Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

7 timer siden, nomore82 skrev:

Fortsatt ingen kunngjøringer i noen av selskapene hennes. Jobber treigt den regnskapsføreren der.

Skulle vært interesant å vite hva de som krever tilbake pengene fra henne (kursdeltagere) og samarbeidspartenere som bidro til hennes inntekter men som selv ikke har fått betalt  -hva gjør de? Sitter de passive og lar henne bare fjase det bort  i ingenting? Håper virkelig ikke det -håper de purrer, maser og kjører ting videre - ser ut som AB kjører hardt på "stille i båten" taktikken og håper folk bare skal glemme det hele. As if..!!

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Navnet Anne Brith Davidsen er for alltid forbundet med jordskjelvet som aldri kom, anmedelser, rettsaker, høy champagneføring, leaset Volvo, og svindel. Spesielt svindel. Folk glemmer ikke.

Hun vil nok for alltid innhentes av Google. Det er ikke akkurat side opp og side ned om vellykket gründervirksomhet og suksess i forretninger. 

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2020 den 23.07, Revenge o'Cavatina skrev:

Navnet Anne Brith Davidsen er for alltid forbundet med jordskjelvet som aldri kom, anmedelser, rettsaker, høy champagneføring, leaset Volvo, og svindel. Spesielt svindel. Folk glemmer ikke.

Man høster som man sår, som man reder ligger man.....ja, det er sikkert masse ordspråk som kan passe AB......og spør du meg, ja, så er det fortjent, hun har kjørt navnet sitt såpass i grøfta at den damen der kan ikke taes seriøst, punktum finale, og så får hun heller bare ringe meg og skrike i telefonen om hun syns det er fælt av meg å mene det.....I couldn't care less 🤣

Endret av Skrottefar
  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er på fire stjerners middag denne uken. Gud hjelpes. Hun sammenligner seg selv med Berit Riise. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sydenkupp skrev:

Hun er på fire stjerners middag denne uken. Gud hjelpes. Hun sammenligner seg selv med Berit Riise. 

Du kødder?? Hahaha! Jaja, hvorfor ikke, ustabile begge to! Er dette første drypp av selvinnsikt fra godeste Mor Godhjerta?

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Sydenkupp skrev:

Er ikke det reprise fra tidligere sesong?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Sydenkupp skrev:

46 minutter siden, Litenoggod skrev:

Er ikke det reprise fra tidligere sesong?

Hun har kun vært med i en episode,  episode 30, sesong 11, vist første gang 25/2-2019.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Turkis Sau skrev:

Du kødder?? Hahaha! Jaja, hvorfor ikke, ustabile begge to! Er dette første drypp av selvinnsikt fra godeste Mor Godhjerta?

Joda, begge oftet mye for toppidrettsbarna sine eller noe sånt

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.6.2020 den 20.08, Sydenkupp skrev:

Begge ofrer jo sitt liv for toppidrettsbarna sine må jo du forstå! Dette kvinnemennesket får jeg aldri til å like. Skulle holdt seg til baking, alt annet blir jo katastrofalt.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så episoden fra Sørumsand i går. Bortsett fra at hun serverte det jeg bare må anta er skrøner om kun 1000 kroner i uka på mat, synes jeg hun gjorde god figur. Fantastisk kakebord til dessert. Hadde hun bare holdt seg til baketalentet!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok mulig å ha 1000 kroner i matbudsjett pr uke for en familie, men da må alt bakes og lages fra bunn og det blir nok vegetar flere dager i uken. Jeg stiller meg litt spørrende til om hun har tid til et ganske tidkrevende matopplegg. 

Endret av n_97
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig at det at det er stille fra henne i offentligheten nå betyr at hun har «landa» litt... At hun tar seg tid til familien sin og lever et rolig liv. Det tror jeg barna og hun trenger. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Oransjesjel skrev:

Jeg håper virkelig at det at det er stille fra henne i offentligheten nå betyr at hun har «landa» litt

......eller bare sitter stille i båten mens hun planlegger nye sprell, og det ville ikke forundret meg, selv om jeg aller helst skulle sett at hun hadde stått frem og vært ydmyk og innrømmet sine feil vedr. alt av kaos som har oppstått, men det er nok å forlange for mye 🤣

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Skrottefar skrev:

......eller bare sitter stille i båten mens hun planlegger nye sprell, og det ville ikke forundret meg, selv om jeg aller helst skulle sett at hun hadde stått frem og vært ydmyk og innrømmet sine feil vedr. alt av kaos som har oppstått, men det er nok å forlange for mye 🤣

Hun meldte jo at hun «gikk for konkurs» for snart 8 uker siden, og til nå så er har det ikke skjedd noe, så akkurat der er det stillesitting i båten som gjelder....

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fruktninja skrev:

Hun meldte jo at hun «gikk for konkurs» for snart 8 uker siden, og til nå så er har det ikke skjedd noe, så akkurat der er det stillesitting i båten som gjelder....

Det har tatt veldig lang tid, håper de som har krav tar seg det lille bryet og sender det inn ....

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
22 timer siden, Skrottefar skrev:

Det er dette jeg har mistanke om. Hun kommer nok tilbake igjen fortere enn vi tror. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
1 time siden, Pinnsvin skrev:

I dag reklamerer hun for et hudpleiemerke og en blogger på Snapchat 🤔

Mon Platin. Er vel en av hennes egne disipler som står bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...