Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Har scrollet bakover, men finner ikke at det har blitt nevnt noe sted.

Hvertfall, det gjelder innlegget "Julegavetips". Av alle bøker hun kunne «forelske» seg i, valgte hun "12 regler for livet" av Jordan Peterson.

Syntes det var mer oppsiktsvekkende enn den overdrevne redigeringen. Hun burde heller investert i VG+ og lest artikkelen om han. Eller googlet gratis, bare nevner det. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, marthes skrev:

Jo mer «vi» ytrer oss negativt til eksponeringen av mindreårige, jo mer legger hun ut virker det som.... trasser som en liten unge... skjerp deg AB! 

"Kom ikke her å si at jeg ikke skal eksponere barna, bruke snapfilter, henge ut hvem jeg vil osv. Da gjør jeg det bare ENDA mer".

Dette er mitt inntrykk av AB. Hun elsker å provosere og skal alltid ha siste ordet.

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Diamant skrev:

"Kom ikke her å si at jeg ikke skal eksponere barna, bruke snapfilter, henge ut hvem jeg vil osv. Da gjør jeg det bare ENDA mer".

Dette er mitt inntrykk av AB. Hun elsker å provosere og skal alltid ha siste ordet.

Mmmm.... trist at hun ikke ser hvem det faktisk går utover.... hint AB, det er ikke oss! 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er den utstrakte bruken av bruddet, er det 10 innlegg? Godt nok bevis på at hun ikke har noe å komme med i forhold til saken i DN, eller saken mot BOTB. At noen ønsker å leve i et selvlaget drama for å tjene penger, slik de drøyeste bloggerne gjør er forkastelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Kokuyo skrev:

Slik AB melker bruddet nå kan man jo bare spekulere i hva som er sant og ikke om de andre bruddene hun har melket. 

Langt bak i den gamle tråden ligger det noen innlegg fra meg, det handler et av Anne Brith sine forhold. Jeg satt og så på bloggerene maraton på sumo, og der var det en episode hvor Anne Brith hadde jentefest, og de klippet opp brudekjolen hennes fordi den dagen skulle vært hennes bryllupsdag. Eksforloveden ville også ha tilbake ringen, men den skulle hun heller kaste i elva, men ikke levere tilbake. Grunnen for det avblåste bryllupet? På tv prøvde hun å fremstå som Årets mor og sa at det ble ikke bryllup eller flytting fordi ungene ikke ville bo i Trondheim, tror jeg det var, så da ble alt avblåst. Det hun ikke tenkte på var at det framstår jo ikke jævlig bra å forlove seg med en fyr, kjøpe kjole og avtale bryllupsdato uten å ha bodd sammen, eller snakka med ungene, eller noe, ingenting hang på greip!

Uansett, jeg skrev om det i den tråden, og da kom flere stykker og bare "øøh det er jo IKKE sant" og viste linker til hvor AB insinuerer til at han hadde vært utro og derfor endte forholdet.

Så hvem vet....

3 timer siden, Squill skrev:

Jeg dør av at hun offentlig på Instagram takker henne som «turte å si det ingen andre turte å vise henne». Nei nei, det var ingen andre som kom med varsler... 

Og de som kom med varsler ble jo virkelig behandlet bra. 

Var det ikke sånn at alle som ikke utelukkende var positive til forholdet var hatere, nettroll, og folk som prøvde å ødelegge mellom dem? Var jo nok av det i følge henne... Utrolig at hun trodde på noen som helst.

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Emmy_H skrev:

For min del er den utstrakte bruken av bruddet, er det 10 innlegg? Godt nok bevis på at hun ikke har noe å komme med i forhold til saken i DN, eller saken mot BOTB. At noen ønsker å leve i et selvlaget drama for å tjene penger, slik de drøyeste bloggerne gjør er forkastelig. 

Hadde hun hatt noe å komme med så hadde hun selvsagt gjort det og brettet det ut i det uendelige. DN etterlyste dokumentasjon som de ikke fikk. I steden fortier hun alt sammen og slettet mange avslørende innlegg. Samt tåkelegger sakene med bruddet og annet. Hun har ødelagt sin egen troverdighet fullstendig.

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun får det til å fremstå som om det er ett valg hun selv har tatt, jeg håper hun ble presset til det av TV2 egentlig..! 

men veldig positivt for mindreårige at hun ikke skal være med mer! 

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! Ikke Bloggerne-filming i høst! Det forklarer hvorfor hun har hatt tid til å leke frøken detektiv for å spore opp hvem som har dristet seg til å kritisere bloggens utlevering av barn ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Pinnsvin skrev:

Anne Brith er ferdig i Bloggerne:

https://www.tv2.no/underholdning/10247175/

En gledens dag!

Og så bra at hun selv synes det er deilig med en pause (sist hun ble spurt om å være med, gråt hun jo av glede) - ja det kunne ikke passet bedre faktisk! Nå får hun tid til alle "prosjektene" sine.

Og ingen må tro at dette betyr at TV2 lar seg påvirke av den negative medieomtalen🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør jeg tippe et blogginnlegg der AB utdyper hvorfor hun "velger" å ikke være med i Bloggerne? Eller "ha pause" som hun uttrykker det...

Nå velger imidlertid TV2 selv følgende overskrift: "Anne Brith Davidsen ferdig i Bloggerne".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Nå velger også Anne Brith Davidsen (43) å ta en pause fra den populære dokuserien"

TV2 hadde vel ikke skrevet dette hvis det ikke var AB sitt eget valg?

Og "Pause" betyr vel at hun muligens kommer tilbake?

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er at Anne Brith har vist veldig lite hemninger i forhold til hva hun vil dele av privatliv på sosiale media og ikke minst tv, men jeg håper inderlig at TV2 setter seg ned og ser på sin rolle i det som har gått galt, de som faktisk står for den siste redigering og sending av stoffet. Håper de har tatt kritikken til seg og at det blir en grense for hva som vises på tv.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, honoluluu skrev:

Har scrollet bakover, men finner ikke at det har blitt nevnt noe sted.

Hvertfall, det gjelder innlegget "Julegavetips". Av alle bøker hun kunne «forelske» seg i, valgte hun "12 regler for livet" av Jordan Peterson.

Syntes det var mer oppsiktsvekkende enn den overdrevne redigeringen. Hun burde heller investert i VG+ og lest artikkelen om han. Eller googlet gratis, bare nevner det. 

for å være helt ærlig, det overrasker meg ikke akkurat at hun er en av de som følger/ lar seg lure av en skittstøvel som Peterson....

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...