaange snapper. Hver dag. 

Det hører jo sammen med å være syk at hun deler hver eneste detalj. Dess flere snapper betyr vel kanskje et behov for oppmerksomhet. På meg virker det som om hun trenger mer veiledning og hjelp til å forstå hva som kan deles,  og hva som burde være privat. Så sykdom har absolutt noe med hele fremtoningen å gjøre. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, MaleficentAurora skrev:

Hun burde forsette med å holde seg unna snapchat. Det gjør henne bare godt enn det hun har gitt av seg så langt.

Helt enig, hun ødelegger for seg selv og familien sin. Hun må få hjelp til dette, da er der kanskje mulig å komme på godfot med familien. Det er jo det viktigste. Ikke morro å følge noen som en tydelig ser er syk.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lalunagoid skrev:

Helt enig, hun ødelegger for seg selv og familien sin. Hun må få hjelp til dette, da er der kanskje mulig å komme på godfot med familien. Det er jo det viktigste. Ikke morro å følge noen som en tydelig ser er syk.

Går hun ikke til psykiater?H*en må vel klare å hjelpe henne. Hva var årsaken til at hun «havnet på kjøret»? Hva skjedde med dansken?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ice_83 skrev:

Går hun ikke til psykiater?H*en må vel klare å hjelpe henne. Hva var årsaken til at hun «havnet på kjøret»? Hva skjedde med dansken?

Dansken ble avslørt som utro med gode bevis materiell. Så han ble sparket huet og rævet ut av Heidi's liv. Etter bruddet med danskeren så har det gått nedover for henne. Men nå ser det ut til at det begynner å stabiliserer før henne, så lenge hun klare å holde seg unna snapchat.. Vel og merke.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det hun deler på snapchat egentlig? Eksempler? Jeg har ikke den appen selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Million skrev:

Hva er det hun deler på snapchat egentlig? Eksempler? Jeg har ikke den appen selv.

Det som ikke burde bli delt på nettet. Og det er veldig myyye.. Halveis familie situasjoner, uthenging av andre damer og mye svada av alt å ingenting. Men det meste går i hvor elendig å nitrist liv hun har. Også en del om om hennes pysiske helse uten å ha gitt noe spesifikk detaljer.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2020 den 12.59, Lalunagoid skrev:

Det hører jo sammen med å være syk at hun deler hver eneste detalj. Dess flere snapper betyr vel kanskje et behov for oppmerksomhet. På meg virker det som om hun trenger mer veiledning og hjelp til å forstå hva som kan deles,  og hva som burde være privat. Så sykdom har absolutt noe med hele fremtoningen å gjøre. 

Syns du hun ser syk ut. Hun ler konstant uansett hva hun sier av «morroheter» hun står på 100% for å finne en mann. Sykdom for meg blir litt annerledes. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.5.2020 den 20.51, Snowflakes skrev:

Syns du hun ser syk ut. Hun ler konstant uansett hva hun sier av «morroheter» hun står på 100% for å finne en mann. Sykdom for meg blir litt annerledes. 

Nei, sykdom trenger ikke å se anderledes ut. En kan absolutt se helt flott ut, men åpner en kjeften høres sykdommen med en gang. En kan godt stå på 100% for å finne en mann, fordi om du er syk. Kanskje enda mer, fordi du ikke helt er klar over hva du gjør.  Psykiske lidelser er forskjellige fra person til person. Det som foregår i hodet er ikke alltid synlig for hvermann.   Psykisk syke har og gode perioder,  og da er det lett å bli ivrige på å ordne opp i kaoset fra sykdommen. 

Endret av Lalunagoid
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2020 den 20.51, Snowflakes skrev:

Jeg ser en veldig usikker og ensom dame som sliter enormt med selvtilliten og depresjon. Ingen tvil i at hun sliter med psykiske vansker. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Siste snappen hennes nå, hun har moderert sminken veldig - hun ser så mye bedre ut med mindre sminke! 
Mangler bare å klippe seg bob og droppe lipfillers så er hun 10 år yngre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
25 minutter siden, Justsaying skrev:

Siste snappen hennes nå, hun har moderert sminken veldig - hun ser så mye bedre ut med mindre sminke! 

Hadde hjulpet betraktelig å tatt ut extension  og klipt seg kort, ja. Men hun syns hun ser bedre ut med så det er jo greit. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Justsaying skrev:

Hun så absolutt mye bedre ut ja. Håret burdes klippes i en frisyre som passet henne, og ikke minst tonet ned det plantina blond fargen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke særlig pent med Pamela-estetikk når man er godt oppi femtiåra.

Men hun nekter jo at noen skal fortelle henne noe som helst, så hun får bare kjøre på. Det er neppe de stabile, snille og trygge mennene som går etter den type kvinner. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Jeg undres sånn på hvorfor hun ler så mye. Hun sier feks: «Ska gå en tur på butikken no, å kjøp ost» Etterfulgt av rå latter. 
Heidi hvis du leser her, kan du ikke heller moderere deg litt, du gjør deg lite godt med denne hysteriske latteren som virker påtatt og uten mening. 
Kan du ikke bare være vanlig? 
Og vær så snill; slutt å si whatever, jaja nok om det og gjerne dropp we sneiks. 

Beklager oppgulp, dama er jo veldig ufarlig/uskyldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...