Friluftsdame Skrevet 11. april 2020 Forfatter #4861 Skrevet 11. april 2020 Huff..om intensjonen er å inspirere må jeg si at den sofaen ser fullstendig shappy, nedslitt og lite komfortabel ut. De har da ikke hatt den så lenge? Må være elendig kvalitet. Inspirerer ikke meg iallefall at den dynges ned med Millemoi-puter og sengeteppe..det der var ingen inntertier Paprika. Skulle gjerne sett en stram og stilren innredning som åpner opp og gjør det funksjonelt på liten plass. Paprikastilen med å dynge altfor store møbler og interiørartikler inn på liten plass ser ikke tiltalende ut. 17
Butternut Skrevet 11. april 2020 #4862 Skrevet 11. april 2020 Ble ikke inspirert i det hele tatt. Hun som elsker interiør burde jo seriøst se etter inspo selv og følge med på nye trender der ute? Virker som hun er stuck i 2008 eller noe. Interiørstiler som er moderne nå ligger langt unna det hun presenterer i dag. 24
Minipilla Skrevet 11. april 2020 #4863 Skrevet 11. april 2020 Kjenner jeg før kløe og nyseanfall når jeg ser gardiner som er førti cm for lange og ligger i en haug på gulvet. Er det virkelig in? Jeg må ha blitt for gammel og jeg har verken sett det før eller kunne tenkt meg å hatt det slik. 19
FruRosa Skrevet 11. april 2020 #4864 Skrevet 11. april 2020 (endret) 4 minutter siden, Minipilla skrev: Kjenner jeg før kløe og nyseanfall når jeg ser gardiner som er førti cm for lange og ligger i en haug på gulvet. Er det virkelig in? Jeg må ha blitt for gammel og jeg har verken sett det før eller kunne tenkt meg å hatt det slik. Jeg syns ikke det er pent, og det ser fryktelig upraktisk og uhygienisk ut. Endret 11. april 2020 av FruRosa 14
Rubella Skrevet 11. april 2020 #4865 Skrevet 11. april 2020 15 timer siden, Cookie123 skrev: På bildet av sofaen uten stæsj, så ser det ut som om sitteputene i sofaen har sklidd fremover, for putene bak skal da ikke være lavere enn "bakveggen" i sofaen?? Bildet MED stæsj: Der ser det ut som om ungene har herja og lekt, og så har de bare lempa puter og pledd i full fart opp fra gulvet. Ser fryktelig rotete ut!!! imgur for de som ikke vil lete det opp: https://imgur.com/a/tKbaCDm Får litt noia, har lyst å puffe opp ryggputene og dytte inn seteputene ! 27
Turkis Sau Skrevet 11. april 2020 #4866 Skrevet 11. april 2020 41 minutter siden, Rubella skrev: imgur for de som ikke vil lete det opp: https://imgur.com/a/tKbaCDm Får litt noia, har lyst å puffe opp ryggputene og dytte inn seteputene ! Haha, sorry, men er det kødd??😂😂😂 25
Turkis Sau Skrevet 11. april 2020 #4868 Skrevet 11. april 2020 5 minutter siden, Keikolina skrev: Ser chabby chik? Ish. 2006 Heller Urtegata Chick. Ish. Alle år. 6
Christiane_W Skrevet 11. april 2020 #4869 Skrevet 11. april 2020 (endret) Camilla mangler totalt evne til å fornye seg interiørmessig. Hun har kjørt seg fast i et spor og gjør ikke tegn til endring. Stilen er den samme som for 10 år siden og det er utdatert og finnes ikke inspirerende. Det er merkelig at hun tilsynelatende overhodet ikke følger med på trendene og prøver å få litt nye impulser fremfor å bare kjøre på i det samme gamle sporet. Grønntoner har vært i trendbildet en stund og i stua i leiligheten har de jo en flott gammel kamin med grønne fliser. Den hadde det i mine øyne vært naturlig å bruke som utgangspunkt for fargepaletten i resten av stua. F.eks. har jo "hoffleverandøren" Mille Moi stort utvalg i putetrekk i grønntoner, boblevasene og glasslysestakene derfra i finnes i grønt og de har flere andre ting, fra store metallfat og urner til telyslykter som går i grønntoner. I stedet holder Camilla krampaktig på mørkeblått og prøver så godt hun kan å gjemme bort kaminen. En annen trend årene har vært å innrede med grønne planter, gjerne store planter som gjør litt ut av seg. I Camillas hjem er planter fraværende. Det dukker opp noen avskårne blomster innimellom, men potteplanter tror jeg knapt jeg har sett hos henne. Personlig synes jeg mangelen på planter gjør at interiøret virker veldig "dødt" - det er selvsagt en smakssak, selv er jeg veldig glad i grønne planter og er så heldig at jeg har en mann med grønne fingre, så hos oss er det innslag av jungel rundt omkring. LAGT TIL: Camilla viser også gang på gang at hun ikke evner å tilpasse innredningen etter størrelsen på boligen og rommene hun innreder. Hun fyller opp med for mange og for store møbler. Sofaer, stoler og senger overlesses med store mengder puter, pledd og andre tekstiler. Bord og andre flater dekkes av mengder lyslykter, fat, vaser og annet dilldall. Sluttresultatet blir overfylt og gir et rotete inntrykk. Endret 11. april 2020 av Christiane_W 38
Trua Skrevet 11. april 2020 #4870 Skrevet 11. april 2020 29 minutter siden, Christiane_W skrev: Camilla mangler totalt evne til å fornye seg interiørmessig. Hun har kjørt seg fast i et spor og gjør ikke tegn til endring. Stilen er den samme som for 10 år siden og det er utdatert og finnes ikke inspirerende. Det er merkelig at hun tilsynelatende overhodet ikke følger med på trendene og prøver å få litt nye impulser fremfor å bare kjøre på i det samme gamle sporet. Grønntoner har vært i trendbildet en stund og i stua i leiligheten har de jo en flott gammel kamin med grønne fliser. Den hadde det i mine øyne vært naturlig å bruke som utgangspunkt for fargepaletten i resten av stua. F.eks. har jo "hoffleverandøren" Mille Moi stort utvalg i putetrekk i grønntoner, boblevasene og glasslysestakene derfra i finnes i grønt og de har flere andre ting, fra store metallfat og urner til telyslykter som går i grønntoner. I stedet holder Camilla krampaktig på mørkeblått og prøver så godt hun kan å gjemme bort kaminen. En annen trend årene har vært å innrede med grønne planter, gjerne store planter som gjør litt ut av seg. I Camillas hjem er planter fraværende. Det dukker opp noen avskårne blomster innimellom, men potteplanter tror jeg knapt jeg har sett hos henne. Personlig synes jeg mangelen på planter gjør at interiøret virker veldig "dødt" - det er selvsagt en smakssak, selv er jeg veldig glad i grønne planter og er så heldig at jeg har en mann med grønne fingre, så hos oss er det innslag av jungel rundt omkring. LAGT TIL: Camilla viser også gang på gang at hun ikke evner å tilpasse innredningen etter størrelsen på boligen og rommene hun innreder. Hun fyller opp med for mange og for store møbler. Sofaer, stoler og senger overlesses med store mengder puter, pledd og andre tekstiler. Bord og andre flater dekkes av mengder lyslykter, fat, vaser og annet dilldall. Sluttresultatet blir overfylt og gir et rotete inntrykk. De leier leiligheten så kan ikke bare male der tenker jeg. Hun er jo på ingen måte noen interilrspesialist. Hjelper ikke bare å bytte pledd, putetrekk, lysestaker. Man må ha mer grunnleggende kunnskap 11
Marriet Skrevet 11. april 2020 #4871 Skrevet 11. april 2020 3 minutter siden, Trua skrev: De leier leiligheten så kan ikke bare male der tenker jeg. Hun er jo på ingen måte noen interilrspesialist. Hjelper ikke bare å bytte pledd, putetrekk, lysestaker. Man må ha mer grunnleggende kunnskap Er det noen som mener hun burde male? For er det noe som er helt sikkert er det at hun virkelig ikke burde ta i en eneste pensel! Det har vi sett før. Sist rekkehuset. Det hun malte mye mørkt, droppa maskering og flere lag. Ser jo også nå at hun har malt bordet på en kveld. Sier seg selv at dette er slett arbeid. 23
Christiane_W Skrevet 11. april 2020 #4872 Skrevet 11. april 2020 3 minutter siden, Trua skrev: De leier leiligheten så kan ikke bare male der tenker jeg. Hun er jo på ingen måte noen interilrspesialist. Hjelper ikke bare å bytte pledd, putetrekk, lysestaker. Man må ha mer grunnleggende kunnskap Jeg har da ikke skrevet at hun skal male? Hun påberoper seg faktisk å være en fagperson innenfor interiør ettersom hun tilbyr interiørveiledninger mot betaling. Om man ikke kan male (noe som ikke er uvanlig om man leier bolig) må man jo bruke andre elementer i interiøret for å få ønsket uttrykk, f.eks. tekstiler og tilbehør. 22
GulleGull Skrevet 11. april 2020 #4873 Skrevet 11. april 2020 44 minutter siden, Christiane_W skrev: Jeg har da ikke skrevet at hun skal male? Hun påberoper seg faktisk å være en fagperson innenfor interiør ettersom hun tilbyr interiørveiledninger mot betaling. Om man ikke kan male (noe som ikke er uvanlig om man leier bolig) må man jo bruke andre elementer i interiøret for å få ønsket uttrykk, f.eks. tekstiler og tilbehør. Savnet referanser på stylinger hun har utført med beskrivelse av hva hun har tenkt når hun styler ved disse oppdragene. Særlig i og med at hun reklamerer for at hun tar oppdrag. Eller har hun vist frem noen referanseprosjekt?! Mulig jeg ikke har fått det med meg evt.... 9
Trua Skrevet 11. april 2020 #4874 Skrevet 11. april 2020 10 minutter siden, GulleGull skrev: Savnet referanser på stylinger hun har utført med beskrivelse av hva hun har tenkt når hun styler ved disse oppdragene. Særlig i og med at hun reklamerer for at hun tar oppdrag. Eller har hun vist frem noen referanseprosjekt?! Mulig jeg ikke har fått det med meg evt.... Kun hos foreldre, en venninne og søster. Hun har kun grunnskole og ingen faglig utdannelse på området 5
GulleGull Skrevet 11. april 2020 #4875 Skrevet 11. april 2020 3 minutter siden, Trua skrev: Kun hos foreldre, en venninne og søster. Hun har kun grunnskole og ingen faglig utdannelse på området Ja da er det kanskje ikke så mye å vise frem, burde jo absolutt tatt den utdannelsen om man ønsker å leve av å være interiørveileder/boligstylist, eller så blir man vel ikke booka til seriøse oppdrag. 10
No N Skrevet 11. april 2020 #4876 Skrevet 11. april 2020 Spørsmål: jeg kan ikke insta... hvorfor viser hun på story at to personer har likt veldig mange av bildene hennes - om det er det hun viser 🙃 8
Nudeldama Skrevet 11. april 2020 #4877 Skrevet 11. april 2020 32 minutter siden, No N skrev: Spørsmål: jeg kan ikke insta... hvorfor viser hun på story at to personer har likt veldig mange av bildene hennes - om det er det hun viser 🙃 Det er mange som gjør det på insta, jeg gjør det selv. Når noen har likt man:)ge av bildene/videoene man har lagt ut på en gang, så tar man screenshot og takker dem.
Lunabelle Skrevet 11. april 2020 #4878 Skrevet 11. april 2020 2 timer siden, Marriet skrev: Er det noen som mener hun burde male? For er det noe som er helt sikkert er det at hun virkelig ikke burde ta i en eneste pensel! Det har vi sett før. Sist rekkehuset. Det hun malte mye mørkt, droppa maskering og flere lag. Ser jo også nå at hun har malt bordet på en kveld. Sier seg selv at dette er slett arbeid. Hvis man zoomer inn på det fjerde bildet i den siste "serien" på instagram, så ser man tydelig at resultatet ikke er så veldig bra. Man ser tydelige penselstrøk som har begynt et stykke inn på bordplate. Alt hun gjør er dessverre preget av slurv. 12
Christiane_W Skrevet 11. april 2020 #4879 Skrevet 11. april 2020 1 time siden, GulleGull skrev: Savnet referanser på stylinger hun har utført med beskrivelse av hva hun har tenkt når hun styler ved disse oppdragene. Særlig i og med at hun reklamerer for at hun tar oppdrag. Eller har hun vist frem noen referanseprosjekt?! Mulig jeg ikke har fått det med meg evt.... Hun har ikke oppgitt noen referanser og har jo ingen skikkelig hjemmeside e.l. der hun markedsfører veiledningene på en profesjonell måte. Mitt inntrykk er at "kundene" har vært familie og venner. Hun har vist frem noen prosjekter på Instagram. Det tredje, spisestuen, er hos foreldrene hennes. Disse "referansene" er jo lite verdt ettersom kundene ikke selv står frem og skryter av sluttresultatet. Og uansett er det jo ikke snakk om annet enn at hun har gitt tips om malingfarger og kjøp av diverse stæsj. 12
Sol Rampelyset Skrevet 11. april 2020 #4880 Skrevet 11. april 2020 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin.
Anbefalte innlegg