Gjest lillesnøfnugg Skrevet 25. august 2019 #1501 Del Skrevet 25. august 2019 1 minutt siden, Cati skrev: Hva er det med Ellos og bloggere for tiden? Har de kjøpt samtlige «influencere»? Ja dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 25. august 2019 #1502 Del Skrevet 25. august 2019 23 minutter siden, Cati skrev: Hva er det med Ellos og bloggere for tiden? Har de kjøpt samtlige «influencere»? Det kan virke slik ja, men nå er det vel ingen som vet hva slags avtale som Ellos har med disse bloggerne da, det kan jo bare være at de får en liten rabatt dersom de reklamerer for de.......og den rabatten håper jeg ikke er på mer enn maks 50 øre, for noe mer verdt er ikke disse bloggerne. De burde egentlig betalt Ellos for å få lov til å reklamere for de 😎 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 25. august 2019 #1503 Del Skrevet 25. august 2019 Helt vanvittig mye eksponering på Gekkos snap i dag. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 25. august 2019 #1504 Del Skrevet 25. august 2019 2 timer siden, FruRosa skrev: Helt vanvittig mye eksponering på Gekkos snap i dag. Men hvorfor blokkerer han folk som sender forespørsel?🙃 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konabakmannen Skrevet 26. august 2019 #1505 Del Skrevet 26. august 2019 En over gjennomsnittet spennende høst og vinter skriver hun på IG. Det har hun jaggu meg rett i. https://imgur.com/a/8pCCeuk 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 26. august 2019 #1506 Del Skrevet 26. august 2019 Og for å si det, omg for en stygg stil Paprika har fått. Skal hun ha slik stil fremover?? Da skal jeg slutte å følge hun. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 26. august 2019 #1507 Del Skrevet 26. august 2019 Stilen hennes har plutselig endret seg helt fra hva hun vanligvis har og hun er sååå fornøyd. Bullshit! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 26. august 2019 #1508 Del Skrevet 26. august 2019 2 timer siden, Sen ve ben skrev: Og for å si det, omg for en stygg stil Paprika har fått. Skal hun ha slik stil fremover?? Da skal jeg slutte å følge hun. Kjøpt og betalt av ellos. Godt jeg aldri handler der mer. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrosen Skrevet 26. august 2019 #1509 Del Skrevet 26. august 2019 Kom plutselig over denne, det er fra Camilla var gravid med nest yngste, alene. Jeg synes hun fremstår veldig sårbar, når jeg ser det nå kan jeg tenke meg at hun har vært veldig mottakelig for all støtte og omsorg hun kunne få, noe som kanskje kan forklare hvordan det hele her startet? Det er skummelt å være gravid og skulle få barn alene... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 26. august 2019 #1510 Del Skrevet 26. august 2019 2 minutter siden, Carrosen skrev: Kom plutselig over denne, det er fra Camilla var gravid med nest yngste, alene. Jeg synes hun fremstår veldig sårbar, når jeg ser det nå kan jeg tenke meg at hun har vært veldig mottakelig for all støtte og omsorg hun kunne få, noe som kanskje kan forklare hvordan det hele her startet? Det er skummelt å være gravid og skulle få barn alene... Hun traff K mens hun var gravid, han flyttet inn dagen når hun kom hjem fra sykehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrosen Skrevet 26. august 2019 #1511 Del Skrevet 26. august 2019 Akkurat nå, frukapteinAmerika skrev: Hun traff K mens hun var gravid, han flyttet inn dagen når hun kom hjem fra sykehuset. Jeg vet det. Poenget mitt var nettopp at hun fremstår veldig sårbar og usikker her; og at det kan være forklaringen på hvordan hun så kjapt og lett slapp han inn i alle aspekter av livet sitt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 26. august 2019 #1512 Del Skrevet 26. august 2019 5 minutter siden, Carrosen skrev: Jeg vet det. Poenget mitt var nettopp at hun fremstår veldig sårbar og usikker her; og at det kan være forklaringen på hvordan hun så kjapt og lett slapp han inn i alle aspekter av livet sitt. Jeg må si meg enig med @neiognei i at det var mye som ikke var på stell før K også. Hun er da et voksen menneske som tar dårlige valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 26. august 2019 #1513 Del Skrevet 26. august 2019 Hva er lankepus? Jeg spør ikke for å gjøre narr, men fordi jeg lurer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunalee Skrevet 26. august 2019 #1514 Del Skrevet 26. august 2019 4 minutter siden, minister-mio said: Hva er lankepus? Jeg spør ikke for å gjøre narr, men fordi jeg lurer. En hånd. Lanker er jo hender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 26. august 2019 #1515 Del Skrevet 26. august 2019 4 minutter siden, lunalee skrev: En hånd. Lanker er jo hender. Å ja. Lokalt utrykk kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 26. august 2019 #1516 Del Skrevet 26. august 2019 9 minutter siden, minister-mio skrev: Hva er lankepus? Jeg spør ikke for å gjøre narr, men fordi jeg lurer. Hun mener nok puselanke. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 26. august 2019 #1517 Del Skrevet 26. august 2019 3 minutter siden, Rubella skrev: Hun mener nok puselanke. Nå forstår jeg, takk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 26. august 2019 #1518 Del Skrevet 26. august 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner til skade, personangrep, brudd på regler om opphavsrett og krenkende innlegg, med svar. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 27. august 2019 #1519 Del Skrevet 27. august 2019 Tråden er ryddet for persondebatt, brukerdebatt og spekulasjoner samt svar. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 27. august 2019 #1520 Del Skrevet 27. august 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Minner om følgende (mine uthevinger): Sitat * Spekulasjon Det er ikke tillatt å spre rykter eller spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den eller de omtalte partene, eller deres nærstående. Du har selv ansvar for å dokumentere dine påstander i tilfeller hvor årsakssammenhenger ikke vurderes å være allmenn kjent. Når det gjelder opplysninger om økonomi og potensielt straffbare forhold vil det være strengere krav for dokumentasjon. Spekulasjoner om kosmetiske operasjoner hos kjente personer som fronter kroppen sin i sosiale medier, vurderes ikke å være til skade dersom personen velger å selv legge opp til slike spekulasjoner. Sol, admin. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg