Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Lin11 skrev (8 minutter siden):

Det var ikke så ille borddekking, men til 17.mai? Funker ikke. At man kan la både påske og 17.mai feiring og sjansen til å faktisk inspirere , la gå fra seg på denne måten er merkverdig. 

Man kan selvfølgelig mene hva man vil om stilen, men som ALT hun gjør er også dette uten omtanke. Det fremstår som sammenrasket og som et hastverksprosjekt. Lite imponerende. Og selvfølgelig fullstendig blottet for nasjonaldagsfølelse. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FruenFraHavet skrev (2 timer siden):

Man kan selvfølgelig mene hva man vil om stilen, men som ALT hun gjør er også dette uten omtanke. Det fremstår som sammenrasket og som et hastverksprosjekt. Lite imponerende. Og selvfølgelig fullstendig blottet for nasjonaldagsfølelse. 

Dette kunne ha blitt bra om hun hadde kostet på seg noen flagg, sløyfer eller en løper i 17.mai farger. Og ikke minst ha strøket de j**** serviettene selv om det skal være "in" med laidback landstil. Samt kostet på seg en bukett i rødt, hvitt og blått.

Endret av Pæddan
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bordet er fint pyntet det, men ikke til 17.mai. Det er ingenting som tilsier at hun har pyntet til nasjonaldagen. Blir ikke overrasket lenger over hvor lite hun egentlig kan.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydelig at få bryr seg om hennes «inspirasjonsbilder». Det omtalte bordet har knapt noen likes.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lik fargeskala uansett anledning; jul, påske, 17.mai alle pyntede bord er med jordfarger.

Ikke stygt, men veldig kjedelig og overhodet ingen feststemning.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh...var det 17.mai bord 🙈

Jeg så på bildene, men leste ikke teksten 🤣

Hun har enormt liten kreativitet og fantasi når det kommer til bordpynting til spesielle anledninger/høytider. Det 17.mai bordet der tenker jeg passer mer til Sankthansfeiring enn 17. Mai.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn kan det gjøres Paprika. Dette er et stilfullt 17.mai-dekket bord som iallefall inspirerte meg https://www.homeandcottage.no/bli-inspirert/17-mai

Forskjell? Enkel bruk av de vanlige tekstilene i grå lin pyntet med flaggbånd og hvite blomster. Og jordbær.  
Stilrent; plass på bordet, ikke nedlesset med trefjøler og kubbelys og kronelys som ser ut som de kan velte hvert øyeblikk. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom innlegget om at bordet ikke var ferdig pyntet til 17.mai! Hjelpes meg til dame som liksom skal inspirere følgerene sine.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pæddan skrev (37 minutter siden):

Og der kom innlegget om at bordet ikke var ferdig pyntet til 17.mai! Hjelpes meg til dame som liksom skal inspirere følgerene sine.

Hun har vel tatt en titt i Kvinneguiden tenker jeg.🤭

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (9 minutter siden):

Hun har vel tatt en titt i Kvinneguiden tenker jeg.🤭

Helt opplagt at hun har lest her inne

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo være litt kjekt for henne med litt gratis veiledning via kvinneguiden da 😂😂 burde jo ha tatt betalt for dette! For interiørveiledning er jo ikke gratis akkurat 🙊

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frublå skrev (5 timer siden):

Må jo være litt kjekt for henne med litt gratis veiledning via kvinneguiden da 😂😂 burde jo ha tatt betalt for dette! For interiørveiledning er jo ikke gratis akkurat 🙊

990 kr pr time + mva 😂😂 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trua skrev (2 timer siden):

Klarer du å se det på story?  

Ja det ligger fortsatt ute på storyen🙈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Friluftsdame skrev (15 minutter siden):

Nok en elendig anmeldelse på Trustpilot.
Må tilstå at jeg aldri har lagt merke til om nettbutikker jeg handler hos bruker review-score, men ser nå at flere gjør det. Disse nettbutikkene har imidlertid en score oppunder 5, og det er lett å forstå fordi de er superkjappe og til å stole på. 

Tankevekkende at bil er registrert på mor, og Gekko’s nettsjappe eies av far. Forstår godt at man vil hjelpe, men jeg tror dessverre ikke det er mulig å hjelpe disse to slik de driver. 

For noen dager siden skrev Paprika noe selvmedlidende svada i en IG-post om å falle og reise seg igjen. At å reise seg, det er selve livet. Nei, Paprika. Å lære og utvikle seg er livet, ikke å reise seg etter nok en selvpåført tryning og vakle videre på samme vis - uten å ha lært noe annet enn at der er enkelt å stikke hodet i sanden og skylde på andre.

Det er slettes ikke selve livet. Det er tragisk, rett og slett. 

Lurer på om de er så dumme at de faktisk mener det ikke er ekte kunder av de som er misfornøyde, eller om det er et slags forsvar. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

likermegher skrev (15 minutter siden):

Lurer på om de er så dumme at de faktisk mener det ikke er ekte kunder av de som er misfornøyde, eller om det er et slags forsvar. 

Ja det tror jeg faktisk. 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

likermegher skrev (1 time siden):

Lurer på om de er så dumme at de faktisk mener det ikke er ekte kunder av de som er misfornøyde, eller om det er et slags forsvar. 

Ja, dumskapen deres er nærmest grenseløs. Sammenrørt med en god porsjon forakt for andres opplevelser og en dæsj selvmedlidenhet har du «hela paketet». 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...