Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Lizbeth skrev:

Her bør det legges til at det jo egentlig bare er fint at hun ikke tar barna ut av skolen i tide og utide, da 🙂

Skolebarna skal uansett ikke være med på denne turen.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja nå er hun sliten og trenger ferie, en uke etter at de kom hjem fra ferie 🙈

Dette livet med mine, din og vår har du valgt selv VP! Du visste hva du gikk til. Jeg syns det er usmakelig og utrolig pinlig hvordan du nå beskriver den uken alle har vært samlet. Flaut! 

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Bevares, for noe visvas. Varmen har åpenbart tatt kraftig på, om ikke lurer jeg alvorlig på refleksjonsnivået.

Men så FLOTT at Paprika som holder på å renne vekk endelig skal få ha ferie og dra til Alcudia. Er jo IKKE fare for å renne vekk der. Selv om det forhåpentligvis er aircondition på rommet, da. 

Nå blir det jo bare å se fram til supre blogginnlegg om å leve sunt på chartertur🙃 Og tross alt; de skal bare ha med seg 2 av de 5 mindreårige. 

Paprika gir cred til slike som meg, som har 3 tette. Har igrunnen aldri tenkt på det som et problem; selv med full jobb. Å ha familie er med små er i en periode svært hektisk, men det er selvvalgt og som en annen skrev: du får det mye bedre med gode rutiner. Google det ordet, Paprika. 

Amen!

Dessuten er da ikke 5, 3 og 3 mnd så veldig tett...

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Lizbeth skrev:

Her bør det legges til at det jo egentlig bare er fint at hun ikke tar barna ut av skolen i tide og utide, da 🙂

Fortsatt en stund til skolestart da.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er ikke sann. Nettopp vært på ferie. Og hele livet hennes er generelt en ferie. Så hva babler hun om at det nå skal bli godt med ferie? 😂 Og tenk å omtale barna sine på den måten. Hva om noe hadde skjedd slik at hun måtte ha de permanent da? Man vet aldri. Skal hun ta livet sitt da eller? 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruRosa skrev:

Skolebarna skal uansett ikke være med på denne turen.

Men så er dette en kommentar til at noen syntes det er rart å dra i fellesferien når det er så dyrt. De kunne jo dra ellers i året. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paprika er med jevne mellomrom heeelt pumpa og kroppen er heeelt ødelagt. Venter bare på et sånt innlegg. 

Det er ikke noen «walk in the park» å dra med seg så små på sydentur. Kanskje først til Oslo for å overnatte, og så en tidlig avgang. 3,5 t flytid, bagasjeutlevering, ca en times transport fra flyplassen til Alcudia. Der venter varme og sterk sol, overfylte strender og kamp om solsengene. 

For disse to som bor så nær til fine små strender, ville faktisk mitt råd være å være i Norge. Mindreårige er godt fornøyd med å få leke i sanden, og om det noen dager må en jakke på gjør det ingenting. Men såklart, for å bruke et Paprikauttrykk; pilsen og drinken er litt dyrere her. 

Min erfaring er at roen og freden ikke er avhengig av å reise langt avsted. Og når de små har det fint, har de voksne det fint. 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid sagt, og alltid ment, at man ikke bør få flere barn enn man klarer å ta vare på selv. Og da tenker jeg inkludert mine-dine-våre osv. Man vet, uheldigvis, ikke hva livet bringer, og brått blir man stående alene som både 3-4-5 barns mor. Ja, man skal kanskje ikke tenke det verste her i livet, men for min del hadde det aldri vært aktuelt å bringe flere barn inn i verden, enn jeg klarer å ta vare på selv ( og da mener jeg også økonomisk).

Jeg blir helt stresset av å tenke på denne babytiden hennes. Det virker jo som det ikke er noen RO i livet i det hele tatt. Så, jeg blir slettes ikke misunnelig på middager ute, reiser osv, jeg blir litt trist, fordi det virker som at man ikke klarer å finne roen og gleden der man er.

Og ja, så klart vi "Vanlige" dødlige blir provosert av å se noen som nettopp har gått gjennom tvangavvikling av firma, bruker 50 000+ på sydentur.

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, FruRosa skrev:

Ja nå er hun sliten og trenger ferie, en uke etter at de kom hjem fra ferie 🙈

Dette livet med mine, din og vår har du valgt selv VP! Du visste hva du gikk til. Jeg syns det er usmakelig og utrolig pinlig hvordan du nå beskriver den uken alle har vært samlet. Flaut! 

Så slitsomt, stakkars.. Barn er ikke "babiser" for alltid, burde skjønt det snart.. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden «frøkna stikker til Mallorca» har hun i hvert fall forstått at hun faktisk ikke er gift, men en firebarnsmor med tre barnefedre og p.t er sammen med en av dem. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruenFraHavet skrev:

Siden «frøkna stikker til Mallorca» har hun i hvert fall forstått at hun faktisk ikke er gift, men en firebarnsmor med tre barnefedre og p.t er sammen med en av dem. 

Hæ hva mener du? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, lillemy02 skrev:

Hæ hva mener du? 

På Instagram skriver hun at «denne frøkna stikker til Mallorca». For ikke lenge siden løy hun om at de hadde giftet seg (tok imot gratulasjoner osv), noe som viste seg at var løgn - igjen. Siden hun nå omtaler seg som frøken har hun i alle fall innsett at hun ikke er gift. Mulig fremskritt. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 minutter siden, FruenFraHavet skrev:

På Instagram skriver hun at «denne frøkna stikker til Mallorca». For ikke lenge siden løy hun om at de hadde giftet seg (tok imot gratulasjoner osv), noe som viste seg at var løgn - igjen. Siden hun nå omtaler seg som frøken har hun i alle fall innsett at hun ikke er gift. Mulig fremskritt. 

Stikker til Mallorca med familien sin. Delvis sant. For halvparten av familien er hjemme. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Clara80 skrev:

Stikker til Mallorca med familien sin. Delvis sant. For halvparten av familien er hjemme. 

Har nok "glemt" det.. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, FruenFraHavet skrev:

Mulig hun har skilt seg da. Ting går fort i den heimen der. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nussepus skrev:

Mulig hun har skilt seg da. Ting går fort i den heimen der. 

Tiden går så fort at hun ikke har giftet seg ennå. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...