Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Frøken_ida skrev (16 minutter siden):

🤦‍♀️
Det står at mange av gjestene er i karantene nå pga smitte der. 

Det er vel en måned siden. Ikke noe ny smitte der nå vel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, FruRosa said:

Jepp.

Varer som ikke kommer, omtrent umulig å få svar på henvendelser og elendig kundeservice.

Dette har vi dessverre sett før ...

Jeg venter fortsatt på den ene tingen jeg bestilte 9. januar 🙃 dog svarer de kjapt på henvendelsene på face for min del. 

«varen var utsolgt, kommer inn 25. januar. Blir sendt snart :)»
 

Jeg venter fortsatt på sendingsbekreftelse.. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Char89 skrev (10 minutter siden):

Jeg venter fortsatt på den ene tingen jeg bestilte 9. januar 🙃 dog svarer de kjapt på henvendelsene på face for min del. 

«varen var utsolgt, kommer inn 25. januar. Blir sendt snart :)»
 

Jeg venter fortsatt på sendingsbekreftelse.. 

Huff!

Hjelper jo ikke med svar når det bare er løgn!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse. Altså. Sveip opp. Går igjen i nesten alle «annonser». Hadde kanskje lønnt  seg å legge bittelitt mer ienergi i markedsføringen. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (13 timer siden):

Disse. Altså. Sveip opp. Går igjen i nesten alle «annonser». Hadde kanskje lønnt  seg å legge bittelitt mer ienergi i markedsføringen. 

Husk hva businesspartneren skrev her inne: «K er en reser på markedsføring» (eller noe i den duren). Tydeligvis glemt at kundebehandling og kundeomtaler er veldig, veldig viktig markedsføring. 

Hadde faktisk ønsket at denne butikken skulle gå bra, det hadde vært det beste for barna. De burde tatt et årsstudium i økonomi og markedsføring for å lære litt. Håper de klarer å snu butikken slik at de klarer det denne gangen. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å etablere, og bygge opp, en ny bedrift er beinhard jobbing døgnet rundt.. Ofte alle dager, i lang tid. Det lar seg sjelden kombinere med hangen til et liv med luksusvarer(bil, merkeklær, stadig nye møbler) og lysten på helger på tur(Kiel, Hafjell)

Klarer man ikke å stå på døgnet rundt i etableringsfasen, så blir resultatet ofte det vi har sett før, Og som det er antydning til nå, misfornøyde kunder.

For å lykkes må man være villig til å ofre og prioritere. Det tror jeg dessverre ikke de klarer.

 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elisiaflisa skrev (1 time siden):

Lurer på hvor mange timer IG-kontoen er privat denne gangen 🤣

Til følelsen av å være krenket går over for denne gang? 😂

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har endret navn på Instagram-kontoen. Nå heter den @bycamillao. Nok et firma på gang...?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christiane_W skrev (6 timer siden):

Hun har endret navn på Instagram-kontoen. Nå heter den @bycamillao. Nok et firma på gang...?

Hun er ferdig som Villapaprika

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

likermegher skrev (1 time siden):

Hun er ferdig som Villapaprika

Lenge siden instagram-kontoen hennes har hatt paprikanavnet. Den har hatt hennes fulle navn lenge, før hun igjen har byttet nå. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tydeligvis blokkert. Aldri sagt noe negativt men stilt et spørsmål. Jeg husker ikke hva jeg skrev en gang.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gmail skrev (2 timer siden):

Jeg er tydeligvis blokkert. Aldri sagt noe negativt men stilt et spørsmål. Jeg husker ikke hva jeg skrev en gang.

Det holder at du har likt en kommentar skrevet av noen andre som var kritisk eller på kanten - for her skal ALLE som kan si noe negativt eller mene noe negativt lukes vekk raskest mulig for det er ekstremt viktig å opprettholde glansbildet. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elisiaflisa skrev (På 4.2.2021 den 12.59):

Lurer på hvor mange timer IG-kontoen er privat denne gangen 🤣

Hele to dager 🤣👏🏼

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Orly skrev (2 timer siden):

Rommet til de to minste så virkelig overfylt ut

Det er showroom for Ministjerner, som resten av huset.

Endret av FruRosa
Tastetull
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 4 timer siden viste hun bilde av at hun begynte å male stellebordet. Nå er det ferdig og allerede "oppredd". 

Endret av FruRosa
Tastefeil
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...