Inocybe Skrevet 1. desember 2018 #1401 Del Skrevet 1. desember 2018 3 minutter siden, Sh999 skrev: Er det ikke litt rart at hun skriver at foreldrene hennes eier ikke bilen hennes eller huset de skal kjøpe? Er vel helt normalt at voksne folk klarer seg selv.. Merkelig ting og ta opp.. Er vel et stikk til dem hun ikke nevner med navn i innlegget. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 1. desember 2018 #1402 Del Skrevet 1. desember 2018 3 minutter siden, Sh999 said: Er det ikke litt rart at hun skriver at foreldrene hennes eier ikke bilen hennes eller huset de skal kjøpe? Er vel helt normalt at voksne folk klarer seg selv.. Merkelig ting og ta opp.. Ikke hvis du ser den lett hånlige sammenligningen man muligens kan legge opp til. Kanskje. Bare kanskje, så klart. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
decker Skrevet 1. desember 2018 #1403 Del Skrevet 1. desember 2018 4 minutter siden, Sh999 skrev: Er det ikke litt rart at hun skriver at foreldrene hennes eier ikke bilen hennes eller huset de skal kjøpe? Er vel helt normalt at voksne folk klarer seg selv.. Merkelig ting og ta opp.. Trur kanskje ho hintar til ein viss annan med den kommentaren. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 1. desember 2018 #1404 Del Skrevet 1. desember 2018 2 minutter siden, Diamant skrev: Idag skal hun i bursdag (en bursdag hun og x'en egentlig skulle i sammen) og mange av X'ens venner er der, men også mange av hennes. Hun har mange spørsmål rundt dette: "Vil han komme" "Hvordan vil det bli å se han" "Hva om han dukker opp med ny dame" "Hvordan skal jeg klare å forholde meg til alt dette, når alt jeg har lyst til er å skru tiden tilbake å ønske at noen sier til meg at dette marerittet aldri vil skje" Ref. Snap Er hun 13 eller 44? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 1. desember 2018 #1405 Del Skrevet 1. desember 2018 4 minutter siden, Senil skrev: 849 visninger på bloggen siste døgnet i henhold til https://www.blogg.no Så mye lengre nede kå enn da blogglisten var, selv om mange blogger ikke er med på listen. Dette er den gamle bloggen hennes. Hun blogger ikke på blogg.no lenger. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Senil Skrevet 1. desember 2018 #1406 Del Skrevet 1. desember 2018 Akkurat nå, Diamant skrev: Dette er den gamle bloggen hennes. Hun blogger ikke på blogg.no lenger. aha. Takk, var jo ikke så mange tusen som var innom, så regnet faktisk folk hadde mistet intressen pga alt som har foregått. Men man skal kanskje ikke tro slikt om mennesker😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Guidet Kvinne Skrevet 1. desember 2018 Populært innlegg #1407 Del Skrevet 1. desember 2018 12 minutter siden, Sh999 skrev: Er det ikke litt rart at hun skriver at foreldrene hennes eier ikke bilen hennes eller huset de skal kjøpe? Er vel helt normalt at voksne folk klarer seg selv.. Merkelig ting og ta opp.. Som flere skriver; det er vel et dårlig skjult hint. Samtidig er det jo noe lettere absurd over innholdet. Altså: foreldrene hennes eier ikke et ukjøpt hus? Det gir jo veldig lite mening. Det er ingen som eier min hittil ukjøpte, kun-på-drømmestadiet hytte heller. 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 1. desember 2018 #1408 Del Skrevet 1. desember 2018 10 minutter siden, Diamant skrev: Idag skal hun i bursdag (en bursdag hun og x'en egentlig skulle i sammen) og mange av X'ens venner er der, men også mange av hennes. Hun har mange spørsmål rundt dette: "Vil han komme" "Hvordan vil det bli å se han" "Hva om han dukker opp med ny dame" "Hvordan skal jeg klare å forholde meg til alt dette, når alt jeg har lyst til er å skru tiden tilbake å ønske at noen sier til meg at dette marerittet aldri vil skje" Ref. Snap Geez... De fleste voksne ville rett og slett ha droppet å dra så kort tid etter bruddet. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 1. desember 2018 #1409 Del Skrevet 1. desember 2018 Dette er så overtramp fra hennes side som det kan forbli !! Blir helt kvalm. Rart hun ikke var hos sin gode venn Stina Bakken i går for å sette sammen pepperkakehus. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 1. desember 2018 #1410 Del Skrevet 1. desember 2018 16 minutter siden, Diamant skrev: Idag skal hun i bursdag (en bursdag hun og x'en egentlig skulle i sammen) og mange av X'ens venner er der, men også mange av hennes. Hun har mange spørsmål rundt dette: "Vil han komme" "Hvordan vil det bli å se han" "Hva om han dukker opp med ny dame" "Hvordan skal jeg klare å forholde meg til alt dette, når alt jeg har lyst til er å skru tiden tilbake å ønske at noen sier til meg at dette marerittet aldri vil skje" Ref. Snap En som har slått opp med noen har ikke sånne tanker og følelser, man har da enten ikke viet det en tanke, eller håper bare stemninga blir bra. Faktisk tenker man heller "shit, håper det hår bra for den andre part å se meg osv". Og da holder man de tankene for seg selv, man overdramatiserer ikke som en 12 åring på snapchat så alle som vil kan se! Hun begynner å bli en nasjonal katastrofe, er det slik for Anne Brith at det er det samme om hun er kjent for baking, drama eller løgner? Hun må jo våkne opp! 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 1. desember 2018 #1411 Del Skrevet 1. desember 2018 25 minutter siden, Sh999 skrev: Er det ikke litt rart at hun skriver at foreldrene hennes eier ikke bilen hennes eller huset de skal kjøpe? Er vel helt normalt at voksne folk klarer seg selv.. Merkelig ting og ta opp.. Det sier seg vel selv hvem det er rettet mot... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg LilleSnupp Skrevet 1. desember 2018 Populært innlegg #1412 Del Skrevet 1. desember 2018 (endret) Neh.. er nok X sine foreldres penger hun skriver om. Men, Anne-Brith.. du eier jo heller ikke noe i ditt fremtidige hus. Ikke så mye som en stikkontakt. Endret 1. desember 2018 av LilleSnupp 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vitting Skrevet 1. desember 2018 #1413 Del Skrevet 1. desember 2018 Relativt absurd å se noen skrive "tenk om folk kunne tenkt litt mer på godhet, ikke baksnakket så mye, ikke være så vond mot andre" også sitter vedkommende og bokstavelig talt gjør nøyaktig det. Anne Brith, du har ikke selvinnsikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 1. desember 2018 #1414 Del Skrevet 1. desember 2018 Har AB brukernavn på Twitter? Sånn at man kunne brukt den kanalen til å si i fra om at dette ikke er greit? Eller kan det også slettes når man blir tagget? Ikke så kjent med Twitter 😛 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 1. desember 2018 #1415 Del Skrevet 1. desember 2018 3 timer siden, Grennellik skrev: Altså... de menneskene hun skriver om har jo ikke mulighet for å forsvare seg. Hva er poenget med å fortelle dette? Skulle tatt seg ut om alle hun skriver om også skulle benytte seg av nødrett på nett... 😶 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 1. desember 2018 #1416 Del Skrevet 1. desember 2018 1 minutt siden, Marimba skrev: Har AB brukernavn på Twitter? Sånn at man kunne brukt den kanalen til å si i fra om at dette ikke er greit? Eller kan det også slettes når man blir tagget? Ikke så kjent med Twitter 😛 Tror ikke du kan slette om noen skriver en tweet om deg og tagger deg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellatin Skrevet 1. desember 2018 #1417 Del Skrevet 1. desember 2018 2 minutter siden, Marimba said: Har AB brukernavn på Twitter? Sånn at man kunne brukt den kanalen til å si i fra om at dette ikke er greit? Eller kan det også slettes når man blir tagget? Ikke så kjent med Twitter 😛 Regner ikke med hun har noen konto noen plass hvor hun ikke har full kontroll på alt som blir publisert. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 1. desember 2018 #1418 Del Skrevet 1. desember 2018 Åh, da skjønner jeg.. Tok ikke den, da jeg ikke har fulgt så nøye med på hvilke økonomi eksen har.. Auch 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 1. desember 2018 #1419 Del Skrevet 1. desember 2018 3 minutter siden, miss summers skrev: Tror ikke du kan slette om noen skriver en tweet om deg og tagger deg. Det var det jeg også trodde. 3 minutter siden, Ellatin skrev: Regner ikke med hun har noen konto noen plass hvor hun ikke har full kontroll på alt som blir publisert. Ikkesant.. Ble jo ikke så overrasket over det akkurat 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 1. desember 2018 #1420 Del Skrevet 1. desember 2018 Jeg har sjelden lest noe AB har skrevet, men leste hele svadainnlegget i imguren her nå. Uten kommentarer til innlegget forøvrig er jeg overrasket over hvor dårlig flyt det er i teksten, og hvor ubehagelig den er å lese når hun deler opp på den måte. Veldig korte setninger og unaturlige avsnitt. Det er tydelig at det ikke er særlig krav til skriveferdigheter for å være blogger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg