lunalee Skrevet 15. januar 2021 #6841 Del Skrevet 15. januar 2021 Skjønner ikke helt greia med å legge ut før- og etterbilder av rommene i huset. Og hvilket firma arbeidene er gjort av. De flyttet jo inn etter huset var ferdig oppusset. Hvis ikke det er for å bygge oppunder illusjonen om at de eier huset da. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 15. januar 2021 #6842 Del Skrevet 15. januar 2021 lunalee skrev (21 minutter siden): Skjønner ikke helt greia med å legge ut før- og etterbilder av rommene i huset. Og hvilket firma arbeidene er gjort av. De flyttet jo inn etter huset var ferdig oppusset. Hvis ikke det er for å bygge oppunder illusjonen om at de eier huset da. Det er klart det er grunnen. Hun virker desperat etter at folk skal tro det er de som har kjøpt hus og pusset opp...når sannheten er at HUSEIER har gjort alt dette. Har aldri vært borti merkeligere opplegg. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 15. januar 2021 #6843 Del Skrevet 15. januar 2021 Så ufattelig latterlig! 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 16. januar 2021 #6844 Del Skrevet 16. januar 2021 Sånn å forstå. Nei noe eget hus får ikke de to råd til mer med det ville forbruket sitt. Fint skal det være om hele rumpa henger ut 😜 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frublå Skrevet 16. januar 2021 #6845 Del Skrevet 16. januar 2021 Xstrella skrev (11 timer siden): Pusser de opp en leid leilighet? Nei- er ikke leilighet må vite... HUS med EPLETRÆR og stoooor hage!!! 🤣🤣 Fasade- fasade 🙈 Aldri vært borti noen som går så rundt grøten som de der. Både på den ene og den andre måten 🙄 Må være forferdelig slitsomt 🤪 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tannbein Skrevet 16. januar 2021 #6846 Del Skrevet 16. januar 2021 Frublå skrev (7 minutter siden): Nei- er ikke leilighet må vite... HUS med EPLETRÆR og stoooor hage!!! 🤣🤣 Fasade- fasade 🙈 Aldri vært borti noen som går så rundt grøten som de der. Både på den ene og den andre måten 🙄 Må være forferdelig slitsomt 🤪 Syns det er helt klassisk for influenserne som kritiseres her på KG, jeg. Pilotfrue m fam fråtser i dyre designerprodukter og 7 millioner kroners yacht mens gubben går på NAV. Fotballfrue og mannen bor "landlig" med stor "eiendom" selv om 90 % av tomta er kommunal eiendom og det ligger en trafikkert vei 100 meter unna huset. Villa Paprika og gubben flykter fra konkurser og gjeld mens de kjører Tesla og viser frem veske fra Louis Vuitton. Fasade er det eneste som betyr noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 16. januar 2021 #6847 Del Skrevet 16. januar 2021 Tråden er ryddet for kommentarer til slettet innhold. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 17. januar 2021 #6848 Del Skrevet 17. januar 2021 Erna Solberg går ut med at man ikke skal være sosiale og være hjemme. Igår var de likevell samlet..🤦🏼 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 17. januar 2021 #6849 Del Skrevet 17. januar 2021 mumrikk1 skrev (2 timer siden): Erna Solberg går ut med at man ikke skal være sosiale og være hjemme. Igår var de likevell samlet..🤦🏼 Hvem var samlet? Hos Erna? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 17. januar 2021 #6850 Del Skrevet 17. januar 2021 mumrikk1 skrev (2 timer siden): Erna Solberg går ut med at man ikke skal være sosiale og være hjemme. Igår var de likevell samlet..🤦🏼 Var de ikke bare samlet hjemme hos foreldrene hennes? Det er vitterlig lov med besøk med 5 personer i tilegg til hustanden? Mulig jeg har misset hvor mange som var der.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 17. januar 2021 Forfatter #6851 Del Skrevet 17. januar 2021 Pæddan skrev (24 minutter siden): Var de ikke bare samlet hjemme hos foreldrene hennes? Det er vitterlig lov med besøk med 5 personer i tilegg til hustanden? Mulig jeg har misset hvor mange som var der.... Nå skal ikke jeg være Coronapoliti her, men jo det er sånn at regjeringen sterkt oppfordrer til en sosial dugnad t.o.m. 19.1 som inkluderer å ikke ha besøk i hjemmet. Altså ikke besøke hverandre. Men det er ikke et påbud. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 17. januar 2021 #6852 Del Skrevet 17. januar 2021 Friluftsdame skrev (30 minutter siden): Nå skal ikke jeg være Coronapoliti her, men jo det er sånn at regjeringen sterkt oppfordrer til en sosial dugnad t.o.m. 19.1 som inkluderer å ikke ha besøk i hjemmet. Altså ikke besøke hverandre. Men det er ikke et påbud. Sant, og jeg tenker at offentlige personer bør gå foran som ett godt forbilde?🤷🏼♀️ 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 17. januar 2021 #6853 Del Skrevet 17. januar 2021 Er ikke mange dagene siden hun oppfordret folk til å "brette opp armene" og delta i dugnaden. Hun burde følge sin egen oppfordring! 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 17. januar 2021 #6854 Del Skrevet 17. januar 2021 mumrikk1 skrev (1 time siden): Sant, og jeg tenker at offentlige personer bør gå foran som ett godt forbilde?🤷🏼♀️ Det å gå foran som gode forbilder er vel ikke den sterkeste egenskapen i det hjemmet 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 17. januar 2021 #6855 Del Skrevet 17. januar 2021 Pæddan skrev (5 timer siden): Var de ikke bare samlet hjemme hos foreldrene hennes? Det er vitterlig lov med besøk med 5 personer i tilegg til hustanden? Mulig jeg har misset hvor mange som var der.... Ska du ha selskap med over 5 utenom de du bor med skal du leige lokalet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 17. januar 2021 #6856 Del Skrevet 17. januar 2021 Og minstemann ligger foran tv. Dag ut og dag inn, time etter time, fra tidlig morgen til sein kveld. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 17. januar 2021 #6857 Del Skrevet 17. januar 2021 Nussepus skrev (29 minutter siden): Og minstemann ligger foran tv. Dag ut og dag inn, time etter time, fra tidlig morgen til sein kveld. Det er helt ekstremt! Utifra hva de selv viser på SoMe må det jo være timesvis hver dag. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 17. januar 2021 #6858 Del Skrevet 17. januar 2021 FruRosa skrev (16 minutter siden): Det er helt ekstremt! Utifra hva de selv viser på SoMe må det jo være timesvis hver dag. Vor ser dere dette? Eg følger på Insta og snap og ser det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 17. januar 2021 #6859 Del Skrevet 17. januar 2021 (endret) Trude4 skrev (1 minutt siden): Vor ser dere dette? Eg følger på Insta og snap og ser det ikke IG story, noe på Gekkos Snap. Endret 17. januar 2021 av FruRosa 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avent Skrevet 17. januar 2021 #6860 Del Skrevet 17. januar 2021 Lidenskap og forelskelse betyr ikke krangling, bråk og utroskap altså 🙂 Min mann og jeg har et veldig lidenskapelig forhold og vi elsker hverandre høyt. Men vi krangler lite, og vi er begge to veldig trofaste mot hverandre. Vi har masse sex og kysser daglig det er vår lidenskap 🥰 Så selv om dere ikke krangler og er utro så trenger ikke bety at han ikke elsker deg. Det betyr at han passer bedre sammen med deg, at dere tenker likt og bygger er trygt og godt liv sammen. Det han hadde med eksen vil han ikke tilbake til. Han elsket nok eksen sin en gang men ikke nå. Du har vel også elsket en eks? Eller i det minste trodd at du elsket vedkommende? Det betyr jo ikke at du aldri vil elske noen andre igjen. Ts ta det med ro, det er deg han vil ha, han har valgt deg og han vil ha barn med deg, ikke eksen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg