Fru Lektor Tørdal Skrevet 11. november 2018 #521 Del Skrevet 11. november 2018 (endret) 3 timer siden, Viernes skrev: Proviant sier de har mottatt en anonym henvendelse av samme art. Jeg har vært i kontakt med de et par ganger ang ABD. Er jeg virkelig den eneste? Jeg sendte mail til Proviant. Jeg var også i kontakt med dem på Messenger i forbindelse med bråket rundt lanseringen av kassa. (Edit: de har ikke besvart min henvendelse på mail) Endret 11. november 2018 av Fru Lektor Tørdal 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 11. november 2018 #522 Del Skrevet 11. november 2018 Jeg håper at dette er med på å bidra at flere bloggere blir tatt under lupen. Hittil er det «bare» AR og ABD. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Lektor Tørdal Skrevet 11. november 2018 #523 Del Skrevet 11. november 2018 3 timer siden, Sirupssnipp skrev: Jeg sendte anonymt til bl.a. bakeutstyrsbutikken. Jeg la ved dokumentasjon som viste at det var hold i mine påstander samt hvorfor jeg tok kontakt som anonym. Og jeg fikk ikke svar tilbake. Jeg har heller ikke fått svar derfra. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirupssnipp Skrevet 11. november 2018 #524 Del Skrevet 11. november 2018 Akkurat nå, Fru Lektor Tørdal skrev: Jeg har heller ikke fått svar derfra. Jeg er ikke overrasket etter uttalelsen fra butikken i DN i dag. Jeg fikk jo svar fra pizza- og kakedekorbedriften, om at de ikke hadde et BLOGGsamarbeid. Et kjapt googlesøk med "anne brith *bedriftens navn*" viser 4-5 blogginnlegg i høst der bedriften er nevnt. Jeg har svart på mailen jeg fikk, og lagt ved skjermdump av googlesøket og lenken til DNs artikkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 11. november 2018 #525 Del Skrevet 11. november 2018 22 minutter siden, Hellas skrev: Jeg har lagt inn dette hos E..os og Proviant: Ser dere har et samarbeid med bloggeren Anne Brith og der mistet dere meg som kunde. Denne bloggeren har i årevis utlevert egne barn, ikke trukket vinnere av konkurranser, hengt ut personer som har sjekket henne i skattelistene med navn på bloggen. merket reklame feil hvis hun i det hele tatt har merket og som dere kan se i linken under fra DN så ringer hun arbeidsgivere samt truer med anmeldelse av personer som har brukt forbrukermakten sin. Takk for meg! https://www.dn.no/markedsforing/blogg/bloggere/markedsforing/toppblogger-ringte-arbeidsgiver-og-truet-med-anmeldelse-av-kritiske-lesere/2-1-471746 Utrolig bra!!! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevennen Skrevet 11. november 2018 #526 Del Skrevet 11. november 2018 Tenker det er så vanskelig med bruddet for henne, man så det jo komme - mange som hiver seg på når en person plutselig er til dels i rampelyset. Men samtidig så vanskelig å føle sympati når hun ikke klarer å stå for det hun har gjort og beklage til de ulike partene (både de oppringte og samarbeidspartnere) 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hellas Skrevet 11. november 2018 #527 Del Skrevet 11. november 2018 Jeg har lagt inn dette hos Slikkepott: Ser dere har et samarbeid med bloggeren Anne Brith og at dere tydeligvis ikke tar tilbakemeldinger fra forbrukere fra alvor siden dere visstnok har fått bare en tilbakemelding så her får dere en til. Denne bloggeren har i årevis utlevert egne barn, ikke trukket vinnere av konkurranser, hengt ut personer som har sjekket henne i skattelistene med navn på bloggen. merket reklame feil hvis hun i det hele tatt har merket og som dere kan se i linken under fra DN så ringer hun arbeidsgivere samt truer med anmeldelse av personer som har brukt forbrukermakten sin. Fikk svar fra en (ikke fra Slikkepott) som sa at dette var lagt ut tidligere i kveld, men at det nå var slettet. Dette svaret er nå også slettet. Jeg finner heller ikke andre innlegg enn mitt så lurer på om Slikkepott sletter innlegg de ikke liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 11. november 2018 #528 Del Skrevet 11. november 2018 4 minutter siden, Hellas skrev: Jeg har lagt inn dette hos Slikkepott: Ser dere har et samarbeid med bloggeren Anne Brith og at dere tydeligvis ikke tar tilbakemeldinger fra forbrukere fra alvor siden dere visstnok har fått bare en tilbakemelding så her får dere en til. Denne bloggeren har i årevis utlevert egne barn, ikke trukket vinnere av konkurranser, hengt ut personer som har sjekket henne i skattelistene med navn på bloggen. merket reklame feil hvis hun i det hele tatt har merket og som dere kan se i linken under fra DN så ringer hun arbeidsgivere samt truer med anmeldelse av personer som har brukt forbrukermakten sin. Fikk svar fra en (ikke fra Slikkepott) som sa at dette var lagt ut tidligere i kveld, men at det nå var slettet. Dette svaret er nå også slettet. Jeg finner heller ikke andre innlegg enn mitt så lurer på om Slikkepott sletter innlegg de ikke liker. De burde heller slette useriøse samarbeidspartnere. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 11. november 2018 Populært innlegg #529 Del Skrevet 11. november 2018 Den hardtarbeidende Anne Brith har jfr egen blogg sittet i et krevende businessmøte på en søndag, med en potensiell samarbeidspartner som også har 2-3 ansatte å stille med på den helligste dagen i uken. Jøss, skal si det hastet å få den avtalen i havn. Møtet gikk heldigvis bra, så nå kan Anne Brith ha en inntekt som ikke avhenger av bloggen. Det vil jeg si er en seier for alle involverte. Anne Brith kan også holde sin nye partner hemmelig, i flere ÅR faktisk - noe som klart er til fordel for begge bedriftene, all den tid de da slipper å forholde seg til brysomme lesere og potensielle kunder som holder seg oppdatert på både konkurranseregler og barns rettigheter. Det må likevel føles litt kjipt å lande en jobb, hvor ingen av partene ønsker merkevaren din synlig på arbeidet du gjør? Jeg lurer veldig på denne politianmeldelsen som AB sier hun har skrevet under på torsdag. Den virker da svært omstendelig? De to "haterne" sin samlede aktivitet på nett besto av de bildene jeg brukte i innlegget på BOTB. Tok ikke lang tid å samle opp det. At politiet skal bruke timer, dager og uker på en sånn sak høres veldig spesielt ut. Jeg har rukket å få anmeldelse av innbrudd i leiligheten min både anmeldt og henlagt på kortere tid enn AB har brukt på å prosessere sin. Og det til tross for at jeg listet meg rundt i den knuste stua mi i fire dager, i grenseløs tiltro til at noen skulle komme og børste etter fingeravtrykk! 😂 Jeg ser heller absolutt INGEN grunn til at AB ikke skulle forelegge journalisten i DN dokumentasjon på hets og sjikane, hvis det faktisk fantes noen. Når man blir forespeilet negativ omtale i landets største avis for næringsdrivende, så har man alt å vinne på å framstå sannferdig. Ikke minst fordi AB er 100% avhengig av å framstå som troverdig i yrkessammenheng. Da virker det bare fullstendig ulogisk å ikke klaske utskrifter med dokumentasjon i bordet, for i det minste forsøke å rettferdiggjøre sin mildt sagt utradisjonelle framferd? Men AB var altså villig til å nok en gang unnlate å dokumentere sin side av saken, til tross for at det fører henne og merkevaren hennes ut på stadig dypere vann. Det skjønner jeg ikke. 137 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 11. november 2018 #530 Del Skrevet 11. november 2018 19 minutter siden, Hellas skrev: Jeg har lagt inn dette hos Slikkepott: Ser dere har et samarbeid med bloggeren Anne Brith og at dere tydeligvis ikke tar tilbakemeldinger fra forbrukere fra alvor siden dere visstnok har fått bare en tilbakemelding så her får dere en til. Denne bloggeren har i årevis utlevert egne barn, ikke trukket vinnere av konkurranser, hengt ut personer som har sjekket henne i skattelistene med navn på bloggen. merket reklame feil hvis hun i det hele tatt har merket og som dere kan se i linken under fra DN så ringer hun arbeidsgivere samt truer med anmeldelse av personer som har brukt forbrukermakten sin. Fikk svar fra en (ikke fra Slikkepott) som sa at dette var lagt ut tidligere i kveld, men at det nå var slettet. Dette svaret er nå også slettet. Jeg finner heller ikke andre innlegg enn mitt så lurer på om Slikkepott sletter innlegg de ikke liker. Du må legge det under anmeldelser, da får de ikke til å slette uten å fjerne hele funksjonen fra siden sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Flettfrid Skrevet 11. november 2018 Populært innlegg #531 Del Skrevet 11. november 2018 30 minutter siden, Hellas skrev: Jeg har lagt inn dette hos Slikkepott: Ser dere har et samarbeid med bloggeren Anne Brith og at dere tydeligvis ikke tar tilbakemeldinger fra forbrukere fra alvor siden dere visstnok har fått bare en tilbakemelding så her får dere en til. Denne bloggeren har i årevis utlevert egne barn, ikke trukket vinnere av konkurranser, hengt ut personer som har sjekket henne i skattelistene med navn på bloggen. merket reklame feil hvis hun i det hele tatt har merket og som dere kan se i linken under fra DN så ringer hun arbeidsgivere samt truer med anmeldelse av personer som har brukt forbrukermakten sin. Fikk svar fra en (ikke fra Slikkepott) som sa at dette var lagt ut tidligere i kveld, men at det nå var slettet. Dette svaret er nå også slettet. Jeg finner heller ikke andre innlegg enn mitt så lurer på om Slikkepott sletter innlegg de ikke liker. Gå inn i kommentarfeltet på fb innlegget til DN om artikkelen og skriv der at innlegg fortløpende blir slettet inne hos Slikkepott sin fb side. Så får de litt negativ omtale for å slette unna. 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 11. november 2018 #532 Del Skrevet 11. november 2018 4 timer siden, Viernes skrev: @chiki har også vært i kontakt med Proviant, (står her i den gamle tråden) så da er vi hvertfall tre stykke Edit: @Stjernekikkeren, du kan se gamle chatsamtaler hvis du går inn på chatten igjen. Gidder du å sjekke? Jeg var inne på proviant.no nå for å åpne chatten, fikk bare feilmelding dessverre, men har de gamle samtaler lagret? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 11. november 2018 #533 Del Skrevet 11. november 2018 Nytt innlegg hos https://bloggomtoppbloggere.com/ 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medlem95 Skrevet 11. november 2018 #534 Del Skrevet 11. november 2018 6 minutter siden, Justlooking skrev: Nytt innlegg hos https://bloggomtoppbloggere.com/ «VG har også vært på banen uten at det skjedde noe» 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffin Skrevet 11. november 2018 #535 Del Skrevet 11. november 2018 Utrolig godt for rettferdighetsfølelsen min å komme inn og finne link til DN. Det skal ikke lønne seg å holde på sånn! 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Samme Skrevet 11. november 2018 #536 Del Skrevet 11. november 2018 Jeg har sendt Mail til mange av samarbeidspartnerne, som jeg ser fler her sier de har gjort. Så her er det jaggu flere bedrifter som lyver ved å si at de har mottatt "en anonym mail". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Justlooking Skrevet 11. november 2018 Populært innlegg #537 Del Skrevet 11. november 2018 5 minutter siden, Medlem95 skrev: «VG har også vært på banen uten at det skjedde noe» VG lever godt av artikler om bloggerne og turde vel ikke ta i det, mens DN er en seriøs næringslivsavis. Kunne ikke stått noe bedre sted en DN. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 11. november 2018 Populært innlegg #538 Del Skrevet 11. november 2018 55 minutter siden, Emmy_H skrev: Eller så går det fint å lyve om samarbeid, da det blir umulig å ettergå da det er et "hemmelig" samarbeid. Folk som gjør shady ting endrer ikke atferd, de endrer bare måten de gjør det på. Slik at de ikke blir tatt igjen... Villa Paprika har antagelig noen gode tips om å balansere hemmelig, ikke- bloggrelatert jobb ved siden av influencerkarrieren. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 11. november 2018 #539 Del Skrevet 11. november 2018 8 minutter siden, FruJohansen skrev: Villa Paprika har antagelig noen gode tips om å balansere hemmelig, ikke- bloggrelatert jobb ved siden av influencerkarrieren. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffin Skrevet 11. november 2018 #540 Del Skrevet 11. november 2018 Og litt sånn som en "side note"; nå burde virkelig AB sine samarbeidspartnere/støttespillere/venner ta bladet fra munnen og si at alt dette som har skjedd faktisk ikke er greit. Denne kritikken er legitim. Å være en god venn er ikke å snakke folk etter munnen om "haters" og "hets og sjikane". 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg