Gå til innhold

Blitt singel og bitter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det sies de dukker opp når man minst venter det. Så da kan man jo nyte livet i mellomtiden: gjør mer av det som gjør deg glad! 😄 and the rest shall follow! 

(PS: ikke alle menn på tinder er svin. Det finnes noen ordentlige der også, du må bare igjennom en del ugress før du finner han) 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så treffer du han på andre siden av kloden, eller i et land med dårlgiere økonomi og annen kultur. WEEEEEE!!!

Anonymkode: 5dd12...659

Og så? Det er ikke nødvendig å lage et problem ut av alt.

Anonymkode: 7ecf1...aa0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som du ønsker at folk skal gå fra hverandre rundt deg også? Du unner ikke andre å ha det bra heller? Det er virkelig bittert.

Anonymkode: 0e63f...108

Ja hvorfor skal de være så heldige når ikke jeg er det, haha 😛

Anonymkode: 41762...f41

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er et godt tips til alle single og bitre (eller bare single): Reis ut i verden og skaff deg nye opplevelser og møt nye mennesker.

Hvorfor skal jeg reise til andre siden av verden, forurense og bruke opp alle pengene mine? 

Anonymkode: 26086...a63

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, Leamur skrev:

Det sies de dukker opp når man minst venter det. Så da kan man jo nyte livet i mellomtiden: gjør mer av det som gjør deg glad! 😄 and the rest shall follow! 

(PS: ikke alle menn på tinder er svin. Det finnes noen ordentlige der også, du må bare igjennom en del ugress før du finner han) 

Akkurat den tror jeg de fleste som er single, vært det lenge, og ikke ønsker å være det, er ganske lei av å høre. Sånn rasjonelt sett stemmer det sikkert: de fleste finner en partner etter hvert, men når den biologiske klokken tikker, du graves ned i alle andres lykke, så er det ikke så lett å bare tenke "det skjer sikkert når jeg minst venter det" og være happy med det. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har det helt likt, og jeg mistrives sikkelig. Vært i to seriøse forhold, men har blitt dumpet begge gangene. Vært negativt med både meg og han, kjemi etc. 

Om du bor i Vestfold kan vi lete sammen🙈

Anonymkode: 2c4aa...d32

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var virkelig til trøst og hjelp for oss ufrivillig single.

Anonymkode: 2187f...83e

folk må få si sine erfaringer selv om du føler deg dårlig av det. 
Damer som er mye styggere enn meg har flere forhold bak seg og har hatt lettere for å få kjæreste enn meg. 
Kanskje fordi de holder seg til de på sin liga, altså at mange av mennene som har prøvd seg på meg er under "min liga" og dermed ble avvist. Disse damene gjør ikke den feilen. Ikke at jeg tenker at jeg er så jævla høyt oppe, og jeg blir ikke interessert i "uoppnåelige" menn selv. 

Men jeg synes det er oppløftende med folk som sier at de ikke har dette problemet. synes det er verre med folk som kommer og graver deg enda lenger ned i gjørma "sånn er det her og dessverre. har gitt opp"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som mann kan jeg fortelle litt om hvordan jeg vurderer det når jeg skal gå inn i et forhold med en dame. 

Noen damer bare "har det". Du ser dem på Instagram med brudebuketten. De har x-faktoren og utseendet. Den tøffe beskjeden til evig single damer er at dere mest sannsynlig ikke er attraktive nok. Dere fungerer fint til sex, men det holder ikke for at jeg skal bli shaky og få lyst til å dø for deg. Ofte er det noe utseendemessig som er bittelitt off. Rare tenner, kjipt hår, for høy panne, krokete nese, lite lekker kropp, osv. Det er en tøff beskjed å få, men det er sannheten. De jentene som gjør gutta mo i knærne har et eller annet ved seg som gjør at vi menn detter haka i gulvet. Har du ikke sterk nok attraktivitet hjelper det lite å ha både utdanning, hus, bil og jobb. 

Jeg er personlig tilhenger av å maksimere sitt utgangspunkt. Jeg ser tusenvis av damer som kunne gjort så mye med seg selv for å vinne min gunst (hvis det var målet deres selvfølgelig). Hår, sminke, slanking og trening, bleke tenner, men også nese og puppeoperasjon. Hvorfor ikke? Hvis jeg hadde truffet en midt på treet dame med veldig lekre pupper og stram rumpe hadde det veid positivt. Hadde hun vært midt på treet OG hatt kjip kropp hadde det veid negativt. Så ærlig må vi være. 

Alle i hele verden vil helst gjøre ingenting og få den de vil ha. Men sånn fungerer ikke attraktivitet for de fleste av oss. Hvis man er 30 år pluss og evig singel er det åpenbart et eller annet som ikke virker. Du får ikke de mennene du vil ha. Men hva vil disse mennene ha da, om det ikke er deg? Svaret er nok ikke så behagelig. De vil ha en som er hakket deiligere. Kanskje du er nære på, men blir valgt bort fordi du har noe som ikke er helt supert? 

Motargumenter mot utseende er det indre. Men det finnes mange sinnsykt flotte mennesker der ute. En god samtale klarer mange å føre. Hva skiller deg ut? Utseendet er passet du trenger for å være med på reisen. Hvorfor ikke gjøre noe med det? Jeg hører allerede unnskyldningene på løpende bånd. "vil ikke være bimbo", også drar man på seg grå topp. Som du har tusen av og som gjør ingenting for en manns fokus. Det er så deilig å skylde på samfunnet og heller ikke se kritisk på seg selv. 

Anonymkode: 49f22...69f

Tror jeg nok ikke du kan vrake å velge i kvinner med mindre de har botox inne hele hodet sitt. Hvorfor i alle dager tror du at du selv er attraktiv for noen med de holdningene dine? Eller at du kan gjøre noen lykkelig? Tror du skal betale godt for at en kvinne skal være fornøyd med å trippe rundt å se fin ut hele livet. For et hundeliv. Tror du virkelig at kvinner ville byttet frihet mot et sånt tyrrani? Kvinner har jo ikke noe å hente i en mann som deg. Majoritene av kvinner hadde nok valgt cyanid, foran deg.

Anonymkode: bafc9...41a

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

folk må få si sine erfaringer selv om du føler deg dårlig av det. 
Damer som er mye styggere enn meg har flere forhold bak seg og har hatt lettere for å få kjæreste enn meg. 
Kanskje fordi de holder seg til de på sin liga, altså at mange av mennene som har prøvd seg på meg er under "min liga" og dermed ble avvist. Disse damene gjør ikke den feilen. Ikke at jeg tenker at jeg er så jævla høyt oppe, og jeg blir ikke interessert i "uoppnåelige" menn selv. 

Men jeg synes det er oppløftende med folk som sier at de ikke har dette problemet. synes det er verre med folk som kommer og graver deg enda lenger ned i gjørma "sånn er det her og dessverre. har gitt opp"

Hva slags nytte gir det ufrivillig single at enkelte har vært frivillig single, og funnet kjærligheten nok en gang? Flott for dem, for all del, men jeg ser ikke helt hva slags nytte ufrivillig single skal ha av den informasjonen at noen er frivillig single...? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal jeg reise til andre siden av verden, forurense og bruke opp alle pengene mine? 

Huff, med den innstillingen skjønner jeg at du synes livet er vanskelig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann, "godt voksen" og har vært veldig aktiv på mange forskjellige datesider siste året....... for et "sirkus" dette er. Jeg ser etter kvinne 50 - 60 år og de er nok de "værste". Jeg har fra tidligere 2 voksne barn etter 14 års ekteskap og nå alene etter 22år samboerskap med en mye yngre barnløs kvinne.

Problemene for ( nesten ) " alle" disse "datesidekvinner" er behoved for å bestemme/dominere og vise sin personlige og økonomiske uavhengighet av mannen.....eller de har ikke sett seg selv grundig i speilet. Jeg lever også i den "virkelige verden" og slutter derfor ikke å bli forundret når mange av disse ( norske ) kvinnene ønsker seg mannlig partner opptil 20 år yngre enn seg selv........ slik vi menn har ønsket for vår kvinnlige partner siden " steinalderen" og fremdeles gjør ! !

Kjønnene kan aldri "forstå hverandre", men det er en stor fordel å vite hvordan motparten  tenker og reagerer i ulike situasjoner. 

Buy a dog.jpg

Anonymkode: 4fa69...f74

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann, "godt voksen" og har vært veldig aktiv på mange forskjellige datesider siste året....... for et "sirkus" dette er. Jeg ser etter kvinne 50 - 60 år og de er nok de "værste". Jeg har fra tidligere 2 voksne barn etter 14 års ekteskap og nå alene etter 22år samboerskap med en mye yngre barnløs kvinne.

Problemene for ( nesten ) " alle" disse "datesidekvinner" er behoved for å bestemme/dominere og vise sin personlige og økonomiske uavhengighet av mannen.....eller de har ikke sett seg selv grundig i speilet. Jeg lever også i den "virkelige verden" og slutter derfor ikke å bli forundret når mange av disse ( norske ) kvinnene ønsker seg mannlig partner opptil 20 år yngre enn seg selv........ slik vi menn har ønsket for vår kvinnlige partner siden " steinalderen" og fremdeles gjør ! !

Kjønnene kan aldri "forstå hverandre", men det er en stor fordel å vite hvordan motparten  tenker og reagerer i ulike situasjoner. 

Buy a dog.jpg

Kanskje du treffer de feile damene på slike sider ? Det er vel en grunn for at det er et overskudd av single kvinner i akkurat den alderen. Kanskje du heller burde treffe damer på turlag og fritids aktiviteter. Eller i kristelig sammenheng. Det det er overskudd av voksne damer.

Anonymkode: d04ad...383

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste er alene selv om de lever med noen. De færreste forhold og familier fungerer særlig bra. Det er en livsløgn for folk som ikke har noe annet av verdi å tilføre denne planeten. 

Anonymkode: 20473...b30

Huff, trist at du har så vonde erfaringer. Håper det ordner seg :) 

AnonymBruker
Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Som mann kan jeg fortelle litt om hvordan jeg vurderer det når jeg skal gå inn i et forhold med en dame. 

Noen damer bare "har det". Du ser dem på Instagram med brudebuketten. De har x-faktoren og utseendet. Den tøffe beskjeden til evig single damer er at dere mest sannsynlig ikke er attraktive nok. Dere fungerer fint til sex, men det holder ikke for at jeg skal bli shaky og få lyst til å dø for deg. Ofte er det noe utseendemessig som er bittelitt off. Rare tenner, kjipt hår, for høy panne, krokete nese, lite lekker kropp, osv. Det er en tøff beskjed å få, men det er sannheten. De jentene som gjør gutta mo i knærne har et eller annet ved seg som gjør at vi menn detter haka i gulvet. Har du ikke sterk nok attraktivitet hjelper det lite å ha både utdanning, hus, bil og jobb. 

Jeg er personlig tilhenger av å maksimere sitt utgangspunkt. Jeg ser tusenvis av damer som kunne gjort så mye med seg selv for å vinne min gunst (hvis det var målet deres selvfølgelig). Hår, sminke, slanking og trening, bleke tenner, men også nese og puppeoperasjon. Hvorfor ikke? Hvis jeg hadde truffet en midt på treet dame med veldig lekre pupper og stram rumpe hadde det veid positivt. Hadde hun vært midt på treet OG hatt kjip kropp hadde det veid negativt. Så ærlig må vi være. 

Alle i hele verden vil helst gjøre ingenting og få den de vil ha. Men sånn fungerer ikke attraktivitet for de fleste av oss. Hvis man er 30 år pluss og evig singel er det åpenbart et eller annet som ikke virker. Du får ikke de mennene du vil ha. Men hva vil disse mennene ha da, om det ikke er deg? Svaret er nok ikke så behagelig. De vil ha en som er hakket deiligere. Kanskje du er nære på, men blir valgt bort fordi du har noe som ikke er helt supert? 

Motargumenter mot utseende er det indre. Men det finnes mange sinnsykt flotte mennesker der ute. En god samtale klarer mange å føre. Hva skiller deg ut? Utseendet er passet du trenger for å være med på reisen. Hvorfor ikke gjøre noe med det? Jeg hører allerede unnskyldningene på løpende bånd. "vil ikke være bimbo", også drar man på seg grå topp. Som du har tusen av og som gjør ingenting for en manns fokus. Det er så deilig å skylde på samfunnet og heller ikke se kritisk på seg selv. 

Amen!

Anonymkode: 95116...9ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Amen!

Anonymkode: 95116...9ba

Jeg hadde ikke operert noe som helst for en som dere, for ingen av dere virker noe interessant. Helt feil holdninger, dere sveipes rett til venstre med en gang. Vekk med dere.

Anonymkode: 41762...f41

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Føler med deg. Har gitt opp selv. Er lei av å være kvinnen menn tar seg til takke med, og bare er sammen med fordi de tror de ikke finner bedre.. Det føles forferdelig. Så jeg gidder ikke mer. 

Anonymkode: cebdc...f49

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utseende er viktig, det er ikke til å stikke under en stol. Sånn er det i vår verden. Bare tenk på tinder: sveiper du til høyre om du ser en mann med tenna på tørk, som er skalla og ikke har hake - men til gjengjeld en stor mage? Sannsynligheten for det er lav. Samtidig er det langt dette til å påstå at de som er evig single ikke er attraktive. 

Vi ser stadig helt normale mennesker, med helt normale partnere. De aller fleste finner seg en partner før eller siden, samme hvordan de måtte se ut. 

Jeg er helt enig i at man ikke skal la seg selv forfalle, det er ikke godt for egen del: hverken psykisk eller psykisk, men det er igjen langt fra å holde seg i form og sette pris på seg selv og egen kropp, til å velge å operere seg. Operer du deg fordi du ikke får deg kjæreste tenker jeg problemet er langt dypere enn en manglende partner. 

Også handler det jo om hvordan partner man selv ønsker: jeg vedder lillefingeren min på at de fleste damer ikke ønsker en partner som lar det bikke ved opererte pupper. For da er det ganske platt innvendig altså, og hvem vil vel ha det? Ikke jeg i hvert fall. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Både menn og kvinner er forskjellige, også innad. Du har de kvinnene som søker trygghet, og ikke har det minste behov for å vise sin egen uavhengighet, også har du menn som som absolutt ikke ønsker kvinner som de var i gamledager, men liker de sterke og tøffe damene. Problemet er vel bare å finne hverandre oppi dette mylderet av ønsker og krav, og finne en som passer det vi ønsker, men samtidig som vi kan leve godt med utover det. 

• Liker 2
Gjest FirstNameLastName
Skrevet

Det lønner seg å bli kjent over tid. Da ser man lettere forbi små skavanker og faller for personen - ikke bare utseende. Det er ihvertfall min erfaring.

AnonymBruker
Skrevet

Finn deg en kvinnepartner! Hvis det handler om ensomhet så kan man jo bo sammen uten å være kjærester.

Men man deler jo livet sammen på en måte. Har vurdert tanken selv. Hvis man er på samme sted i livet så hvorfor ikke... Når man er i en viss alder så er det jo bare å innse at å få barn blir mer vanskelig.

Leve sammen som bestevenner høres bare skikkelig koselig ut.

Beklager om dette ikke er noe bra råd. Evt en hund.

Anonymkode: 2e216...534

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...