Minipilla Skrevet 24. august 2019 #1461 Del Skrevet 24. august 2019 1 time siden, FruRosa skrev: Hun vil ikke fortelle hvor/hvorfor de har flyttet, det skal "holdes privat"... Synd ikke det samme gjelder for barnas soverom! De fleste kunne vel ikke brydd seg mindre om hvorfor de flytter. INGEN jeg kjenner har flyttet av hemmelig grunn så bare der har hun egentlig sagt alt. Tragisk hele suppen. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 24. august 2019 #1462 Del Skrevet 24. august 2019 1 minutt siden, Minipilla skrev: De fleste kunne vel ikke brydd seg mindre om hvorfor de flytter. INGEN jeg kjenner har flyttet av hemmelig grunn så bare der har hun egentlig sagt alt. Tragisk hele suppen. Mange her bryr seg ganske mye om alt de gjør syns jeg det virker som, men... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 24. august 2019 #1463 Del Skrevet 24. august 2019 4 minutter siden, Klink skrev: Mange her bryr seg ganske mye om alt de gjør syns jeg det virker som, men... Ja veldig mange bryr seg om den ekstreme eksponeringen av mindreårige. Synd de selv ikke bryr seg så mye det... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 24. august 2019 #1464 Del Skrevet 24. august 2019 34 minutter siden, Minipilla skrev: Ja veldig mange bryr seg om den ekstreme eksponeringen av mindreårige. Synd de selv ikke bryr seg så mye det... Er vel ikke akkurat bare det som blir brydd seg med her..... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 24. august 2019 #1465 Del Skrevet 24. august 2019 Tråden er ryddet for spekulasjon er og persondebatt med svar. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 24. august 2019 #1466 Del Skrevet 24. august 2019 7 timer siden, Eamane skrev: Når hun kaller seg "interiør" blogg blir det kanskje litt vanskelig og unngå å legge ut slike bilder? Ja, men hvorfor sier hun da at hun ikke skal legge ut slike bilder? Merkelig og selvmotsigende... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eamane Skrevet 24. august 2019 #1467 Del Skrevet 24. august 2019 4 timer siden, Flisespikker skrev: Må bare tillate meg å si det, siden jeg selv er veldig interessert i interiør, den stilen i den nye leiligheten er veldig på vei ut. Hvitt, beige og marmor med gull er veldig 2014. Resten av interiørverden er på lang vei bort derfra. Hvi du skal hevde deg som interiørblogger må du være med i tiden. Selv om hun applauderes i kommentarfeltet er ikke dette et trendy interiør. Hjelper ikke å style det med overprisa Mille Moi-ræl. HÆ??? Er gull på vei ut? Da syns jeg nesten du må ta deg en tur ut i butikkene på mandag. Det er veldig mye gull nå skal jeg si deg 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eamane Skrevet 24. august 2019 #1468 Del Skrevet 24. august 2019 54 minutter siden, Cati skrev: Ja, men hvorfor sier hun da at hun ikke skal legge ut slike bilder? Merkelig og selvmotsigende... Var nok ikke det hu mente, men f.eks info av hvor de bor og den type. Det var slik jeg tolket det ihvertfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 24. august 2019 #1469 Del Skrevet 24. august 2019 38 minutter siden, Eamane skrev: Var nok ikke det hu mente, men f.eks info av hvor de bor og den type. Det var slik jeg tolket det ihvertfall. Jaja. I kveld får vi vite hvem som teller ned til bursdag og at det er handla inn masse pakker til vedkommende. At hun er mer privat er en vits. At de flytter er på ingen måte holdt privat eller hemmelig. Det blir dokumentert hver dag. Eneste som er, er at hun ikke skriver at de flytter eller hvor. Men alle ser det jo likevel. Helt på trynet og særs absurd opplegg. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eamane Skrevet 24. august 2019 #1470 Del Skrevet 24. august 2019 32 minutter siden, Marriet skrev: Jaja. I kveld får vi vite hvem som teller ned til bursdag og at det er handla inn masse pakker til vedkommende. At hun er mer privat er en vits. At de flytter er på ingen måte holdt privat eller hemmelig. Det blir dokumentert hver dag. Eneste som er, er at hun ikke skriver at de flytter eller hvor. Men alle ser det jo likevel. Helt på trynet og særs absurd opplegg. At en bursdag er på gang syns jeg virkelig ikke er det mest blottede hun legger ut 😂 Ærlig talt. Hva med de som annonserer i avsier at barna fyller år? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 24. august 2019 #1471 Del Skrevet 24. august 2019 21 minutter siden, Eamane skrev: At en bursdag er på gang syns jeg virkelig ikke er det mest blottede hun legger ut 😂 Ærlig talt. Hva med de som annonserer i avsier at barna fyller år? Du misforsto poenget mitt fullstendig. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eamane Skrevet 24. august 2019 #1472 Del Skrevet 24. august 2019 4 minutter siden, Marriet skrev: Du misforsto poenget mitt fullstendig. Ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MoKath Skrevet 24. august 2019 #1473 Del Skrevet 24. august 2019 26 minutter siden, Eamane said: At en bursdag er på gang syns jeg virkelig ikke er det mest blottede hun legger ut 😂 Ærlig talt. Hva med de som annonserer i avsier at barna fyller år? Blir vel mer summen av Det hun legger ut. De fleste andre som legger inn bursdagshilsen har vel ikke lagt ut graviditetsbilde, fødselshistorie, 3mnd. oppdatering etc.etc. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 24. august 2019 #1474 Del Skrevet 24. august 2019 Gekko viser fram ølen sin på Snap i kveld også 🙈 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 24. august 2019 #1475 Del Skrevet 24. august 2019 5 minutter siden, FruRosa skrev: Gekko viser fram ølen sin på Snap i kveld også 🙈 Jepp. Også går han inn her for å se om det er noen reaksjoner😉 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 24. august 2019 #1476 Del Skrevet 24. august 2019 26 minutter siden, FruRosa skrev: Gekko viser fram ølen sin på Snap i kveld også 🙈 Lader opp til 2.runde i klubbmesterskap i golf i morgen. Alle idrettshelter lader opp med øl🤪 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 24. august 2019 #1477 Del Skrevet 24. august 2019 1 time siden, Eamane skrev: At en bursdag er på gang syns jeg virkelig ikke er det mest blottede hun legger ut 😂 Ærlig talt. Hva med de som annonserer i avsier at barna fyller år? De som annonserer bursdager i aviser gjør som regel kun det!!!! Kan så sinnsykt ikke sammenliknes med "villacviserhelejævlaprivatlivettilomverdenen" kontra 1 bilde eller 2... 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eamane Skrevet 24. august 2019 #1478 Del Skrevet 24. august 2019 17 minutter siden, Tiara07 skrev: De som annonserer bursdager i aviser gjør som regel kun det!!!! Kan så sinnsykt ikke sammenliknes med "villacviserhelejævlaprivatlivettilomverdenen" kontra 1 bilde eller 2... Og vi må ramse opp i fleng? Hun har sagt hun skal dokumentere mindre, og utifra det syns jeg ikke at å nevne en bursdag er så bug deal. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 24. august 2019 #1479 Del Skrevet 24. august 2019 3 timer siden, Eamane skrev: HÆ??? Er gull på vei ut? Da syns jeg nesten du må ta deg en tur ut i butikkene på mandag. Det er veldig mye gull nå skal jeg si deg Ja, det er mye gull/messing i butikkene i år også, men det er lenge siden det var noe nytt og spennende. Det har vært i trendbildet i flere år og nå er det «overalt» i kjedebutikker som Nille, Europris og Kid, men man ser mindre av det i de eksklusive interiørbutikkene som heller ligger litt i forkant av trendene. Det er en trend som er på hell og som interiørblogger burde hun heller ta tak i de nye trendene. Skal hun inspirere må hun følge med og ligge i foran de store massene. Her presenterer Elle interiør høstens trender: https://www.elle.no/interior-2019/ 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 24. august 2019 #1480 Del Skrevet 24. august 2019 5 minutter siden, Eamane skrev: Og vi må ramse opp i fleng? Hun har sagt hun skal dokumentere mindre, og utifra det syns jeg ikke at å nevne en bursdag er så bug deal. OMG! DET ER IKKE BARE BURSDAGEN..... Og hun nevner ingenting; hun legger ut om blant annet eldste barna osv uavhengig av merkedag eller ei.... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg