Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

I tillegg så har du fortsatt de få menneskene som følger c og som er misunnelige på hvordan hun lever. At de selv ikke har råd til dette. De fører leserne bak lys med lurerier! Det er da veldig greit at det kommer frem i dagslys! 

En annen ting som jeg ikke helt forstår er k sin ig og snap konto. Hvorfor i huleste driver HAN med den eksponeringen. Det er helt vilt han har overgått c i flere omganger. Dere sier hun tjener levebrødet sitt på barna, la oss si det er greit nok det. Men hvorfor gjør han det? Han tjener da ikke ett øre på hverken klikk eller likes? Det vitner for meg om en ganske så enkel mann faktisk. Hvor øl, snus og spedbarn går sammen hånd i hånd 🙄

Anne  

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for personangrep, spekulasjoner og injurierende innlegg.

Fra regelpresiseringen:

Sitat

* Injurier. 

Selv om du kan dokumentere dine ytringer som sannhet, kan innlegg slettes for injurier om ytringene anses å være til skade for omtalte part, deres omdømme og privatliv, da omtalte part ikke har mulighet til tilsvar.

Sol, admin.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat Camilla 6. august 2019: "...nå vil det som deles være helt overfladisk og ikke verken dypt eller nært. Interiør og mote vil jeg fremover begynne å dele masse av, jeg vil bli mer på hus og hjem, enn megselv og barna. Jeg skal prøve å heller skape et magasin."

Men nå er jo eksponeringen verre enn noen gang. 

Endret av Flisespikker
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Flisespikker skrev:

Sitat Camilla 6. august 2019: "...nå vil det som deles være helt overfladisk og ikke verken dypt eller nært. Interiør og mote vil jeg fremover begynne å dele masse av, jeg vil bli mer på hus og hjem, enn megselv og barna. Jeg skal prøve å heller skape et magasin."

Men nå er jo eksponeringen verre enn noen gang. 

Vanvittig eksponering!

Det eneste som "holdes privat" er detaljer rundt flyttingen. Det aner meg at grunnen er (bort)forklaringsproblemer snarere enn at hun/de plutselig har bestemt seg for å verne om privatlivet.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flasher nyinnkjøpte klær på snap. Hvordan får de det til? Jeg begriper ikke denne kjøpetrangen. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Xstrella skrev:

Flasher nyinnkjøpte klær på snap. Hvordan får de det til? Jeg begriper ikke denne kjøpetrangen. 

Nei det var det da. Det blir jo rett og slett latterlig jeg lurer på om det må være noe psykisk inne i bilde altså

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele SirkusPaprika er pinlig, trist, litt fascinerende, tragisk for alle barna og en skam for de «voksne». 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg

Av de 20 siste bildene på IG, er 10 av mindreårige uten samtykkekompetanse. Betyr dette at «mindre av» har en helt annen betydning for denne bloggeren enn andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig rart å se hvordan det har blitt. Før beundret jeg Camilla, og alt hun fikk til. Nå syns jeg bare hele greia er pinlig.

Mitt beste råd til henne er å blogge kun de gangene hun har noe informativt å komme med, -samt finne en annen hovedinntektskilde. Det må da finnes butikker som har tro på at hun kan ha noe å gi, for hun har jo endel erfaring både på godt og vondt! 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, lillemy02 skrev:

Nei det var det da. Det blir jo rett og slett latterlig jeg lurer på om det må være noe psykisk inne i bilde altså

Virker noe manisk i det siste med den energien til maling ,skru opp møbler og handling .og plutselig er hun helt utslitt igjen . 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, BLOMSTERKVAST skrev:

Virker noe manisk i det siste med den energien til maling ,skru opp møbler og handling .og plutselig er hun helt utslitt igjen . 

Jeg tenkte mer på herren i huset da c har vert stille på snap (i forhold til henne å være) jeg er blokkert fra ig en hennes så den for jeg ikke sett

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Frøya5 skrev:

Sannsynligvis ramler det hele snart sammen.

Det har det jo allerede gjort. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 bilder av de to minste på IG siden 1.august. I dag er det den 28.... og det inkluderer IKKE IG historie eller Snapchat 🙁🙁🙁

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FruenFraHavet skrev:

Det har det jo allerede gjort. 

Jeg er enig med deg til et visst punkt, mtp økonomi etc, men tenker jo selvsagt også på at man legger inn årene mtp overeksponering av mindreårige. Hva tenker du? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7 minutter siden, Frøya5 skrev:

Jeg er enig med deg til et visst punkt, mtp økonomi etc, men tenker jo selvsagt også på at man legger inn årene mtp overeksponering av mindreårige. Hva tenker du? 

Så lenge det er en tier å tjene er det vel lite sannsynlig at noe hender. Dersom da ingen tar valget for dem. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ungene ha merkeklær? Ser hun selger noen ting fra ralph lauren på Instagram til 800kr. Alder 3 mnd. Syns det er drøyt å kjøpe klær til den prisen ungen knapt bruker.

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sool skrev:

Må ungene ha merkeklær? Ser hun selger noen ting fra ralph lauren på Instagram til 800kr. Alder 3 mnd. Syns det er drøyt å kjøpe klær til den prisen ungen knapt bruker.

Fasade er viktig veit du 😙 såg no bare Kim i syden, kjøpte seg fake louis v caps, Gucci sko, fake solbriller.. 🤩🤩🤩

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Rosasko skrev:

Fasade er viktig veit du 😙 såg no bare Kim i syden, kjøpte seg fake louis v caps, Gucci sko, fake solbriller.. 🤩🤩🤩

Nå var det ikke akkurat merkeklær hun hadde handlet inn til de minste i dag, men fra butikken Lindex. Saklig kritikk før tråden blir stengt igjen kanskje? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...