Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 minutter siden, Oktnxbye skrev:

 

Men seriøst. Jo mer hun skriver om dette forferdelige, grusomme og hjerteløse bruddet (som hun selv sto for, deeeeet må vi ikke glemme) som holder henne våken om natta, jo mer respekt og medfølelse får jeg for Erik (og svigers ikke minst). 

Satt akkurat og tenkte det samme!!

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shadowofthewind

Tviler på at det aldri var krangling i hennes familie da hun vokste opp ... Krangling skjer i alle familier en eller annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelpes, så trist. Og patetisk. Tenk å skrive sånn - enten er hun rett og slett ondskapsfull - eller så er hun villig til å selge sjelen sin for lesere. Uansett er det bare forkastelig. :trist: 

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo også vanlig at familier eier bedrifter sammen på tvers av generasjoner. Så at det skal være så patetisk å jobbe i familiefirmaet har jeg aldri tenkt på før.

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Dark Star skrev:

Gudbedre. 

Det jeg mener egner seg ikke på trykk, men at noen velger AB - bloggen (altså) som samarbeidspartner og reklamekanal er meg fullstendig uforståelig. Å bli satt i sammenheng med en bedrift(sleder) som er  så infam, så blottet for selvinnsikt og så jævla trollete må jo være den sikre død for uansett bedrift. 

 

De leser ikke bloggen, men stoler på annonseformidlerens omtale. Det er derfor bra at mange engasjerer seg og gjør annonsørene oppmerksomme på hvilket innhold bloggen egentlig har, at det ikke er en hyggelig «livsstilsbakeblogg» ... 

Den bloggen er så ille at alt som blir annonsert der - blir i mitt hode til noe ekkelt jeg ikke vil ta på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste innlegget sier i grunnen alt om hele bedriften, og burde være nok å legge ved til annonsører. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Pittelille skrev:

Noen som har imgur av dette innlegget?

Det er et laaangt innlegg, så håper noen med peiling på imgur kan mekke sammen noe. Jeg kan bare kopiere teksten liksom 😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette blogginnlegget var drøyt.. tar hun ikke noe selvkritikk for det hun har gjort? Helt utrolig

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...