Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Altså, hun har fått en oppringing fra en anonym telefon som utga seg for å være Adina? Hvem i all verden tar imot anonyme telefoner nå i disse (blogg)krigstider uten og ta opp samtalen? For min del tør jeg ikke engang og svare på skjulte nummere, og Anne Brith som er kjendis og greier, har vel sluttet med det for lengst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Carina Maria said:

Jeg har sett noen bloggere fortelle på bloggene sine at dem får mailer fra falske mail adresser som det ikke går an og spore opp og det samme med ip adresser for dem lager seg falske ip adresser gjennom at dem google free ip adress. Når dem skriver kommentarer kan dem sitte i Tyskland på en ip-adresse og Norge på neste. Dem bloggerne kan fortelle at det er slik ,mange anonym nett troll holder på. 

Dette handler ikke om falske ip-adresser eller nettroll. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til skade for å klikke meg inn på siste innlegg AB la ut. Har mine tanker, og de skal jeg ikke si høyt - men skjønner nå hvorfor Adina skrev som hun gjorde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, inox skrev:

Les det som parodi eller satire - det er tydelig skrevet med litt glimt i øyet og lett spark mot hvordan slike "stå i stormen" innlegg ellers pleier å være skrevet fra andre bloggere. :) jeg "humra i skjegget" ;) 

Skjønner også behovet for å vise at en faktisk ikke er urimelig, og i hovedsak ute etter endring - ikke å ta folk. Det hever kvaliteten på bloggen, og seriøsiteten utad, sånn utover KG. Det blir ikke så lett å avspise bloggen som ren "hetseblogg" da, som jo er taktikken enkelte velger å bruke. Skal virkelige endringer skje, sånn ute i allmennheten og utover akkurat denne saken, så tror jeg dette var et smart trekk. Det bygger kredibilitet, som vil gi større tyngde ved neste sak som løftes fram. 


 

 

1 time siden, FruJohansen skrev:

Det er stort av Adina å i det hele tatt ønske noe kommunikasjon med noen som har anmeldt henne til politiet. Vi kan ikke kritisere bloggere for å la være å imøtegå kritikk, for så å slå ned på det samme når det går andre veien :) Hvis dette kan løse seg på minnelig vis, ved at voksne mennesker snakker sammen, så er det til det beste for alle parter. 

 

1 time siden, MissCortado skrev:

Jeg synes man fremstår som voksen og sterk når man velger å være en større person som ikke går ned på samme lavmål som motparten. Tror mange, både bloggere og forummedlemmer (inkludert meg selv) kan lære litt av Adina her. 

Helt enig med dere! Jeg tenker man faktisk må se på hva som er viktig i denne saken. Er det å la AB "lide" mest mulig, eller er det å få slutt på at influencere kan få dure på som de vil? Hvis det er det første så har denne tråden utviklet seg til en heksejakt. Det tror jeg ikke vi er tjent med. 

Om en dialog med de innvolverte partene fører til en endring av det som er kritikkverdig, er jo det kjempebra. Og er det noen jeg tror ikke kommer til å gi seg på hva som er rett og hva som er galt, så er det Adina. Har full tillit til at hun kan gå i dialog uten å kompromisse med egne prinsipper. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg, meg, stakkars meg - Ref dagens blogginnlegg 🙄 

Føler ikke den beklagelsen kom fra hjertet for å si det sånn...

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest eksiltronder
2 minutter siden, Sobril skrev:

Kom til skade for å klikke meg inn på siste innlegg AB la ut. Har mine tanker, og de skal jeg ikke si høyt - men skjønner nå hvorfor Adina skrev som hun gjorde. 

Du må jo følge opp når du skriver noe slikt, slik at vi som ikke gir klikk kan få det med oss også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Trollmora skrev:

Meg, meg, stakkars meg - Ref dagens blogginnlegg 🙄 

Føler ikke den beklagelsen kom fra hjertet for å si det sånn...

Det er absolutt ikke noe beklagelse i det blogginnlegget, det er det største passive- aggressive innlegger hun har skrevet noen gang. I tillegg oppsummerer hun alle løgnene  sine,med å eksponere barna sin far, legge skyld på nærmiljøet for hennes kyniske holdning og spekulerer videre i bruddet med Erik32. Så oppsummert er det intet nytt under solen, hun bare pøser på med enslig mor offerrolle for å få hjerter og blomster i kommentarfeltet. 

 

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
20 minutter siden, Superblomst skrev:

Dette handler ikke om falske ip-adresser eller nettroll. 

Viss det er noen som har utgitt seg for noen andre på telefon er det ikke bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, mikrobe skrev:

Har hun anmeldt flere enn BOTB? 

Hun går Listhaug en høy gang...

« Det er en politisak gående. Politiet har den informasjonen de trenger, sier Davidsen.» 

Om de to kvinnene hun hang ut på bloggen. 

https://www.dn.no/markedsforing/blogg/bloggere/markedsforing/toppblogger-ringte-arbeidsgiver-og-truet-med-anmeldelse-av-kritiske-lesere/2-1-471746

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kollontaj skrev:

Noe av det mest manipulerende makkverket jeg noen gang har lest. Dessverre. De som tenkte at en dialog var et riktig trekk; vel, sjekk resultatet. 

 

Ja, vi snakker om ei som tydeligvis trengte dialog for å fremme sin egen sak. Patetisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX

Jeg trodde er voksent menneske forstod at man ikke kan ture frem som man vil fordi man har opplevd vonde ting i fortiden. Blogginnlegget er ikke en beklagelse, det er et forsøk på å rettferdiggjøre sine egne handlinger. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, CecilieX skrev:

Jeg trodde er voksent menneske forstod at man ikke kan ture frem som man vil fordi man har opplevd vonde ting i fortiden. Blogginnlegget er ikke en beklagelse, det er et forsøk på å rettferdiggjøre sine egne handlinger. 

 

Akkurat mine tanker også.  Da skulle det blittt mye rart her i verden.

Endret av Snusen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger ikke på greip noe av dette. Hvorfor skal hun nå, av alle mennesker snakke med Adina, et menneske med en utleverende blogg, som hun i tillegg har anmeldt, om sine personlige issues? Bare for at ML sa hun skulle gjøre det?

 

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Endret av Papirfly
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...