Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Hva hvis jeg ikke er fornøyd og vil ha pengene tilbake? Må jeg advare sjefen min om at det kan komme en telefon med falske beskyldninger, og løpe til politiet hver uke for å sjekke hvordan det ligger an med anmeldelser mot meg? Kanskje jeg får et eget blogginnlegg med beskyldninger? 

For det er slik hun behandler folk som kritiserer henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Revenge of Cthulhu skrev:

 

Forøvrig vil jeg vite når AB har tenkt å beklage seg overfor Adina fra BOTB og Gry som stod frem i DN for påstander om hets og mobbing uten belegg på bloggen. Hvordan stiller saken seg nå?

Gry skrev en kommentar på BOTB for ikke så lenge siden. Hun var ikke anmeldt da, det skulle bare mangle for det burde vært omvendt. Aner ikke hvordan det går med Adina og saken nå, for en stund siden hadde hun ikke hørt noe. Det ville vært galskap om politiet gikk videre med sånt tull, men om hun gikk til den lokale politistasjonen og lagde baluba tør de kanskje ikke annet 😳

Jeg unner AB å få klikk på ærlig vis og tjene penger på en ordentlig måte, men hennes forhistorie på bloggen er virkelig ille. Helt vanvittig hva hun har fått seg til å skrive for så å slette det når hun har møtt motbør.

Og ja, en ektefølt unnskyldning er det flere som trenger fra den kanten. 

 

Endret av Justlooking
Tilføyelser
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan det har gått med 100 dagers opplegget til AB ? Hun har jo en tendens til å begynne på nye prosjekt som ikke blir fullført.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om Isabelle Eriksen egentlig ikke er så veldig glad for å være med i den videoen... så kleint og dårlig forberedt. Mye eeeerhm og liksom hele tiden. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.12.2018 den 18.31, Snusen skrev:

Bakekurs får man gratis på Wenches kjøkken. Kunne ikke falle meg inn å betale for kurs hosAB

Eller Ida Gran Jansens programmer på TV3/TV6. De ligger ute på Viafree og kan sees helt gratis så vidt jeg vet.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Lkk skrev:

Noen som vet hvordan det har gått med 100 dagers opplegget til AB ? Hun har jo en tendens til å begynne på nye prosjekt som ikke blir fullført.

Hun la vel ut et innlegg for en stund siden om at hun trakk seg som som medansvarlig for gruppa. Han fyren hun startet den med skulle overta alt. Men hun skulle heller skullle titte innom av og til. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Zenhouse skrev:

Hun la vel ut et innlegg for en stund siden om at hun trakk seg som som medansvarlig for gruppa. Han fyren hun startet den med skulle overta alt. Men hun skulle heller skullle titte innom av og til. 

Okey 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Zenhouse skrev:

Hun la vel ut et innlegg for en stund siden om at hun trakk seg som som medansvarlig for gruppa. Han fyren hun startet den med skulle overta alt. Men hun skulle heller skullle titte innom av og til. 

Hun kom tilbake når stormen startet... sanket folk som ville være med på å vokse på Instagram etc- tipper det er der mange ❤️ Ååå fine flinke du - kommentarene kommer fra.

 

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ikke bidra til at den YT-kanalen får visninger da.. La bloggen dø ut og ikke støtt noe nytt.

Endret av Bustefisk
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

50 minutter siden, Nettroll skrev:

HALLO ANNE BRRRRITH. IKKE LEGG UT SNAP-NAVNET TIL BARNA DINE PÅ DIN EGNE ÅPNE "STORE" SNAPKONTO. HVA ER DET DU TENKER PÅ? INGEN HAR OVERSIKT OVER HVEM SOM FØLGER DEG.

Seriøst. Er det mulig?!

Gjør hun det?  Hva har skjedd på snapchat i dag

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...