angel94 Skrevet 15. desember 2018 #1921 Del Skrevet 15. desember 2018 Noen som vet hva som har skjedd mellom AB og Erik? Hva er det han liksom har gjort som er så galt? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moi04 Skrevet 15. desember 2018 #1922 Del Skrevet 15. desember 2018 Det blir spekulasjoner i mine øyne! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 15. desember 2018 #1923 Del Skrevet 15. desember 2018 Har AB greid å overtale Adina til å bli hennes nye bestevenn eller.....??? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheBookofSorrow Skrevet 15. desember 2018 #1924 Del Skrevet 15. desember 2018 2 minutter siden, Cookie123 skrev: Har AB greid å overtale Adina til å bli hennes nye bestevenn eller.....??? Krysser fingrene for at hun vet bedre enn som så ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 15. desember 2018 #1925 Del Skrevet 15. desember 2018 4 minutter siden, Cookie123 skrev: Har AB greid å overtale Adina til å bli hennes nye bestevenn eller.....??? Virker mer som AB greide å manipulere henne med den 3 timer lange hjernevaskinga. Chatten! Jeg mener, den 3 timer lange chatten. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 15. desember 2018 #1926 Del Skrevet 15. desember 2018 1 time siden, inox skrev: Det som derimot hadde vært interessant, er om noen av de som har blitt utsatt for netthets, sjikane og ærekrenkelser av AB selv hadde gått til anmeldelse. Det skulle jeg virkelig ønske at de gjorde!!! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 15. desember 2018 #1927 Del Skrevet 15. desember 2018 (endret) 4 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Virker mer som AB greide å manipulere henne med den 3 timer lange hjernevaskinga. Chatten! Jeg mener, den 3 timer lange chatten. Jeg leste nettopp kommentarfeltet under innlegget til Adina. Der skriver hun at hun ikke har snakket med AB, kun pratet med henne på Instagram. Nå skjønner jeg ingenting her. Har ikke Adina sagt hun snakket med AB i flere timer? Noe som skurrer her nå.... Endret 15. desember 2018 av Sjokka Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 15. desember 2018 #1928 Del Skrevet 15. desember 2018 3 minutter siden, Sjokka skrev: Jeg leste nettopp kommentarfeltet under innlegget til Adina. Der skriver hun at hun ikke har snakket med AB, kun pratet med henne på Instagram. Nå skjønner jeg ingenting her. Har ikke Adina sagt hun snakket med AB i flere timer? Noe som skurrer her nå.... Mener å huske at Adina skrev at hun hadde "snakket" med AB på chat.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 15. desember 2018 #1929 Del Skrevet 15. desember 2018 2 minutter siden, Sjokka skrev: Jeg leste nettopp kommentarfeltet under innlegget til Adina. Der skriver hun at hun ikke har snakket med AB, kun pratet med henne på Instagram. Nå skjønner jeg ingenting her. Har ikke Adina sagt hun snakket med AB i flere timer? Noe som skurrer her nå.... Hun "pratet" med ABD på DM via instagram. Adina skriver at hun mener at terskelen for anmeldese av ABD er lav, derav henvisning til Erik32 https://bloggomtoppbloggere.com/2018/12/15/henlagt/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angel94 Skrevet 15. desember 2018 #1930 Del Skrevet 15. desember 2018 Er det noen som har screenshots av innleggene AB har skrevet ang. bruddet? Det ser ut som de fleste har blitt slettet ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 15. desember 2018 #1931 Del Skrevet 15. desember 2018 1 minutt siden, angel94 skrev: Er det noen som har screenshots av innleggene AB har skrevet ang. bruddet? Det ser ut som de fleste har blitt slettet ... Tror alt ligger på Bloglovin. Hvis ikke, så finnes det screenshots av absolutt alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 15. desember 2018 #1932 Del Skrevet 15. desember 2018 7 minutter siden, Diamant skrev: Mener å huske at Adina skrev at hun hadde "snakket" med AB på chat.. Mener at jeg også leste at meldinger hadde blitt utvekslet mellon AB og Adina men husker ikke hvor.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 15. desember 2018 #1933 Del Skrevet 15. desember 2018 7 minutter siden, Diamant skrev: Mener å huske at Adina skrev at hun hadde "snakket" med AB på chat.. Ok da har jeg misforstått. Eller jeg tenkte de har snakket sammen i tlf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angel94 Skrevet 15. desember 2018 #1934 Del Skrevet 15. desember 2018 (endret) 11 minutter siden, formula said: Tror alt ligger på Bloglovin. Hvis ikke, så finnes det screenshots av absolutt alt Har du lenke til hennes bloglovin'? Finner det ikke. EDIT: Fant det, men man kan fremdeles ikke se slettede innlegg ... Endret 15. desember 2018 av angel94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 15. desember 2018 #1935 Del Skrevet 15. desember 2018 8 minutter siden, angel94 skrev: Har du lenke til hennes bloglovin'? Finner det ikke. EDIT: Fant det, men man kan fremdeles ikke se slettede innlegg ... Det ser ut som de er borte fra Bloglovin også, sjekket nå. Men som sagt, så er alle innleggene bevart for ettertiden, i form av screenshots - med kommentarfelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angel94 Skrevet 15. desember 2018 #1936 Del Skrevet 15. desember 2018 7 minutter siden, formula said: Det ser ut som de er borte fra Bloglovin også, sjekket nå. Men som sagt, så er alle innleggene bevart for ettertiden, i form av screenshots - med kommentarfelt. Beklager maset, men hvor finner jeg disse screenshottene? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 15. desember 2018 #1937 Del Skrevet 15. desember 2018 Hun bør kanskje gå i seg selv og se hva som er galt med henne, siden hun alltid velger mannfolk hun må snakke drit om på nettet etterpå. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 15. desember 2018 #1938 Del Skrevet 15. desember 2018 26 minutter siden, formula skrev: Det var nok en litt uheldig formulering fra BOTB. Ingen anklager mot ABs eks altså. Det var bare en uheldig formulering. Hun mener at når terskelen er så lav for å anmelde - AB hadde vel anmeldt 6-7 stykker eller noe - så kunne hun også finne på å anmelde E. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 15. desember 2018 #1939 Del Skrevet 15. desember 2018 (endret) Ang snapchat'en hennes.. Leste i stort og smått på FB at hun selv sier hun har 100K følgere der,men det stemmer jo ikke. For som jeg kommenterte der,så blir man verifisert av Snapchat selv etter x antall følgere,noe hun ikke er. Endret 15. desember 2018 av J.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KonemorGunda Skrevet 15. desember 2018 #1940 Del Skrevet 15. desember 2018 23 minutter siden, angel94 skrev: Beklager maset, men hvor finner jeg disse screenshottene? Er usikker på om noe kan ligge på Asti sin blogg? https://influencere.wordpress.com/ Hvis ikke vet jeg at innleggene er screenshotet, men kanskje de ikke er delt på nett... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg