Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Gjest lillesnøfnugg
1 minutt siden, Cati skrev:

Hva er det med Ellos og bloggere for tiden? Har de kjøpt samtlige «influencere»?

Ja dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, Cati skrev:

Hva er det med Ellos og bloggere for tiden? Har de kjøpt samtlige «influencere»?

Det kan virke slik ja, men nå er det vel ingen som vet hva slags avtale som Ellos har med disse bloggerne da, det kan jo bare være at de får en liten rabatt dersom de reklamerer for de.......og den rabatten håper jeg ikke er på mer enn maks 50 øre, for noe mer verdt er ikke disse bloggerne. De burde egentlig betalt Ellos for å få lov til å reklamere for de 😎

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FruRosa skrev:

Helt vanvittig mye eksponering på Gekkos snap i dag.

Men hvorfor blokkerer han folk som sender forespørsel?🙃

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for å si det, omg for en stygg stil Paprika har fått. Skal hun ha slik stil fremover?? Da skal jeg slutte å følge hun.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Sen ve ben skrev:

Og for å si det, omg for en stygg stil Paprika har fått. Skal hun ha slik stil fremover?? Da skal jeg slutte å følge hun.

Kjøpt og betalt av ellos. Godt jeg aldri handler der mer. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom plutselig over denne, det er fra Camilla var gravid med nest yngste, alene. Jeg synes hun fremstår veldig sårbar, når jeg ser det nå kan jeg tenke meg at hun har vært veldig mottakelig for all støtte og omsorg hun kunne få, noe som kanskje kan forklare hvordan det hele her startet? Det er skummelt å være gravid og skulle få barn alene...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
2 minutter siden, Carrosen skrev:

Kom plutselig over denne, det er fra Camilla var gravid med nest yngste, alene. Jeg synes hun fremstår veldig sårbar, når jeg ser det nå kan jeg tenke meg at hun har vært veldig mottakelig for all støtte og omsorg hun kunne få, noe som kanskje kan forklare hvordan det hele her startet? Det er skummelt å være gravid og skulle få barn alene...

Hun traff K mens hun var gravid, han flyttet inn dagen når hun kom hjem fra sykehuset.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, frukapteinAmerika skrev:

Hun traff K mens hun var gravid, han flyttet inn dagen når hun kom hjem fra sykehuset.  

Jeg vet det. Poenget mitt var nettopp at hun fremstår veldig sårbar og usikker her; og at det kan være forklaringen på hvordan hun så kjapt og lett slapp han inn i alle aspekter av livet sitt. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
5 minutter siden, Carrosen skrev:

Jeg vet det. Poenget mitt var nettopp at hun fremstår veldig sårbar og usikker her; og at det kan være forklaringen på hvordan hun så kjapt og lett slapp han inn i alle aspekter av livet sitt. 

Jeg må si meg enig med @neiognei i at det var mye som ikke var på stell før K også. Hun er da et voksen menneske som tar dårlige valg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, minister-mio said:

Hva er lankepus?

Jeg spør ikke for å gjøre narr, men fordi jeg lurer.

En hånd. Lanker er jo hender. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, lunalee skrev:

En hånd. Lanker er jo hender. 

Å ja. Lokalt utrykk kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, minister-mio skrev:

Hva er lankepus?

Jeg spør ikke for å gjøre narr, men fordi jeg lurer.

Hun mener nok puselanke.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjoner til skade, personangrep, brudd på regler om opphavsrett og krenkende innlegg, med svar.

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner. Minner om følgende (mine uthevinger):

Sitat

* Spekulasjon

Det er ikke tillatt å spre rykter eller spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den eller de omtalte partene, eller deres nærstående. Du har selv ansvar for å dokumentere dine påstander i tilfeller hvor årsakssammenhenger ikke vurderes å være allmenn kjent. Når det gjelder opplysninger om økonomi og potensielt straffbare forhold vil det være strengere krav for dokumentasjon. Spekulasjoner om kosmetiske operasjoner hos kjente personer som fronter kroppen sin i sosiale medier, vurderes ikke å være til skade dersom personen velger å selv legge opp til slike spekulasjoner.

Sol, admin.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...