Gå til innhold

Christa (24): - Jeg ble bedt om å kle på meg eller forlate Sørenga


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er en kvinne som snart skal fjerne brystene kirurgisk, jeg kommer til å sitte igjen med bare brystvortene.

Om jeg skulle finne på å gå toppløs på stranda etter operasjonen, hva er folks meninger om det...?

 

Anonymkode: f57a5...e5f

(På naturiststrender finnes det allerede flere som deg.)

Anonymkode: a110f...8f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for latterliggjøring og svar til dette. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det blir arrangert toppløstreff på Sørenga søndag 23 juni kl 12-14 i forbindelse med pride. Alle dere som ikke vil være toppløse alene kan jo komme da.

Anonymkode: a110f...8f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, wintergirl skrev:

Da kommer det sikkert mange menn ditt med mobilen tydelig fremme

Det er vel det de som absolutt vil være toppløse innerst inne ønsker. ;) 

Anonymkode: fb676...fcc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel det de som absolutt vil være toppløse innerst inne ønsker. ;) 

Anonymkode: fb676...fcc

Jeg kan også ta av meg toppen på stranda for å få litt sol, men jeg vil ikke bli tatt bilde av. Men det finnes sikkert dem som liker det også😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, wintergirl said:

Da kommer det sikkert mange menn dit med mobilen tydelig fremme

Det kommer helt sikkert mange kjærester, venner og damer som gjerne kaster på sjøen menn som ikke kan la damene være i fred (slik det gjøres på mange naturiststrender).

Anonymkode: a110f...8f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det kommer helt sikkert mange kjærester, venner og damer som gjerne kaster på sjøen menn som ikke kan la damene være i fred (slik det gjøres på mange naturiststrender).

Anonymkode: a110f...8f3

Det er jo bare fantastisk 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekteren måtte bort å fortelle at det var forbudt å bade toppløs fordi han skulle glo på puppene hennes.

Anonymkode: d810a...927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, wintergirl skrev:

Da kommer det sikkert mange menn ditt med mobilen tydelig fremme

Den tiden da damepupper var såÅåå spennende er nok lenge forbi for menn. Guttene som går på ungdomskolen nå har internett, og gutter som er ferdig på videregående har sett og tafset på så mange "fordeler" at noen tilfeldige fettkuler på Sørenga høyst sannsynlig er sånn ca. like spennende som damer som gikk med knærne bare på 70-tallet:opplyser:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å ta bilder av andre. Så går man rundt toppløs på stranda så må man akseptere at noen tar bilde av deg. Det som det derimot finnes regler mot er publisering av bildene.

 

Anonymkode: 1eb28...992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det kommer helt sikkert mange kjærester, venner og damer som gjerne kaster på sjøen menn som ikke kan la damene være i fred (slik det gjøres på mange naturiststrender).

Anonymkode: a110f...8f3

Dessuten har vekterne fått beskjed om å passe på folk som "later som de er journalister" for å kunne ta bilder av toppløse damer.

Anonymkode: a110f...8f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Beeblebrox skrev:

Den tiden da damepupper var såÅåå spennende er nok lenge forbi for menn. Guttene som går på ungdomskolen nå har internett, og gutter som er ferdig på videregående har sett og tafset på så mange "fordeler" at noen tilfeldige fettkuler på Sørenga høyst sannsynlig er sånn ca. like spennende som damer som gikk med knærne bare på 70-tallet:opplyser:

 

Skjønner den, men hvis det blir en slags «markering»  for toppløse damer den dagen, så er det vel noen som gjør det på GØY 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det helt greit om noen kommer og sier at du må ta på deg burkini og hijaben hvis

Anonymkode: a110f...8f3

Hvis jeg er i et land der kvinner må kle seg slik, så ja det hadde jeg.

Du er vel klar over at det er en mellomting mellom disse klesplaggene og å bade naken.

Anonymkode: 05f53...b40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er lov å ta bilder av andre. Så går man rundt toppløs på stranda så må man akseptere at noen tar bilde av deg. Det som det derimot finnes regler mot er publisering av bildene.

 

Anonymkode: 1eb28...992

Du har rett hvis det er generelle bilder men også på offentlige steder har du rett på privatliv hvis det er for intimt. Selv om det bare er for deg selv så har du ikke lov til å ta bilder oppunder skjørtene på damer på Karl Johan, folk som tror de tisser usett i Nordmarka, folk som bader nakne på fjellet, folk som er nakne på en naturiststrand eller naboen som soler seg toppløs på balkongen.

Anonymkode: a110f...8f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er lov å ta bilder av andre. Så går man rundt toppløs på stranda så må man akseptere at noen tar bilde av deg. Det som det derimot finnes regler mot er publisering av bildene.

 

Anonymkode: 1eb28...992

Det er jo en grunn til at de vil gå toppløse. De liker at folk ser på dem.

Anonymkode: 05f53...b40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, AnonymBruker said:

Det er jo en grunn til at de vil gå toppløse. De liker at folk ser på dem.

Anonymkode: 05f53...b40

Så du kan ikke tenke deg at kvinner og menn ønsker å være toppløse rett og slett fordi det er behagelig når det er varmt? Du kan ikke tenke deg at kvinner bruker bikini heller da fordi det er behagelig når det er varmt? Målet med å være lettkledd er kun å bli sett?

Anonymkode: a110f...8f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

(Prøver en gang til😊 )Er det helt greit om noen kommer og ber deg ha på burkini og hijab hvis du bader i bikini på en norsk strand? Hvis det ikke er undertrykkelse hva vil du kalle det da?

Anonymkode: a110f...8f3

Det er en mellomting mellom streng muslimsk bekledning og å gå naken.

Anonymkode: 05f53...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, wintergirl skrev:

Skjønner den, men hvis det blir en slags «markering»  for toppløse damer den dagen, så er det vel noen som gjør det på GØY 😅

Sikkert! Men spiller jo lille Trille, for du kan være du sikker på at "avisene" kommer til å dekke dette med bilder fra absolutt alle vinkler! Det gjøres jo alltid når toppen ryker for en eller annen "sak". 

Lurer på om jeg skal stille opp selv med plakat påskrevet "SHAME", bare sånn for å få litt "positiv" medieeksponering😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Beeblebrox skrev:

Sikkert! Men spiller jo lille Trille, for du kan være du sikker på at "avisene" kommer til å dekke dette med bilder fra absolutt alle vinkler! Det gjøres jo alltid når toppen ryker for en eller annen "sak". 

Lurer på om jeg skal stille opp selv med plakat påskrevet "SHAME", bare sånn for å få litt "positiv" medieeksponering😂

Gjør det, så får du også din fifteen minutes of fame du også😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...