Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Viernes skrev:

Proviant sier de har mottatt en anonym henvendelse av samme art. Jeg har vært i kontakt med de et par ganger ang ABD.

Er jeg virkelig den eneste?

Jeg sendte mail til Proviant. Jeg var også i kontakt med dem på Messenger i forbindelse med bråket rundt lanseringen av kassa.

(Edit: de har ikke besvart min henvendelse på mail)

Endret av Fru Lektor Tørdal
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper at dette er med på å bidra at flere bloggere blir tatt under lupen. 

Hittil er det «bare» AR og ABD.

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sirupssnipp skrev:

Jeg sendte anonymt til bl.a. bakeutstyrsbutikken. Jeg la ved dokumentasjon som viste at det var hold i mine påstander samt hvorfor jeg tok kontakt som anonym. Og jeg fikk ikke svar tilbake.

Jeg har heller ikke fått svar derfra.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirupssnipp
Akkurat nå, Fru Lektor Tørdal skrev:

Jeg har heller ikke fått svar derfra.

Jeg er ikke overrasket etter uttalelsen fra butikken i DN i dag. 

Jeg fikk jo svar fra pizza- og kakedekorbedriften, om at de ikke hadde et BLOGGsamarbeid. Et kjapt googlesøk med "anne brith *bedriftens navn*" viser 4-5 blogginnlegg i høst der bedriften er nevnt. Jeg har svart på mailen jeg fikk, og lagt ved skjermdump av googlesøket og lenken til DNs artikkel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Hellas skrev:

Jeg har lagt inn dette hos E..os og Proviant:

Ser dere har et samarbeid med bloggeren Anne Brith og der mistet dere meg som kunde.

Denne bloggeren har i årevis utlevert egne barn, ikke trukket vinnere av konkurranser, hengt ut personer som har sjekket henne i skattelistene med navn på bloggen. merket reklame feil hvis hun i det hele tatt har merket og som dere kan se i linken under fra DN så ringer hun arbeidsgivere samt truer med anmeldelse av personer som har brukt forbrukermakten sin. Takk for meg!

https://www.dn.no/markedsforing/blogg/bloggere/markedsforing/toppblogger-ringte-arbeidsgiver-og-truet-med-anmeldelse-av-kritiske-lesere/2-1-471746

Utrolig bra!!!

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det er så vanskelig med bruddet for henne, man så det jo komme - mange som hiver seg på når en person plutselig er til dels i rampelyset. Men samtidig så vanskelig å føle sympati når hun ikke klarer å stå for det hun har gjort og beklage til de ulike partene (både de oppringte og samarbeidspartnere)

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lagt inn dette hos Slikkepott:

Ser dere har et samarbeid med bloggeren Anne Brith og at dere tydeligvis ikke tar tilbakemeldinger fra forbrukere fra alvor siden dere visstnok har fått bare en tilbakemelding så her får dere en til.
Denne bloggeren har i årevis utlevert egne barn, ikke trukket vinnere av konkurranser, hengt ut personer som har sjekket henne i skattelistene med navn på bloggen. merket reklame feil hvis hun i det hele tatt har merket og som dere kan se i linken under fra DN så ringer hun arbeidsgivere samt truer med anmeldelse av personer som har brukt forbrukermakten sin.

Fikk svar fra en (ikke fra Slikkepott) som sa at dette var lagt ut tidligere i kveld, men at det nå var slettet. Dette svaret er nå også slettet. Jeg finner heller ikke andre innlegg enn mitt så lurer på om Slikkepott sletter innlegg de ikke liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hellas skrev:

Ser dere har et samarbeid med bloggeren Anne Brith og at dere tydeligvis ikke tar tilbakemeldinger fra forbrukere fra alvor siden dere visstnok har fått bare en tilbakemelding så her får dere en til.
Denne bloggeren har i årevis utlevert egne barn, ikke trukket vinnere av konkurranser, hengt ut personer som har sjekket henne i skattelistene med navn på bloggen. merket reklame feil hvis hun i det hele tatt har merket og som dere kan se i linken under fra DN så ringer hun arbeidsgivere samt truer med anmeldelse av personer som har brukt forbrukermakten sin.

Fikk svar fra en (ikke fra Slikkepott) som sa at dette var lagt ut tidligere i kveld, men at det nå var slettet. Dette svaret er nå også slettet. Jeg finner heller ikke andre innlegg enn mitt så lurer på om Slikkepott sletter innlegg de ikke liker.

De burde heller slette useriøse samarbeidspartnere. 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eksiltronder
19 minutter siden, Hellas skrev:

Du må legge det under anmeldelser, da får de ikke til å slette uten å fjerne hele funksjonen fra siden sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Viernes skrev:

@chiki har også vært i kontakt med Proviant, (står her i den gamle tråden) så da er vi hvertfall tre stykke

Edit: @Stjernekikkeren, du kan se gamle chatsamtaler hvis du går inn på chatten igjen. Gidder du å sjekke?

Jeg var inne på proviant.no nå for å åpne chatten, fikk bare feilmelding dessverre, men har de gamle samtaler lagret?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig godt for rettferdighetsfølelsen min å komme inn og finne link til DN. Det skal ikke lønne seg å holde på sånn!

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sendt Mail til mange av samarbeidspartnerne, som jeg ser fler her sier de har gjort. Så her er det jaggu flere bedrifter som lyver ved å si at de har mottatt "en anonym mail".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 minutter siden, FruJohansen skrev:

Villa Paprika har antagelig noen gode tips om å balansere hemmelig, ikke- bloggrelatert jobb ved siden av influencerkarrieren.  

:Knegg:

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og litt sånn som en "side note"; nå burde virkelig AB sine samarbeidspartnere/støttespillere/venner ta bladet fra munnen og si at alt dette som har skjedd faktisk ikke er greit. Denne kritikken er legitim. Å være en god venn er ikke å snakke folk etter munnen om "haters" og "hets og sjikane".

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...