Populært innlegg Kollontaj Skrevet 20. mars 2021 Populært innlegg #13361 Del Skrevet 20. mars 2021 Så i november i 2020 kalte ABD seg for en av landets største influencere? Det ligger mange offer igjen etter Anne-Brith Davidsen, hun er selv ikke ett av disse. 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 20. mars 2021 #13362 Del Skrevet 20. mars 2021 Kollontaj skrev (2 minutter siden): Så i november i 2020 kalte ABD seg for en av landets største influencere? Det ligger mange offer igjen etter Anne-Brith Davidsen, hun er selv ikke ett av disse. Det er noe fantastisk over denne påstanden. Og skremmende. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 20. mars 2021 Populært innlegg #13363 Del Skrevet 20. mars 2021 (endret) GuriHelen skrev (3 timer siden): Jeg liker ikke ABD, men jeg lurer på hvordan hun har det inni seg. Fra å leve på en stor fot, og nå dette. Opp som en hjort, og ned som en lort. Jeg lurer på hvor «vennene» er, f eks den oransje jenta hun var mye sammen med. Uansett så er ikke dette greit. "Bestis" m.fl hørte man aldri noe mer om etter at de første klagene på kurset kom. AB har vel aldri sagt noe som helst om at det har skjedd noe, så vidt jeg vet så har hun ikke sagt noe kryptisk om det heller? Vanligvis så får jo folk som "svikter" eller oppfører seg på måter hun ikke liker (er kritiker f.eks) gjennomgå. Så, ingen vet vel egentlig hva som har skjedd, for alt man vet er de kanskje fortsatt venner privat. Men, de hadde vel ikke kjent hverandre så lenge, og jeg husker jeg syns "Bestis" virket mer som en fan, hun omtalte AB som superkjendis osv. De hadde en periode med store solbriller, beige matchende kåper, tidenes dårligste "Gründer-podcast" og et blogghus som aldri ble innredet. Bestis er vel kanskje ute av bildet eller ute i kulda. Eller kanskje hun takket for seg før hennes egne forretninger kunne bli tilsølt av at de hadde hatt et businesssamarbeid (blogghuset) Endret 20. mars 2021 av Isild 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 20. mars 2021 #13364 Del Skrevet 20. mars 2021 Isild skrev (1 time siden): "Bestis" m.fl hørte man aldri noe mer om etter at de første klagene på kurset kom. AB har vel aldri sagt noe som helst om at det har skjedd noe, så vidt jeg vet så har hun ikke sagt noe kryptisk om det heller? Vanligvis så får jo folk som "svikter" eller oppfører seg på måter hun ikke liker (er kritiker f.eks) gjennomgå. Så, ingen vet vel egentlig hva som har skjedd, for alt man vet er de kanskje fortsatt venner privat. Men, de hadde vel ikke kjent hverandre så lenge, og jeg husker jeg syns "Bestis" virket mer som en fan, hun omtalte AB som superkjendis osv. De hadde en periode med store solbriller, beige matchende kåper, tidenes dårligste "Gründer-podcast" og et blogghus som aldri ble innredet. Bestis er vel kanskje ute av bildet eller ute i kulda. Eller kanskje hun takket for seg før hennes egne forretninger kunne bli tilsølt av at de hadde hatt et businesssamarbeid (blogghuset) Isabel begynte å trekke seg unna AB på tidlig høsten 2019. Hun skjønte nok alt da at luftslottet hadde hull og hadde kanskje fått sett sider av AB som hun ikke likte, oppførsel hun ikke kunne forsvare. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 20. mars 2021 #13365 Del Skrevet 20. mars 2021 (endret) Isild skrev (2 timer siden): "Bestis" m.fl hørte man aldri noe mer om etter at de første klagene på kurset kom. AB har vel aldri sagt noe som helst om at det har skjedd noe, så vidt jeg vet så har hun ikke sagt noe kryptisk om det heller? Vanligvis så får jo folk som "svikter" eller oppfører seg på måter hun ikke liker (er kritiker f.eks) gjennomgå. Så, ingen vet vel egentlig hva som har skjedd, for alt man vet er de kanskje fortsatt venner privat. Men, de hadde vel ikke kjent hverandre så lenge, og jeg husker jeg syns "Bestis" virket mer som en fan, hun omtalte AB som superkjendis osv. De hadde en periode med store solbriller, beige matchende kåper, tidenes dårligste "Gründer-podcast" og et blogghus som aldri ble innredet. Bestis er vel kanskje ute av bildet eller ute i kulda. Eller kanskje hun takket for seg før hennes egne forretninger kunne bli tilsølt av at de hadde hatt et businesssamarbeid (blogghuset) Hun ble jo SLUKT av AB, denne Bestis. AB kunne ringe til alle døgnets tider (fortalt i podcasten), gjerne kl 7 om morgenen. Hun ringte når Bestis var på ferie, var ute på byen med venner, eller slappet av hjemme med kjæresten. Noen ganger gråt AB i telefonen. Bestis ble aldri sur eller lei.. AB fortalte jublende på TV2 at de ringte hverandre hver dag, flere ganger om dagen. Sånn skal et ekte vennskap være, ifølge AB. Spiller ingen rolle at de tilhører forskjellige generasjoner og er på forskjellige steder i livet. Ei heller at Bestis hadde samboer. Det var ofte kræsjing på sofaen til Bestis etter fuktige byturer, frokoster med Bestis og samboeren hennes dagen derpå, gjesting i konfirmasjon og middager. Noen fikk nok til slutt. Endret 20. mars 2021 av Finlay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 20. mars 2021 #13366 Del Skrevet 20. mars 2021 Kollontaj skrev (3 timer siden): Så i november i 2020 kalte ABD seg for en av landets største influencere? Det ligger mange offer igjen etter Anne-Brith Davidsen, hun er selv ikke ett av disse. Var hun konkurs i 2020 november eller holt hun enda på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 20. mars 2021 #13367 Del Skrevet 20. mars 2021 Tråden er ryddet for avsporinger og krenkende innlegg med svar. Sol, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 20. mars 2021 #13368 Del Skrevet 20. mars 2021 Hva skjedde med hun andre i ABIP, forresten? Som var ansatt(?). Var det Linn hun het? Håper hun ikke ble med skuta ned. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 21. mars 2021 #13369 Del Skrevet 21. mars 2021 Lopploella skrev (14 timer siden): There’s no elevator to success, you have to take the stairs. Hun merker vel dette rådet på kroppen selv nå, vil jeg tro, der hun ligger i bunnen av kjellertrappa. Du mener heissjakta? 🤣 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten29 Skrevet 21. mars 2021 #13370 Del Skrevet 21. mars 2021 Pålur skrev (3 timer siden): Du mener heissjakta? 🤣 SLUTT og spark folk som ligger nede. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 21. mars 2021 Populært innlegg #13371 Del Skrevet 21. mars 2021 Gjesten29 skrev (41 minutter siden): SLUTT og spark folk som ligger nede. Vet vi at hun ligger nede? Søke coronastøtte, sende brev for å skremme noen, la være å møte opp for å face det som har skjedd osv er noe av det man har diskutert de siste sidene her nå - som gjør at flere spør seg om hvor nede hun ligger. Selvsagt er det nok en veldig krevende situasjon, men hvordan hun ser på den selv vet vel ingen ? Når det er sagt, så tenker jeg at spark som har forekommet her, som: "karma", "Endelig" og tilsynelatende ønske om at hun skal miste "alt" osv ikke er greit. Jeg er enig i at det var på tide at det ble tatt tak i, men hvordan man formulerer det kan man tenke litt over. Hvordan hun møter og står for alt det som har skjedd er hennes valg, og jeg tenker at det vil være med på å definere "veien videre" for henne. Ønsker henne uansett lykke til. 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 21. mars 2021 #13372 Del Skrevet 21. mars 2021 Håper ABD har det greit, etter forholdene. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 21. mars 2021 #13373 Del Skrevet 21. mars 2021 Centimeteren skrev (11 minutter siden): Håper ABD har det greit, etter forholdene. Hun har vært ute en vinternatt eller flere før, så det har hun helt sikkert. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 21. mars 2021 #13374 Del Skrevet 21. mars 2021 Det flere føler litt på, og lurer litt på - er vel om AB føler at det er noen som har gjort noe mot HENNE, eller om hun innser at dette er selvforskyldt - og handler om hva hun selv har gjort. Jeg tror de aller fleste ønsker det beste for andre, for AB også, men til hun har kommet med en uttalelse ift alt dette så er det ingen som egentlig vet hvordan hun har det, hva hun tenker om det som har skjedd, OM hun ligger nede, eller om hun ruger på et "jeg skal vise dem alle"-comeback. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 21. mars 2021 #13375 Del Skrevet 21. mars 2021 Om det er en ting som er ganske sikkert så er det at det er andres skyld og hun er fremdeles et offer for jantelov og misunnelse. Jeg tviler på om det finnes et snev av refleksjon over hva hun kunne gjort annerledes. Jeg syns det er ille å tenke på hvordan hverdagen nå er for de uskyldige i det gule huset. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg SjokoLine Skrevet 21. mars 2021 Populært innlegg #13376 Del Skrevet 21. mars 2021 (endret) Det er nok ikke sikkert hun har det så bra akkurat nå, men det er selvforskyldt. Jeg tror ikke et sekund at hun har evnet eller evner å se at hun kunne gjort MYE for å unngå å havne der hun er nå. Når hun ikke engang har respekt nok til å møte opp på konkursbehandlingen slik det stod i artikkelen i Dagbladet... Og at hun i tillegg prøvde å få corona-støtte?!?! Beklager, men NULL sympati fra meg. Zero. Nada. Derimot er jeg glad for at det finnes et visst snev av rettferdighet i dette, og at hennes måte å drive business på (kan vel knapt kalles business) får konsekvenser. Det skal virkelig ikke lønne seg å drive med svindel, lurerier og løgner. Endret 21. mars 2021 av SjokoLine 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 21. mars 2021 #13377 Del Skrevet 21. mars 2021 Selv om jeg synes det er bra at hennes business er avviklet og under lupen så føler jeg likevel ikke et behov å fryde meg over hennes personlige situasjon. Jeg tenker hun har 4 barn som også preges av alt. Riktignok har ABD tatt dårlige avgjørelser, men er vi så høye på oss selv at vi skal fryde oss? Synes det er preg av det nå siden det kom frem i media her før helgen om hennes konkurser. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg SjokoLine Skrevet 21. mars 2021 Populært innlegg #13378 Del Skrevet 21. mars 2021 (endret) Jeg heier på folk som lykkes. Som jobber hardt og målrettet for å komme dit de ønsker. Jeg heier også på folk som har gått på trynet, men som tar ansvar for sine handlinger og reiser seg igjen. Jeg mener helt oppriktig at alle fortjener en ny sjanse. Men når man bevisst, gang på gang, går inn for å lure folk, er kynisk i forhold til hvem man henvender seg til (dette har vært snakket om tidligere her), man lyver og rett og slett driver med svindel, da har jeg ikke mye sympati, uavhengig om den personen er en omsorgsperson eller ikke. Endret 21. mars 2021 av SjokoLine 67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg clyde Skrevet 21. mars 2021 Populært innlegg #13379 Del Skrevet 21. mars 2021 Centimeteren skrev (2 timer siden): Håper ABD har det greit, etter forholdene. Jeg håper ofrene hennes har det greit. 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 21. mars 2021 #13380 Del Skrevet 21. mars 2021 MiominMio skrev (1 time siden): Selv om jeg synes det er bra at hennes business er avviklet og under lupen så føler jeg likevel ikke et behov å fryde meg over hennes personlige situasjon. Jeg tenker hun har 4 barn som også preges av alt. Riktignok har ABD tatt dårlige avgjørelser, men er vi så høye på oss selv at vi skal fryde oss? Synes det er preg av det nå siden det kom frem i media her før helgen om hennes konkurser. Folk er vel bare glade for at hun endelig får som fortjent, og den gleden har de lov til å føle på. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg