Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Orly skrev:

Alt er lekkert og hun elsker det, kunne vært lurt å utvide ordforrådet sitt litt når man skal legge ut reklame for produkter 

Akkurat det blir nok et problem når ordforrådet ikke har utvidelsesmuligheter 🤣

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Lyckeliten skrev:

Jeg har også måtte lage meg falsk profil, ble jo blokkert den første gangen jeg kom med konstruktiv kritikk. 
I og med at hun har slettet de konstruktive kommentarene, så sier det veldig mye om henne. Godt hvis hun tok det til seg og begynner å merke fra nå av da. 
 

Glem det, ser at du er en av to som kunne fortelle oss at ministjerner kun hadde norske leverandører uten at det står noe sted. Din kredibilitet er jo lik null. 

Såpass👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, ingenengel skrev:

Såpass👍

Spurte deg jo hvordan du visste det, men fikk aldri noe svar. Men du må gjerne komme med svaret nå om du ønsker det.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvem damen hun driver Ministjerner sammen med er? anncathrinmichelle på IG. Er hun en slektning eller venninne?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, FruRosa skrev:

Er det noen som vet hvem damen hun driver Ministjerner sammen med er? anncathrinmichelle på IG. Er hun en slektning eller venninne?

Hun er ihvertfall ivrig på å legge ut innlegg med varer fra Mibo styling.. og det er vel drevet av far Øvestad? Nok en bedrift med elendig omtale, og konkurs som venter på å skje..

Kan ikke SKJØNNE de leverandørene som samarbeider med disse! 

Endret av Griffin87
Autokorrekt
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, FruRosa skrev:

Er det noen som vet hvem damen hun driver Ministjerner sammen med er? anncathrinmichelle på IG. Er hun en slektning eller venninne?

Var ei som mente det var søsteren. Sikkert en person som kan stå å finansiere varelager hvertfall.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twistdott
22 timer siden, Flettfrid skrev:

Var ei som mente det var søsteren. Sikkert en person som kan stå å finansiere varelager hvertfall.

Det er ikke søsteren, tror jeg. 

Endret av Twistdott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.10.2020 den 10.51, FruRosa skrev:

Er det noen som vet hvem damen hun driver Ministjerner sammen med er? anncathrinmichelle på IG. Er hun en slektning eller venninne?

Virker som det er kjæresten til faren hennes? For eksempel. 😆 Men litt usikker. Prøvde tolke ut fra Instagram. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Kaisamaia skrev:

Virker som det er kjæresten til faren hennes? For eksempel. 😆 Men litt usikker. Prøvde tolke ut fra Instagram. 

Foreldrene hennes er gift og bor sammen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være en regnskapsfører?

Som har gått inn som partner og har full kontroll på alt det økonomiske. 

Ser det er ett regnskapsførerfirma med navn AC Regnskap DA inni i bilde på oversikten påBrønnøysund registeret.

 

https://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp;jsessionid=rZpT7nHg8V1jCfT_tWIt9C2FcKr7plmAMSPrphnu5z-WOeEHGhPP!-1945526155!1353890572?orgnr=918161252

Screenshot_20201023-072928_Samsung Internet.jpg

Endret av Flettfrid
Rettet skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Flettfrid skrev:

Kan det være en regnskapsfører?

Som har gått inn som partner og har full kontroll på alt det økonomiske. 

Ser det er ett regnskapsførerfirma med navn AC Regnskap DA inni i bilde på oversikten påBrønnøysund registeret.

 

https://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp;jsessionid=rZpT7nHg8V1jCfT_tWIt9C2FcKr7plmAMSPrphnu5z-WOeEHGhPP!-1945526155!1353890572?orgnr=918161252

Screenshot_20201023-072928_Samsung Internet.jpg

Det regnskapsfirmaet er ikke samme person som driver sammen med Camilla. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twistdott

Vedkommende heter Ann-Cathrin Aasgaard, etter som jeg ser det ( det kan være feil, selvsagt) - og det er da slettes ikke kjæresten til faren.

 Spekulasjoner blir ofte til en sannhet, og  å spekulere i at det er farens kjæreste er bare tull. 

Endret av Twistdott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, Maskopi skrev:

Jodel sier det er stesøsteren, men det er en veninne.

Har hun stesøsken da? Trodde de var halvsøsken. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutter aldri å forundre meg over det helt ekstremt dårlige ordforrådet hun har.

-Denne lekre strikka halsen er bare sååå lekker, og  -Deilig  duftlys som lager en deilig duft... 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.10.2020 den 12.40, Maskopi skrev:

Jodel sier det er stesøsteren, men det er en veninne.

Er jodel virkelig noe å stole på? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...