Den røde fare Skrevet 8. februar 2019 #2681 Skrevet 8. februar 2019 Men hva er det denne «hackeren» er ute etter der da? Er det noe spesielt eller interessant å hente der? 13
Malum Skrevet 8. februar 2019 #2682 Skrevet 8. februar 2019 2 minutter siden, ServiceManagerFrue skrev: Hvem er denne "han" som angivelig har forsøkt å hacke henne? Er det pizzaboy? Det nekter jeg i såfall å tro.. Kan ikke forstå hvorfor han skulle orke å kaste mer flis på det bålet. Han virker så ferdig med AB og ut fra både snappen og Instagramen hans har han aldri ofret henne en tanke på some. Uansett hvem det er, så er det ham hun ønsker at folk skal tro at det er. Hun skaper spekulasjoner, og hun kan ikke tas på å ha løyet heller. Hun skriver omtrent hva som helst for å tjene penger, det vet vi jo alle. Integritet og troverdighet er det ikke så farlig med, bare man holder bloggen gående, og får penger i kassa. Jeg hadde heller jobbet som kloakktømmer enn å leve av å blogge som hun gjør. 36
kahaki Skrevet 8. februar 2019 #2683 Skrevet 8. februar 2019 Jeg gir fullstendig blaffen i om hun får tilsendt personalia fra tannlegen. Da blir det en interessant vinkling på hvordan disse tannlegene oppbevarer (og evnt videresender) mine personopplysninger. Der har de ulempen med å ikke ha e-post men kontaktskjema. Fort mye strengere mtp GDPR og tilsyn. Da er det beviselig at det er gjort med viten og vilje, og ikke en «feil» videresendelse. 35
terteskjell Skrevet 8. februar 2019 #2684 Skrevet 8. februar 2019 Satt og så Martine Lunde på god morgen Norge å hun virker så mye mer voksen enn mange av de andre bloggere.. Inkludert AB. 20
Marriet Skrevet 8. februar 2019 #2685 Skrevet 8. februar 2019 28 minutter siden, terteskjell skrev: Satt og så Martine Lunde på god morgen Norge å hun virker så mye mer voksen enn mange av de andre bloggere.. Inkludert AB. Jeg er enig, og observerer stadig det samme. Jeg tror de unge har en fordel ved at de vokser opp med sosiale medier fra de er små. De forstår gamet mye bedre og er flinkere til å vurdere og analysere potensielle fallgruver. På den måten er de også mer reflektert og nyansert i sine uttalelser (ingen regel uten unntak). De litt eldre blir mer som svigermora mi på facebook. Forstår ikke hvorfor de hatfulle ytringene hennes slår tilbake på henne og at folk velger å ta avstand. 28
Perelandra Skrevet 8. februar 2019 #2686 Skrevet 8. februar 2019 (endret) Tråden er ryddet for innhold med opphavsrett og svar til dette. Edit: Ryddet igjen. Perelandra, mod. Endret 8. februar 2019 av Perelandra
marthes Skrevet 8. februar 2019 #2687 Skrevet 8. februar 2019 Går de mindreårige til to forskjellige tannleger liksom nå da, for samme sjekken. For de må jo til skole tannlegen og, for ellers banker barnevernet på døra (det skjedde jo hos en annen blogger). Trist å selge barna sin tannhelse på nett drt er kjempe trist og trist at hun ikke noen sinne ser det gale i hva hun gjør. 14
terteskjell Skrevet 8. februar 2019 #2688 Skrevet 8. februar 2019 43 minutter siden, marthes skrev: Går de mindreårige til to forskjellige tannleger liksom nå da, for samme sjekken. For de må jo til skole tannlegen og, for ellers banker barnevernet på døra (det skjedde jo hos en annen blogger). Trist å selge barna sin tannhelse på nett drt er kjempe trist og trist at hun ikke noen sinne ser det gale i hva hun gjør. Jeg er sterk motstander av denne sponsingen men det bør vel ikke gjøre noe å bruke en annen tannlege så lenge man gir beskjed? Mener jeg har hørt at andre har gjort dette 8
marthes Skrevet 8. februar 2019 #2689 Skrevet 8. februar 2019 21 minutter siden, terteskjell skrev: Jeg er sterk motstander av denne sponsingen men det bør vel ikke gjøre noe å bruke en annen tannlege så lenge man gir beskjed? Mener jeg har hørt at andre har gjort dette Okai. Jeg aner ikke, bare trodde man «måtte» bruke skole tannlegen. Men som sagt så vet jeg ikke. 1
Malum Skrevet 8. februar 2019 #2690 Skrevet 8. februar 2019 55 minutter siden, marthes skrev: Okai. Jeg aner ikke, bare trodde man «måtte» bruke skole tannlegen. Men som sagt så vet jeg ikke. Nei, man må ikke det. Så lenge man faktisk tar barna til tannlegen kan man selvsagt velge bort skoletannlegen. 15
Populært innlegg Lkk Skrevet 8. februar 2019 Populært innlegg #2691 Skrevet 8. februar 2019 nytt blogg innlegg fra AB med masse selvskryt om hvor perfekt arbeidene mamma hun er . Skjønner hun ikke at dette er en helt vanlig hverdag for de aller fleste . Hva er så spesielt med å stå opp kl 6 om morgenen , gå på jobb , komme hjem og holde høyt tempo til barna er i seng og først kunne slenge seg i sofaen tidligst kl 20 . Dette er ikke bare en helt vanlig dag , men helt vanlig uke /mnd og år for de aller fleste mennesker . 60
terteskjell Skrevet 8. februar 2019 #2692 Skrevet 8. februar 2019 39 minutter siden, Lkk skrev: nytt blogg innlegg fra AB med masse selvskryt om hvor perfekt arbeidene mamma hun er . Skjønner hun ikke at dette er en helt vanlig hverdag for de aller fleste . Hva er så spesielt med å stå opp kl 6 om morgenen , gå på jobb , komme hjem og holde høyt tempo til barna er i seng og først kunne slenge seg i sofaen tidligst kl 20 . Dette er ikke bare en helt vanlig dag , men helt vanlig uke /mnd og år for de aller fleste mennesker . Vel... For meg er det en helt normnormal hverdag. Forskjellen er at jeg går ut av huset for å jobbe. Å de dagene det er trening på barna så er ikke sofa innen rekkevidde før kl 22 Å jeg tror at 80% av alle de som jobber i Norge og har barn gjør akkurat dette 34
Inocybe Skrevet 8. februar 2019 #2693 Skrevet 8. februar 2019 42 minutter siden, Lkk skrev: nytt blogg innlegg fra AB med masse selvskryt om hvor perfekt arbeidene mamma hun er . Skjønner hun ikke at dette er en helt vanlig hverdag for de aller fleste . Hva er så spesielt med å stå opp kl 6 om morgenen , gå på jobb , komme hjem og holde høyt tempo til barna er i seng og først kunne slenge seg i sofaen tidligst kl 20 . Dette er ikke bare en helt vanlig dag , men helt vanlig uke /mnd og år for de aller fleste mennesker . Kanskje AB så hvor mye blest det ble hos CBE da hun beskrev sin helt ordinære arbeidsdag som noe helt utenomjordisk. Og så vil AB også ha litt oppmerksomhet og prøver det samme? 32
terteskjell Skrevet 8. februar 2019 #2694 Skrevet 8. februar 2019 6 minutter siden, Inocybe skrev: Kanskje AB så hvor mye blest det ble hos CBE da hun beskrev sin helt ordinære arbeidsdag som noe helt utenomjordisk. Og så vil AB også ha litt oppmerksomhet og prøver det samme? Hva er dette fenomenet til enkelte bloggere som må fortelle om hvor slitsomt de har det? Hvor mange timer de må jobbe 24/7? Men hvor mange av oss som jobber i en vanlig jobb kan gå til frisør, shoppe klær, ordne negler og hår, ta lymfedrenasje(om det het det), ta spraytan, gå ut og spise lunsj i arbeidstiden? For min egen del er det så vidt jeg har samvittighet til og bestille lege eller tannlegetime. 34
Gjest Big Barda Skrevet 8. februar 2019 #2695 Skrevet 8. februar 2019 Det er utrolig hvor mye Anne Brith skryter av seg selv! Hun hevder å være kristen, men jeg lurer på hvor godt hun har lest bibelen sin siden hun har oversett endel, bl.a.: "La en annen rose deg og ikke din egen munn, en fremmed og ikke dine egne lepper!" Salomos ordspråk 27:2 "Ros deg ikke av dagen i morgen, for du vet ikke hva dagen vil bringe!" Salomos ordspråk 27:1
Gjest formula Skrevet 8. februar 2019 #2696 Skrevet 8. februar 2019 1 time siden, Lkk skrev: nytt blogg innlegg fra AB med masse selvskryt om hvor perfekt arbeidene mamma hun er . Skjønner hun ikke at dette er en helt vanlig hverdag for de aller fleste . Hva er så spesielt med å stå opp kl 6 om morgenen , gå på jobb , komme hjem og holde høyt tempo til barna er i seng og først kunne slenge seg i sofaen tidligst kl 20 . Dette er ikke bare en helt vanlig dag , men helt vanlig uke /mnd og år for de aller fleste mennesker . Tror ikke det er sååå travelt. Hun la ut snap av seg selv i dag, gjespende i morgenkåpe, med teksten: "Fredag og vaskedag, flere som vasker i dag?" Fikk lyst til å svare "Nei, må på jobb. Lørdag er vaskedag for meg". Men da hadde jeg nok vært et nettroll, og blitt blokkert uten pardon. Synes forresten heller ikke onsdagen, med snapper fra da hun lå og ble gnidd inn med olje og "lymfedrenert", så spesielt hektisk ut. Men hva vet vel jeg....
Gjest Malika Skrevet 8. februar 2019 #2697 Skrevet 8. februar 2019 4 minutter siden, Big Barda skrev: Det er utrolig hvor mye Anne Brith skryter av seg selv! Hun hevder å være kristen, men jeg lurer på hvor godt hun har lest bibelen sin siden hun har oversett endel, bl.a.: "La en annen rose deg og ikke din egen munn, en fremmed og ikke dine egne lepper!" Salomos ordspråk 27:2 "Ros deg ikke av dagen i morgen, for du vet ikke hva dagen vil bringe!" Salomos ordspråk 27:1 Om hun definerer seg som kristen så er det jo bare flott at hun ikke lever etter disse bibelske ordspråkene. Jantelov og pietistisk propaganda er vel ikke noe en kristen bør bekjenne seg til i 2019.
Populært innlegg Christiane_W Skrevet 8. februar 2019 Populært innlegg #2698 Skrevet 8. februar 2019 1 time siden, Lkk skrev: nytt blogg innlegg fra AB med masse selvskryt om hvor perfekt arbeidene mamma hun er . Skjønner hun ikke at dette er en helt vanlig hverdag for de aller fleste . Hva er så spesielt med å stå opp kl 6 om morgenen , gå på jobb , komme hjem og holde høyt tempo til barna er i seng og først kunne slenge seg i sofaen tidligst kl 20 . Dette er ikke bare en helt vanlig dag , men helt vanlig uke /mnd og år for de aller fleste mennesker . Skal hun og Villa Paprika konkurrere om å ha de travleste hverdagene? Den bygger luftslott mens den andre fluffer puter...🙄 Husker AB sutret over travle dager før Vixen i fjor. Da måtte hun bl.a. på Posten å hente en pakke, til Oslo å hente ballonger og innimellom var det vel diverse salongbesøk som stod på tapetet. Alt er ting "vanlige" folk gjør utenom arbeidstid, det er ikke ting vi definerer som "jobb". 59
terteskjell Skrevet 8. februar 2019 #2699 Skrevet 8. februar 2019 Nytt innlegg på Facebook hvor barna er med i sponset innlegg for mentor Norge😡 Hadde jeg noen gang ville vurdert privatundervisning så ville det ikke blitt mentor Norge 36
Justlooking Skrevet 8. februar 2019 #2700 Skrevet 8. februar 2019 3 timer siden, terteskjell skrev: Jeg er sterk motstander av denne sponsingen men det bør vel ikke gjøre noe å bruke en annen tannlege så lenge man gir beskjed? Mener jeg har hørt at andre har gjort dette Ja, men måå ikke bruke skoletannlegen men de fleste gjør jo faktisk det - fordi det er gratis og fordi både barn og foreldre sparer tid og fravær ved at det er i nærmiljøet. 7
Fremhevede innlegg