Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ei heller gode på reklame🙈 grøtspisingen i dag tidlig vitnet ikke om at dette var verken dagligdags eller velsmakende🙈🤷🏻‍♀️

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Griffin87 skrev:

Bare så du vet det, CØ, siden jeg tror du lever med den illusjonen at deres forhold er så utrolig spesielt, og at du er mye mer stolt av barna dine enn alle andre.. 

Eksponering på nettet har INGENTING med verken hvor godt et forhold er, eller hvor stolt man er av barna sine. 

Jeg føler jo at jeg er sammen med verdens beste(heldigvis). Vi har vært sammen i over 10 år, men på Facebook og Instagram hadde man vel så vidt visst at vi var sammen, bortsett fra at det står "i ett forhold med". Jeg har aldri følt behovet for å skrive masse kliss på nettet, det gjør jeg privat, rett til samboeren min. 

Jeg har også barn jeg er usedvanlig stolt av. Jeg mener så klart de er verdens vakreste, mest utrolige barn, men, jeg vet jo at det føler alle mammaer. Og uansett om jeg noen ganger er så stolt at jeg nesten sprekker, føler jeg ikke at det gir meg rett til å eksponere barna mine på internet. De få gangene jeg har lagt ut bilder, er det slik at man ikke ser ansikter, og jeg skriver heller ikke om private ting som bleieslutt, sykehustimer o.l. 

Hvis noen skulle dømt livet vårt ut ifra Internett, så virker vi vel som verdens kjedeligste. Men herremin så fint vi har det! Livet mitt er for meg og min familie, og heldigvis trenger jeg ikke bekreftelse fra andre at vi er "bra nok". 

Avslutningsvis så må jeg jo bare nevne, at det er ikke få ganger jeg har sett samlivsbrudd blandt de på vennelisten min, som er veldig glade i å skrive til hele verden hvor fantastisk de har det. Hvis man virkelig har det så fint og flott, så føler man kanskje ikke behovet for å overbevise alle andre om det? 🤔 

 

Likte innlegget, men det siste avsnittet der kunne du spart deg for. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.6.2019 den 18.00, FruRosa skrev:

De er ikke gode på solkrem (heller).

Ref bilder på IG og blogg i dag.

Så du er der hver morgen å bevitner alle rutiner? Eller ser du igjennom some, at de ikke har blitt smurt? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Polio skrev:

Festlig at dere spekulerer og lager deres egne usannheter 😂. Festlig at dere tar feil. At dere ikke lar den stakkars familien være. Ref snap: de reiser sammen med begge jentene og mor til hun eldste. 

Jepp jeg ville skrive det også 😊👌😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Polio skrev:

Så du er der hver morgen å bevitner alle rutiner? Eller ser du igjennom some, at de ikke har blitt smurt? 

Det siste, dessverre.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Klink skrev:

Jepp jeg ville skrive det også 😊👌😂

Moren til eldste er ikke med.... Hvor får dere det fra ut i fra snap? Det er familien til Gekko....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Cati skrev:

Moren til eldste er ikke med.... Hvor får dere det fra ut i fra snap? Det er familien til Gekko....

Moren til V er med på tur. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Polio said:

Så du er der hver morgen å bevitner alle rutiner? Eller ser du igjennom some, at de ikke har blitt smurt? 

Vi har da alle sett nest minste solbrent opptil flere ganger. Alt må dokumenteres vet du. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Cati skrev:

Moren til eldste er ikke med.... Hvor får dere det fra ut i fra snap? Det er familien til Gekko....

Det var ikke poenget mitt. Begge barna er med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Cati skrev:

Moren til eldste er ikke med.... Hvor får dere det fra ut i fra snap? Det er familien til Gekko....

Du tar veeeldig feil nå, mor og ‘en venn’ er med, synes det er veldig hyggelig at de kan ha et godt forhold.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Cati skrev:

Moren til eldste er ikke med.... Hvor får dere det fra ut i fra snap? Det er familien til Gekko....

Eh, jo, mor til eldste er med. 

Og det er vel VELDIG fint, eller?? 

Etter at det ble slutt mellom henne og H har hun vært på C sin snap flere ganger, på besøk osv. 

Endret av neiognei
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.6.2019 den 20.33, Griffin87 skrev:

Bare så du vet det, CØ, siden jeg tror du lever med den illusjonen at deres forhold er så utrolig spesielt, og at du er mye mer stolt av barna dine enn alle andre.. 

Eksponering på nettet har INGENTING med verken hvor godt et forhold er, eller hvor stolt man er av barna sine. 

Jeg føler jo at jeg er sammen med verdens beste(heldigvis). Vi har vært sammen i over 10 år, men på Facebook og Instagram hadde man vel så vidt visst at vi var sammen, bortsett fra at det står "i ett forhold med". Jeg har aldri følt behovet for å skrive masse kliss på nettet, det gjør jeg privat, rett til samboeren min. 

Jeg har også barn jeg er usedvanlig stolt av. Jeg mener så klart de er verdens vakreste, mest utrolige barn, men, jeg vet jo at det føler alle mammaer. Og uansett om jeg noen ganger er så stolt at jeg nesten sprekker, føler jeg ikke at det gir meg rett til å eksponere barna mine på internet. De få gangene jeg har lagt ut bilder, er det slik at man ikke ser ansikter, og jeg skriver heller ikke om private ting som bleieslutt, sykehustimer o.l. 

Hvis noen skulle dømt livet vårt ut ifra Internett, så virker vi vel som verdens kjedeligste. Men herremin så fint vi har det! Livet mitt er for meg og min familie, og heldigvis trenger jeg ikke bekreftelse fra andre at vi er "bra nok". 

Avslutningsvis så må jeg jo bare nevne, at det er ikke få ganger jeg har sett samlivsbrudd blandt de på vennelisten min, som er veldig glade i å skrive til hele verden hvor fantastisk de har det. Hvis man virkelig har det så fint og flott, så føler man kanskje ikke behovet for å overbevise alle andre om det? 🤔 

 

Mange gjør som du sier, legger ut for å overbevise seg selv og andre, men noen er bare så "enkle" at de poster det fordi at de føler det. Vet ikke hva som gjelder for VP og gjengen, men det må ikke bety at ting er dritt. 

Hun har det jo med å poste alt som faller henne inn. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.6.2019 den 18.06, Xstrella skrev:

Ny inntektskilde. Og disse reklamene for babyting. Ingen som kan gripe inn? Skuffende av både Avent og Nestlé at de faktisk bruker bloggerbarn til sine oppdrag. Forkastelig er det.

Nestlé er et møkkafirma, så tror ikke du trenger å være skuffa på deres vegne. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Emmy_H
8 timer siden, neiognei skrev:

Eh, jo, mor til eldste er med. 

Og det er vel VELDIG fint, eller?? 

Etter at det ble slutt mellom henne og H har hun vært på C sin snap flere ganger, på besøk osv. 

Det er hyggelig, synd at hun ikke kan være like raus mot  sine  egne mindreårige og respektere deres rett til privatliv. Det er helt hinsides hvordan hun bruker de på bedriftskontoene sine. https://influencere.wordpress.com/2019/07/01/barn-pa-instagram-i-juni-19/   

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, neiognei skrev:

Eh, jo, mor til eldste er med. 

Og det er vel VELDIG fint, eller?? 

Etter at det ble slutt mellom henne og H har hun vært på C sin snap flere ganger, på besøk osv. 

Ja, absolutt!! Det er jo kjempeflott! Hvorfor tolker du det som om jeg synes det er negativt?? Vil du vri og vrenge alt andre gjør for å få det til å virke negativt mot Paprika/Gekko? Er det din intensjon? På den snapen som kom opp her så var det bare en annen utenfor V sin familie. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper den dagen nærmer seg der det ikke lenger er lov å eksponere mindreårige på offentlige kanaler. At denne bloggeren ennå blir sponset er en tragedie og det viser hvor lite barns privatliv er verdt. Lurer på hvor billig hun selger livet sitt for egentlig. Hva er det verdt? Hva er barnas privatliv verdt i kr for disse mødrene? 1000 kr for en annonse? 10000? Helt utrolig at barn blir brukt på denne måten og at det er "helt greit" å bruke barn på denne måten i Norge. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Emmy_H skrev:

Det er hyggelig, synd at hun ikke kan være like raus med sine  egne mindreårige og respektere deres rett til privatliv. Det er helt hinsides hvordan hun bruker de på bedriftskontoene sine. https://influencere.wordpress.com/2019/07/01/barn-pa-instagram-i-juni-19/   

Oversikten du linker til, viser hvor grovt og kynisk utnyttende Paprikas virksomhet er. Tenk at dette finansierer en families livsopphold. 

At mindreårige mangler rettsvern, tillater uvettige «foresatte» å leve et slaskeliv på deres bekostning. Det gjør meg mer enn forbanna. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...