Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når det kommer til troll-innlegget og at hun ringte en arbeidsgiver, forsvarer hun alltid det med at hun tar igjen med samme mynt overfor de som ødelegger inntektsgrunnlaget hennes. Gry skrev et brev til en samarbeidspartner som fikk de til å se på forretningsdriften hennes, dermed var det fritt fram for Anne Brith og ringe sjefen til Gry, for og prøve og få henne til og miste jobben. Hun skiller ikke på at Gry skrev et brev basert på fakta og hun selv for med blank løgn. Hun ser ikke forskjellen, og det gjør tydeligvis ikke følgerne hennes heller.

Det er skremmende med mennesker som tror det er innafor å lyve og manipulere, så lenge de oppnår det de mener de har krav på. Hvor langt er hun villig til å strekke den tankegangen? Vi så noen eksempler i går. Hun lyver gjerne på eksen og hans familie alt fra snev av barnemishandling til utnyttelse og tyveri, så lenge hun oppnår det hun mener er rettferdighet. Trekke navnet og rykte deres ned i søla, samtidig som hun gjenoppretter sitt eget image som Mor Hjertegod. Så mye tid og penger hun har brukt på dem, til ingen nytte, så er det rettferdig! Er det ikke?

Og når alt kommer til alt er det bare bloggeren Anne Brith som skriver dette (ref svaret hun skrev til @Trude.lutt). Personlig har hun ingen negative tanker rundt disse menneskene, skal vi tro henne selv. Hun gjorde bare jobben sin...

PS: ingenting om TV-showet hun skulle annonsere enda. Det ble ikke noe av, og Anne Brith kom med tidenes røykteppe. Det betydde nok mye for henne, den TV-opptredenen, siden bloggeren Anne Brith måtte ty til et så skittent A-innlegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært interessant å høre saken fra den andre siden. Fra Erik og familien hans. Hvilke tanker de har om det bloggeier stadig insinuerer på snap, instastory og i blogginnlegg. 

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, bue skrev:

Dette skrev hun tidligere i uka: I morgen skal vi allerede filme til et prosjekt jeg skal røpe allerede på lørdag. 

Alle vet at Anne Brith gjør alt for å komme på TV, så dette er nok store greier, særlig nå som hun er ferdig i Bloggerne. Vel, her er lørdag, og hun leverer et innlegg kun bestående av dritt og beskyldninger mot noen som det ikke hersker tvil om hvem er. Et skikkelig A-innlegg!

Uansett hva hun skriver resten av dagen vil det drukne i oppmerksomheten rundt dette innlegget. Noe som tyder på at hun ikke ønsker så mye oppmerksomhet rundt denne TV-opptredenen. Ble det ikke noe av, kanskje? Siden hun har tidenes avledningsmanøver...

Tenker på det at hun selv valgte å slutte i bloggerne, per sandberg valgte også selv å slutte i politikken og mange næringsledere og andre ansatte «sier opp selv». Hun elsket hvert sekund av det så merkelig er det.

Håper hun finner seg en bolig å leie før de må ut av leiligheten. Har ikke helt troen på new York tur nå var det ikke meningen at eksen skulle være med også? Og begynte de ikke noen firmaer sammen?

 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal hun altså fortsette å være venner med ex-ens venneflokk, en ex hun var sammen med et års tid. Kunne skjønt det om de var sammen i flere år og hadde felles vennekrets. 

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, bue skrev:

PS: ingenting om TV-showet hun skulle annonsere enda. Det ble ikke noe av, og Anne Brith kom med tidenes røykteppe. Det betydde nok mye for henne, den TV-opptredenen, siden bloggeren Anne Brith måtte ty til et så skittent A-innlegg!

Hva mener du med TV- show hun skulle annonser? Hun skulle annonse noe spennende på lørdag, noe som var grunnen til at hun hadde film crew på besøk? Det har hun jo røpet; julekalender på splitter ny YouTube kanal... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Kollontaj skrev:

Nå skal hun altså fortsette å være venner med ex-ens venneflokk, en ex hun var sammen med et års tid. Kunne skjønt det om de var sammen i flere år og hadde felles vennekrets. 

For meg blir det en måte å hevne seg på og kontrollere eksen som i "seee, til og med dine venner synes det du gjorde var feil, hvorfor skulle de ellers være venn med meg?" Om dere skjønner meg? Det hun driver med er å sette flere parter opp mot hverandre og gleder seg over å skape drama for Erik, tror hun.

Det er INGEN grunn i verden for at hun skal være venn med dem, som du sier, etter 1 år er det vel bare så vidt hun har rukket å etablere et personlig vennskap med dem og ikke bare "dama til Eirk" venn liksom. 

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Gisse skrev:

Hva mener du med TV- show hun skulle annonser? Hun skulle annonse noe spennende på lørdag, noe som var grunnen til at hun hadde film crew på besøk? Det har hun jo røpet; julekalender på splitter ny YouTube kanal... 

Julekalender ligger på YouTube nå:nisse:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Gisse skrev:

Hva mener du med TV- show hun skulle annonser? Hun skulle annonse noe spennende på lørdag, noe som var grunnen til at hun hadde film crew på besøk? Det har hun jo røpet; julekalender på splitter ny YouTube kanal... 

Skjønner! Jeg fikk ikke med meg at hun annonserte det i går. Det druknet vel i blogginnlegget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Dere spør mye, men jeg har ikke så veldig mange svar å gi dere. Mange mener jeg skal holde kjeft å skrive om alt annet enn det jeg føler. Og jeg skjønner jo at noen ikke liker at jeg skriver om mine følelser. Men jeg tenker at om du ikke liker det jeg skriver, så er det jo bare å slutte og klikke seg inn her ;

Får hun virkelig så mange klager på at hun skriver hva hun FØLER? Jeg ville trodd at kritikken gikk på utleveringen av eks og foreldrene hans.

https://www.annebrith.no/blogg-feed/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at vennene til Erik ikke tør annet enn å omfavne henne, alle vet jo hva som skjer med de som våger å gjøre noe annet... 😉

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Ellenn skrev:

Vil tro flere ble overrasket over at hun dukket opp. Og hva skal de svare når hun spør om de fortsatt er venner og om de kan være sammen neste sommer..? De er selvfølgelig høflige og svarer ja, hva de mener er noe helt annet. 

«Hvem skal beholde vennene?» Etter mindre enn et år sammen er det vel ganske selvfølgelig at den som hadde de først beholder dem..

Erfaringsmessig sklir den i et ekspar som kom inn i vennegjengen via eksen raskt ut av vennegjengen. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis ekskjæresten til en kompis, en han hadde vært sammen med i et drøyt halvår, dukket opp i mitt bursdagslag uten ham, ville jeg tatt høflig og vennlig imot, takket for konfekten/blomsten/gaven, og lurt på om damen manglet sosiale antenner. Jeg får ikke den adferden til å stemme, det blir for rart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jo ikke akkurat snakk om et ektepar som har hatt felles vennekrets i tjue år. Lurer på om hun syns det er greit at pizzaboy går i bursdager til hennes venninner? 

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra blogginnlegget https://www.bloglovin.com/blogs/anne-brith-14147719/hvem-har-retten-pa-vennene-6668162803

"... Mange mener jeg skal holde kjeft å skrive om alt annet enn det jeg føler. Og jeg skjønner jo at noen ikke liker at jeg skriver om mine følelser ...."

Kritikken min handler om det kan virke som Anne Brith "melker bruddet". Hun har (hittil) lagt ut 14 innlegg i løpet av  25 dager, der bruddet nevnes. I første innlegget viste Anne Brith til at det er flere involverte, og derfor var det ingen grunn til å utdype det.  Likevel har hun fortsatt å skrive, og det har vært antydninger om hvorfor det ble brudd.  Jo mer Anne Brith skriver om det, jo mer nysgjerrige kan folk bli.   I tillegg har det vært utlevererende opplysninger om andre. De dette gjelder har ikke mulighet til å komme med sin versjon. 

Tenk dere å være Anne Brith sin eks eller familie/venner av eksen, der man ikke har kontroll på hva som kan bli lagt ut. Hvorfor dele private forhold som involverer andre på en blogg med tusenvis av norske lesere?

Dokumentasjon:

Endret av Asti
Endret på teksten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...