Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest TheBookofSorrow
2 minutter siden, Cookie123 skrev:

Har AB greid å overtale Adina til å bli hennes nye bestevenn eller.....???

Krysser fingrene for at hun vet bedre enn som så ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Cookie123 skrev:

Har AB greid å overtale Adina til å bli hennes nye bestevenn eller.....???

Virker mer som AB greide å manipulere henne med den 3 timer lange hjernevaskinga. Chatten! Jeg mener, den 3 timer lange chatten. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, inox skrev:


Det som derimot hadde vært interessant, er om noen av de som har blitt utsatt for netthets, sjikane og ærekrenkelser av AB selv hadde gått til anmeldelse. 

Det skulle jeg virkelig ønske at de gjorde!!!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Virker mer som AB greide å manipulere henne med den 3 timer lange hjernevaskinga. Chatten! Jeg mener, den 3 timer lange chatten. 

Jeg leste nettopp kommentarfeltet under innlegget til Adina. Der skriver hun at hun ikke har snakket med AB, kun pratet med henne på Instagram. 

Nå skjønner jeg ingenting her. Har ikke Adina sagt hun snakket med AB i flere timer? Noe som skurrer her nå....

Endret av Sjokka
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sjokka skrev:

Jeg leste nettopp kommentarfeltet under innlegget til Adina. Der skriver hun at hun ikke har snakket med AB, kun pratet med henne på Instagram. 

Nå skjønner jeg ingenting her. Har ikke Adina sagt hun snakket med AB i flere timer? Noe som skurrer her nå....

Mener å huske at Adina skrev at hun hadde "snakket" med AB på chat..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sjokka skrev:

Jeg leste nettopp kommentarfeltet under innlegget til Adina. Der skriver hun at hun ikke har snakket med AB, kun pratet med henne på Instagram. 

Nå skjønner jeg ingenting her. Har ikke Adina sagt hun snakket med AB i flere timer? Noe som skurrer her nå....

Hun "pratet" med ABD på DM via instagram. Adina skriver at hun mener at terskelen for anmeldese av  ABD er lav, derav henvisning til Erik32 https://bloggomtoppbloggere.com/2018/12/15/henlagt/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, angel94 skrev:

Er det noen som har screenshots av innleggene AB har skrevet ang. bruddet? Det ser ut som de fleste har blitt slettet ...

Tror alt ligger på Bloglovin. Hvis ikke, så finnes det screenshots av absolutt alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Diamant skrev:

Mener å huske at Adina skrev at hun hadde "snakket" med AB på chat..

Mener at jeg også leste at meldinger hadde blitt utvekslet mellon AB og Adina men husker ikke hvor.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Diamant skrev:

Mener å huske at Adina skrev at hun hadde "snakket" med AB på chat..

Ok da har jeg misforstått. Eller jeg tenkte de har snakket sammen i tlf. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, formula said:

Tror alt ligger på Bloglovin. Hvis ikke, så finnes det screenshots av absolutt alt :)

Har du lenke til hennes bloglovin'? Finner det ikke.

EDIT: Fant det, men man kan fremdeles ikke se slettede innlegg ...

 

Endret av angel94
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, angel94 skrev:

Har du lenke til hennes bloglovin'? Finner det ikke.

EDIT: Fant det, men man kan fremdeles ikke se slettede innlegg ...

 

Det ser ut som de er borte fra Bloglovin også, sjekket nå. Men som sagt, så er alle innleggene bevart for ettertiden, i form av screenshots - med kommentarfelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, formula said:

Det ser ut som de er borte fra Bloglovin også, sjekket nå. Men som sagt, så er alle innleggene bevart for ettertiden, i form av screenshots - med kommentarfelt.

Beklager maset, men hvor finner jeg disse screenshottene?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun bør kanskje gå i seg selv og se hva som er galt med henne, siden hun alltid velger mannfolk hun må snakke drit om på nettet etterpå. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, formula skrev:

Det var nok en litt uheldig formulering fra BOTB. Ingen anklager mot ABs eks altså.

Det var bare en uheldig formulering. Hun mener at når terskelen er så lav for å anmelde - AB hadde vel anmeldt 6-7 stykker eller noe - så kunne hun også finne på å anmelde E. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang snapchat'en hennes..

Leste i stort og smått på FB at hun selv sier hun har 100K følgere der,men det stemmer jo ikke.

For som jeg kommenterte der,så blir man verifisert av Snapchat selv etter x antall følgere,noe hun ikke er.

Endret av J..
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...