Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Navigasjon skrev:

Herlighet... 😅 «godt» at fansen står på barrikadene for AB. Dette er faktisk saker AB må ordne opp i selv, skjønner ikke hvorfor de hogger på Erik. 

(ps, bildet var litt kornete) 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest marie_82

Forøvrig så var jeg ikke klar over at gaver plutselig kan kreves tilbake. Veldig spesielt, og ikke minst barnslig. Når man ser på alle selfies tatt i speilet med påfølgende syt om at hun får tilbakemeldinger på at hun er for tynn, bare for å fiske etter komplimenter, og man ser hvor unge alle "venninnene" er, hvordan hun skriver om bruddet og hvordan hun faktisk opplever verden og andre mennesker akkurat slik en 14 år gammel jente gjør det, da skjønner man jo at å kreve tilbake gaver etter et brudd er helt i tråd med sosiale regler, i AB-land. 

Endret av marie_82
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, terteskjell skrev:

En leser spør henne på bloggen om Huskjøp. Hun svarer "huskjøp er i boks. Frem til 2020"  Vil det si at hun skal leie frem til 2020? 

Hun skriver ikke "huskjøp er i boks", hun skriver "hus er i boks". Vesentlig forskjell.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marie_82
1 minutt siden, ashera skrev:

Hun skriver ikke "huskjøp er i boks", hun skriver "hus er i boks". Vesentlig forskjell.

Hus er i boks, frem til 2020? Dvs at hun fortsetter å leie? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er ille nok når folk tar skittentøyvasken på sin private fb-vegg, også bruker ABD sin firmakonto til det..sykt! Og ikke bare et innlegg når det akkurat har skjedd, og man ikke tenker klart, men i post etter post, og uke etter uke.. Skulle tro det var en tenåring med sin første kjærlighethetssorg, ikke en voksen firebarnsmor. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, marie_82 skrev:

Hus er i boks, frem til 2020? Dvs at hun fortsetter å leie? 

Kan virke sånn. Hvorfor er det så vanskelig for henne og få lån og kjøpe hus? Hun som i følge seg selv er så suksessrik og når alle sine mål? Det er jo mange langt yngre bloggere som sitter i selveide hus og leiligheter. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

O' hjelpes - når man ikke trodde AB og peepsene hennes kunne bli mer pinlige, så flesker de jaggu meg til med enda mer lavmål. Antibra jobba! 

Jeg hadde ledd meg fillete hvis Erik mot formodning skrev noe i duren av "Nå tror jeg dere bør roe dere ned, damer!" men det aner meg at fyren har mer blodsirkulasjon i toppetasjen enn enkelte andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, marie_82 skrev:

Hus er i boks, frem til 2020? Dvs at hun fortsetter å leie? 

Jeg skrev litt feil i dag tidlig. Jeg lurte også på om hun skal fortsette og leie fremover?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fvonk skrev:

Det synes jeg ikke i tilfeller der det hun gjør går utover andre og det vil innebære en forlengelse av den kritikkverdige handlingen hvis hun skal stå for det hun gjør.

Ikke enig. Hun burde begrunne det. Feks legge ut en snap med «det var tåpelig av meg». Men her er det verken selvinnsikt eller ryggmarg å spore. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Ellenn skrev:

Kan virke sånn. Hvorfor er det så vanskelig for henne og få lån og kjøpe hus? Hun som i følge seg selv er så suksessrik og når alle sine mål? Det er jo mange langt yngre bloggere som sitter i selveide hus og leiligheter. 

Utrolig merkelig. Jeg eide leilighet alene og hus sammen med mannen da jeg var 25 årgammel sykepleierstudent, med grei inntekt, men 20% fastlønn. Ikke samme prisklasse som hun går for så klart, men er virkelig merkelig at det skal være så umulig for henne, hun som tjener over en mill i året, bruker 4000 på mat og i det hele tatt får mye av livet sitt sponset. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å forsvare AB så kan det jo hende at hun ikke visste at vedkommende kom til å skrive på hans vegg. Å betro seg til venner er helt vanlig, og man tror ofte ikke at de går videre med det.

Sånn ellers er det greit at bosituasjonen har ordnet seg både for henne og barna. 

Endret av Macimba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Macimba skrev:

For å forsvare AB så kan det jo hende at hun ikke vet at vedkommende kom til å skrive på hans vegg. Å betro seg til venner er helt vanlig, og man tror ofte ikke at de går videre med det.

Sånn ellers er det greit at bosituasjonen har ordnet seg både for henne og barna. 

Hvis hun hadde droppet skittentøysvaska på bloggen så hadde det ikke skjedd. Så jo. Det er 100% hennes skyld. 

 

Hun reklamerer jo til og med for en kommentar hun har fått om de kommentarene. Dette elsker hun! 

Endret av neiognei
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, neiognei skrev:

Utrolig merkelig. Jeg eide leilighet alene og hus sammen med mannen da jeg var 25 årgammel sykepleierstudent, med grei inntekt, men 20% fastlønn. Ikke samme prisklasse som hun går for så klart, men er virkelig merkelig at det skal være så umulig for henne, hun som tjener over en mill i året, bruker 4000 på mat og i det hele tatt får mye av livet sitt sponset. 

Jeg avsluttet et 18 år langt forhold i fjor, det tok bare noen dager før jeg hadde finansieringsbevis og kunne gå på visninger, og etter litt over en måned kunne jeg flytte inn i nykjøpt rekkehus..og jeg er alene med to barn, og har en helt normal lønn. Tydelig at kart og terreng ikke stemmer hos ABD..

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lyst til å dytte en pute i ansiktet mitt, men jeg gjør det ikke fordi jeg er redd jeg hadde kvelt meg selv... Jeg så den Instagram posten til E tidligere, hvor noen skrev ganske stygge innlegg og nevnte til og med om en genser hun hadde arvet fra sin bestemor, for liksom å understreke hvor dårlig gjort det er av E å ikke levere tingene tilbake.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest marie_82

Jeg tenker at når hun tydeligvis ikke får lån til å kjøpe denne fantastiske villaen hun har drømt om i årevis, så får hun gjøre som alle oss andre med normal inntekt; kjøpe en nøktern bolig og heller spare og drømme videre mens man betaler ned lånet, til seg selv. Jeg skulle gjerne hatt et digert funkishus. De jeg synes er fine ligger på 12 millioner. Men jeg bor ikke i leid bolig med barna mine, der pengene mine går rett inn på lånet til noen andre, som når som helst kan avslutte leieforholdet slik at jeg og barna må flytte. Det er fult mulig å finne et rekkehus i Sørumsand som en hver med stabil inntekt kan kjøpe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Jeg har så lyst til å dytte en pute i ansiktet mitt, men jeg gjør det ikke fordi jeg er redd jeg hadde kvelt meg selv... Jeg så den Instagram posten til E tidligere, hvor noen skrev ganske stygge innlegg og nevnte til og med om en genser hun hadde arvet fra sin bestemor, for liksom å understreke hvor dårlig gjort det er av E å ikke levere tingene tilbake.

Trodde kun hun hadde den rååååsa genseren fra Ganni 😅

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At bolig er i orden frem til 2020 er ikke spesielt langsiktig. De skulle vel i utgangspunktet få bo i leiligheten de leier nå til mars 2019, så sannsynligvis har de vel fått forlenget leiekontrakten der med noen måneder nok en gang (regner ikke med at de skal flytte til en ny bolig for ni-ti måneder). De har et sted å bo hele neste år, men ikke lenger (med mindre leiekontrakten nok en gang forlenges

Det er tydelig at alle disse bankmøtene hun har vært i ikke har gitt ønsket resultat og at boligdrømmen er lenger unna enn hun forsøker å gi inntrykk av. Om det faktisk er sånn at hun ikke får boliglån tenker jeg at det hadde vært mer fornuftig å lete etter en bolig de kan leie på lang sikt, så vet de har et sted å bo fremover. Det beste hadde selvsagt vært å kjøpe noe eget, men får hun ikke lån er det jo ikke en mulighet.

1 time siden, marie_82 skrev:

*snip* Det er fult mulig å finne et rekkehus i Sørumsand som en hver med stabil inntekt kan kjøpe. 

Jeg vil tro det er mangel på stabil og forutsigbar inntekt som står i veien for boligdrømmen til AB (i tillegg til at hun sikter urealistisk høyt på boligmarkedet). Hun har for all del tjent gode penger på bloggen i noen år og har forhåpentligvis spart opp en del egenkapital også, men hvilke garantier har banken for at hun fortsetter å tjene like godt i årene fremover? Er vel mulig at banker ikke anser blogging som en like sikker inntektskilde som det å ha en "vanlig" jobb med fast lønn?

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...