Populært innlegg Friluftsdame Skrevet 15. august 2019 Forfatter Populært innlegg #1301 Del Skrevet 15. august 2019 Luftslottbloggen fornekter seg ikke. Ikke bare eksponeres det i bilder, men det gjøres et voldsomt poeng av hvor krevende det er å ha 4 mindreårige. Noen av dem er det stort sett bare logistikk knyttet til, samt aldersfasens utfordringer. Må være rasende festlig å lese! Det du beskriver Paprika, er en helt vanlig hverdag for foreldre. Menge foreldre er faktisk og involvert i FAU og er fotballtrenere osv. Du beklager deg over logistikken.. Det er travelt å ha mindreårige, det er ikke spesielt for deg. Det som imidlertid skiller Paprika/Gekko fra andre småbarnsforeldre, er at de aller fleste foreldre er i full jobb når permisjon er over. I Paprikaheimen brukes SoMe hyppig, og det er lite eller egentlig ingenting å se av inntektsbringende arbeid. Jobben består tilsynelatende i å skaffe reklameavtaler, mens mindreårige ofte betaler prisen for eksponering. Vet du? Om jeg hadde eksponert et av mine barn i reklame, ville inntekten gått rett på sparekonto til vedkommende! Slutt å fremstille et liv med et vanlig småbarnsliv med hele 4 foreldre å dele «belastningen» med og uten å være utearbeidende som ekstremt krevende. Å skrive et blogginnlegg om hvor travelt det er, å pøse ut bilder av mindreårige og å rått utnytte dem i reklame for ulike produkter er hva du kaller jobb. Eller? 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 15. august 2019 #1302 Del Skrevet 15. august 2019 I siste blogginnlegg skriver Paprika at hun er så trøtt at hun kan stå å sove når hun rugger vogna. Spørsmålet mitt er, hva med pappaen? Kan ikke han trå til og avlaste, på meg virker det som han nærmest ikke gjør noen innsats i hjemme. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bryllupskropp Skrevet 15. august 2019 #1303 Del Skrevet 15. august 2019 4 minutter siden, Oppland skrev: I siste blogginnlegg skriver Paprika at hun er så trøtt at hun kan stå å sove når hun rugger vogna. Spørsmålet mitt er, hva med pappaen? Kan ikke han trå til og avlaste, på meg virker det som han nærmest ikke gjør noen innsats i hjemme. Ref IG så jobber han... 🙃🤔 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 15. august 2019 #1304 Del Skrevet 15. august 2019 Ligger usedvanlig mye foran tv-en,disse folka..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 15. august 2019 #1305 Del Skrevet 15. august 2019 Er det så gøy for ett par stykker i familien å lese stadig vekk (ja for det har blitt skrevet mange blogg innlegg om det!) om hvor slitsomt det er å kjøre de..... 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MoKath Skrevet 15. august 2019 #1306 Del Skrevet 15. august 2019 1 hour ago, Friluftsdame said: Luftslottbloggen fornekter seg ikke. Ikke bare eksponeres det i bilder, men det gjøres et voldsomt poeng av hvor krevende det er å ha 4 mindreårige. Noen av dem er det stort sett bare logistikk knyttet til, samt aldersfasens utfordringer. Må være rasende festlig å lese! Det du beskriver Paprika, er en helt vanlig hverdag for foreldre. Menge foreldre er faktisk og involvert i FAU og er fotballtrenere osv. Du beklager deg over logistikken.. Det er travelt å ha mindreårige, det er ikke spesielt for deg. Det som imidlertid skiller Paprika/Gekko fra andre småbarnsforeldre, er at de aller fleste foreldre er i full jobb når permisjon er over. I Paprikaheimen brukes SoMe hyppig, og det er lite eller egentlig ingenting å se av inntektsbringende arbeid. Jobben består tilsynelatende i å skaffe reklameavtaler, mens mindreårige ofte betaler prisen for eksponering. Vet du? Om jeg hadde eksponert et av mine barn i reklame, ville inntekten gått rett på sparekonto til vedkommende! Slutt å fremstille et liv med et vanlig småbarnsliv med hele 4 foreldre å dele «belastningen» med og uten å være utearbeidende som ekstremt krevende. Å skrive et blogginnlegg om hvor travelt det er, å pøse ut bilder av mindreårige og å rått utnytte dem i reklame for ulike produkter er hva du kaller jobb. Eller? Det har vel selv valgt å få 4/5 barn eller? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MoKath Skrevet 15. august 2019 #1307 Del Skrevet 15. august 2019 3 hours ago, Zokutine said: Hun kan umulig forstå betydningen av «å få kabalen til å gå opp» når hun konsekvent skriver «kabelen», og i siste innlegg også «kabel»? Lurer veldig på hva hun tror betydningen av det er 😂 Hvordan kan man være i 20/30-årene og ikke skjønne vanlige ord og uttrykk? 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 15. august 2019 #1308 Del Skrevet 15. august 2019 Tråden er ryddet for brudd på reglene om opphavsrett, spekulasjoner og personangrep. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 15. august 2019 #1309 Del Skrevet 15. august 2019 Skulle ikke hun bli mindre personlig? Hva kaller hun det siste innlegget da? Hvor hun langer ut i detaljer om deres privatliv inkludert puberteten og sykdom. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 15. august 2019 #1310 Del Skrevet 15. august 2019 1 time siden, MoKath skrev: Hvordan kan man være i 20/30-årene og ikke skjønne vanlige ord og uttrykk? Det ser ut til å være et gjentagende problem blant bloggere virker det som, for man kan se det hos flere, men det er vel slik flere bloggere har blitt, uansett alder, de bruker ord og uttrykk som ikke henger på greip for de litt mer oppegående 😎 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iop Skrevet 15. august 2019 #1311 Del Skrevet 15. august 2019 6 timer siden, Nussepus skrev: Har gekko begynt å jobbe??? Det ville isåfall ikke vært et minutt fortidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 15. august 2019 #1312 Del Skrevet 15. august 2019 Hva jobber han med?🙌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 15. august 2019 #1313 Del Skrevet 15. august 2019 5 timer siden, FruenFraHavet skrev: Siden paprikaen ikke eier skam i kroppen får vi håpe at de 150-180 likes’ene hun mottar på reklameannonsene sine skremmer ethvert firma fra å samarbeide med henne. 33 likes fra stjålet bilde fra pinterest. Og er det såååååå travelt med 4 barn så stopper man etter 2. Ikke klag, dere har valgt dette selv. Prøv 8-16 jobb itillegg så kan vi snakkes 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 15. august 2019 #1314 Del Skrevet 15. august 2019 8 minutter siden, Xstrella skrev: 33 likes fra stjålet bilde fra pinterest. Og er det såååååå travelt med 4 barn så stopper man etter 2. Ikke klag, dere har valgt dette selv. Prøv 8-16 jobb itillegg så kan vi snakkes De hadde ikke overlevd det en uke... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 16. august 2019 #1315 Del Skrevet 16. august 2019 Inspirasjon fra Pinterest for tiden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 16. august 2019 #1316 Del Skrevet 16. august 2019 Er det så vanskelig å finne ut hvem som har opphavsretten til bildet fra Pinterest? Eller er det bare mangel på intelligens? Gekko jobber? Tror ikke noe på det. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente42 Skrevet 16. august 2019 #1317 Del Skrevet 16. august 2019 Antall likes og følgere henger ikke på grep. Er det noen som vet hvordan en sjekker hvor mange ekte følgere denne Instagram har? 🤞🏻 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 16. august 2019 #1318 Del Skrevet 16. august 2019 Det er faktisk ikke lov å ta bilder på denne måten og si bare tror man redder egen ræv ved å si at man gir kred om noen sier hvem som eier det! Man er så latterlig lat om man ikke gidder spørre før man stjeler!! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No N Skrevet 16. august 2019 #1319 Del Skrevet 16. august 2019 Ikke dele så mye privat? De to siste postene er jo ikke annet. Og å nevne pubertet når barna er 11 og 13 (?)....? Jeg hadde dødd! 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minipilla Skrevet 16. august 2019 Populært innlegg #1320 Del Skrevet 16. august 2019 Men helt seriøst. Dette er tatt opp utallige ganger før og jeg bare gjentar meg selv; det går ikke an å klage så mye på hvor travle hverdagen er når man er to voksne hjemmeværende mennesker som kun har noen av barna på heltid. Det er de som med viten å vilje setter flere barn til verden slik at familien endelig kan bli komplett! Normale familier har som oftest to voksne i full jobb. Alenemødre er alene om alt i full jobb. Barn som skal på aktiviteter flere ganger i uken, lekser, oppfølging osv. Dette i tillegg til hus og hjem som vi andre må fikse på kvelder / helger. Å snappe omtrent daglig serie maraton fra sofaen, golfbane, kafe besøk samtidig som man klager på travle dager og KABELEN som ikke går opp er f*** meg så provoserende at jeg har ikke ord!!! Og for å toppe hele skiten bor de hos mamma og pappa..... 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg