Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Gjest Twistdott

Et putehelvete i sofaen er en ting, men når sengene er full av puter fra hodegjerdet og til langt over midten av senga så lurer jeg på hvor de putene er om natten.,

Jeg er sikkert lat, men jeg har nok med å re opp sengen, så å dandere 14 puter i hver seng hadde jeg ikke orket.   

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, Twistdott skrev:

Et putehelvete i sofaen er en ting, men når sengene er full av puter fra hodegjerdet og til langt over midten av senga så lurer jeg på hvor de putene er om natten.,

Jeg er sikkert lat, men jeg har nok med å re opp sengen, så å dandere 14 puter i hver seng hadde jeg ikke orket.   

 

Her har eg en kiste ved sengen som putene legges oppi ved kveldstid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Så utrolig tydelig det er at det siste blogginnlegget er skrevet av noen andre. Ingenting CØ over noe i det innlegget. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Trude4 skrev:

Her har eg en kiste ved sengen som putene legges oppi ved kveldstid

Det hadde ikke jeg orket gjøre hver kveld/morgen. Kred til deg som gidder det 😊

2 puter, 2 dyner og 1 sengeteppe holder lenge for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Flettfrid skrev:

Det hadde ikke jeg orket gjøre hver kveld/morgen. Kred til deg som gidder det 😊

2 puter, 2 dyner og 1 sengeteppe holder lenge for min del.

Har slike store gode hotelputer og 4 pynte puter i tillegg til 2 sovepute. Eg elsker det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trude4 skrev:

Har slike store gode hotelputer og 4 pynte puter i tillegg til 2 sovepute. Eg elsker det

Bare lurer, hvorfor pynteputer i senga? Ser min canadiske familie driver med sånt også. Det er jo ingen som ser pynteputene siden de fjernes når man går inn på soverommet og legges tilbake når man går ut av soverommet om morgenen

Stor hotellpute skjønner jeg. Har det samme selv for det er deilig å bruke når man vil sitte litt opp i senga, men pynteputer skjønner jeg virkelig ikke vitsen med 🤔

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Wenda skrev:

Bare lurer, hvorfor pynteputer i senga? Ser min canadiske familie driver med sånt også. Det er jo ingen som ser pynteputene siden de fjernes når man går inn på soverommet og legges tilbake når man går ut av soverommet om morgenen

Stor hotellpute skjønner jeg. Har det samme selv for det er deilig å bruke når man vil sitte litt opp i senga, men pynteputer skjønner jeg virkelig ikke vitsen med 🤔

Eg synes det er herlig å gå inn der å se en oppredd seng med puter. Ser delikat ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twistdott

Jeg kommer ikke til åforstå at man faktisk har sengen fylt opp av støvete pynteputer, som må slenges vekk hver kveld, ev legges i en kiste.

En god oppredd seng i et iskaldt soverom holder for meg. Og for å sjokkere....det hender faktisk at jeg ikke reiser opp før jeg skal legge meg igjen. Så lat er jeg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Twistdott skrev:

Jeg kommer ikke til åforstå at man faktisk har sengen fylt opp av støvete pynteputer, som må slenges vekk hver kveld, ev legges i en kiste.

En god oppredd seng i et iskaldt soverom holder for meg. Og for å sjokkere....det hender faktisk at jeg ikke reiser opp før jeg skal legge meg igjen. Så lat er jeg,

Det er anbefalt å la sengen stå "oppslått" om dagen for å lufte seg. Det begrenser sengemidd.

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, FruRosa skrev:

Det er anbefalt å la sengen stå "oppslått" om dagen for å lufte seg. Det begrenser sengemidd.

 

Nemlig..

Her henger dynen og puten i vinduet halve dagen.  Sengen rees om vi venter gjester..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Consita skrev:

Nemlig..

Her henger dynen og puten i vinduet halve dagen.  Sengen rees om vi venter gjester..

Reiner det ikke på den da? Her blir det kun hengt ut om sommeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Trude4 skrev:

Reiner det ikke på den da? Her blir det kun hengt ut om sommeren

Neida. Er under tak. Har middallergi..

Men nok avsporing..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Trude4 skrev:

Eg synes det er herlig å gå inn der å se en oppredd seng med puter. Ser delikat ut

Men går du ofte inn på soverommet iløpet av en dag? Hender jeg er der inne og henter et klesplagg eller noe, men er aldri der lenge nok til å gidde å nyte synet av en pent oppredd seng 🙈 

jeg liker å holde det rent og ryddig på soverommet, mer enn noe annet rom, men å pynte det med puter i senga gidder jeg ikke. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Wenda skrev:

Men går du ofte inn på soverommet iløpet av en dag? Hender jeg er der inne og henter et klesplagg eller noe, men er aldri der lenge nok til å gidde å nyte synet av en pent oppredd seng 🙈 

jeg liker å holde det rent og ryddig på soverommet, mer enn noe annet rom, men å pynte det med puter i senga gidder jeg ikke. 

Nei det blir ikke så ofte det har du rett i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får helt vondt av minste som står og danser foran tven 22 på kvelden, helt tydelig overtrøtt, noen titalls cm unna levende kronelys og foreldre som ler og filmer ungen i bakgrunnen. Får helt fnatt av det tilsynelatende urutinerte familielivet familien lever. Barn trenger rutiner og stabilitet

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eller «ektemann» nr 3 som koser seg med fondue på lørdagskvelden. Med den historikken med sjalusi så lurer jeg jo på om han har fått med seg at vi som har fulgt henne fra unge mødre vet at dette, sammen med helstekt svinefilet er signaturretten hun har servert enhver beiler, inkludert han som vi aldri fikk navnet på, men som var innom i leid leilighet og som heia på Manchester og han som var en kommende stjerne i hiphop bransjen i Fredrikstad. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julekransen som allrede er fremme og kan kjøpes i butikken koster 23,- hos Alibaba. Denne plastkransen selger hun for 499,-  Dette er jo grunnen til at de er hjemmeværende begge to. Hvorfor jobbe når de kan holde på slik?

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
25 minutter siden, Dollyådi skrev:

Eller «ektemann» nr 3 som koser seg med fondue på lørdagskvelden. Med den historikken med sjalusi så lurer jeg jo på om han har fått med seg at vi som har fulgt henne fra unge mødre vet at dette, sammen med helstekt svinefilet er signaturretten hun har servert enhver beiler, inkludert han som vi aldri fikk navnet på, men som var innom i leid leilighet og som heia på Manchester og han som var en kommende stjerne i hiphop bransjen i Fredrikstad. 

Smart trekk å nevne dette i tråden når vi vet ektemann 3 leser her inne 😉

Kalkulert! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Dollyådi skrev:

Eller «ektemann» nr 3 som koser seg med fondue på lørdagskvelden. Med den historikken med sjalusi så lurer jeg jo på om han har fått med seg at vi som har fulgt henne fra unge mødre vet at dette, sammen med helstekt svinefilet er signaturretten hun har servert enhver beiler, inkludert han som vi aldri fikk navnet på, men som var innom i leid leilighet og som heia på Manchester og han som var en kommende stjerne i hiphop bransjen i Fredrikstad. 

For en latterlig og patetisk kommentar. Så fordi om hun har servert dette til andre ex kjærester så skal ikke hun få lage dette til den hun er sammen med nå?Er dette saklig kritikk?

Til Camilla og Kim.  Hev dere over sånne kommentarer. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...