Gå til innhold

Blitt singel og bitter

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette bekrefter bare hvorfor jeg aldri gidder å finne noen. Alt går på utseendet eller karisma.

Ikke alle er så heldige. Og utseendet forfaller faktisk..

Hva om en får en sykdom som gjør at man blir deformert? Da er nok kjærligheten ikke like sterk.

Men da lytter du til de som er overfladiske så det holder, og der er ikke kjærligheten noe som betyr all verden. Det er begjæret som styrer alt! Så hopper de videre så snart de går lei. Alt går ikke på utseende og karisma. Karisma er så ekstremt flyktig! Noe som alle kan fake en periode, men aldri hele tiden.

Utseendet forfaller med alderen uansett, og bare fokusere på dette vil si en ting. Du går på en smell før eller senere. Passer man sammen, har felles verdier og interesser, kjemien stemmer og man lever i et godt forhold går forelskelse fra dette, til kjærlighet. Og om det gjør det? Da tåler forholdet ekstremt mye over lang tid.

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke evig singel og jeg vet ikke om jeg er bitter, men jeg merker at jeg er mindre åpen for å treffe noen.

Jeg har en kanskje dårlig holdning om at en mann kommer til å skape hindringer for meg og det jeg ønsker å gjøre. Begge eksene mine har vært slik og jeg ble lei av å være selvoppfordrende uten å få noe tilbake. Ikke kommer jeg til å gå inn i et forhold hvor kommunikasjon eller sex ikke fungerer. Det har jeg levd med i flere i den naive tro at det kunne fikses.

Kanskje jeg bare trenger å bearbeide ting, men jeg er ikke interessert i hva som helst. Jeg vil at det skal være bra for meg og for han også selvsagt å være i et forhold. Jeg er kanskje bare lei.

Anonymkode: b766b...8ff

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som mann kan jeg fortelle litt om hvordan jeg vurderer det når jeg skal gå inn i et forhold med en dame. 

Noen damer bare "har det". Du ser dem på Instagram med brudebuketten. De har x-faktoren og utseendet. Den tøffe beskjeden til evig single damer er at dere mest sannsynlig ikke er attraktive nok. Dere fungerer fint til sex, men det holder ikke for at jeg skal bli shaky og få lyst til å dø for deg. Ofte er det noe utseendemessig som er bittelitt off. Rare tenner, kjipt hår, for høy panne, krokete nese, lite lekker kropp, osv. Det er en tøff beskjed å få, men det er sannheten. De jentene som gjør gutta mo i knærne har et eller annet ved seg som gjør at vi menn detter haka i gulvet. Har du ikke sterk nok attraktivitet hjelper det lite å ha både utdanning, hus, bil og jobb. 

Jeg er personlig tilhenger av å maksimere sitt utgangspunkt. Jeg ser tusenvis av damer som kunne gjort så mye med seg selv for å vinne min gunst (hvis det var målet deres selvfølgelig). Hår, sminke, slanking og trening, bleke tenner, men også nese og puppeoperasjon. Hvorfor ikke? Hvis jeg hadde truffet en midt på treet dame med veldig lekre pupper og stram rumpe hadde det veid positivt. Hadde hun vært midt på treet OG hatt kjip kropp hadde det veid negativt. Så ærlig må vi være. 

Alle i hele verden vil helst gjøre ingenting og få den de vil ha. Men sånn fungerer ikke attraktivitet for de fleste av oss. Hvis man er 30 år pluss og evig singel er det åpenbart et eller annet som ikke virker. Du får ikke de mennene du vil ha. Men hva vil disse mennene ha da, om det ikke er deg? Svaret er nok ikke så behagelig. De vil ha en som er hakket deiligere. Kanskje du er nære på, men blir valgt bort fordi du har noe som ikke er helt supert? 

Motargumenter mot utseende er det indre. Men det finnes mange sinnsykt flotte mennesker der ute. En god samtale klarer mange å føre. Hva skiller deg ut? Utseendet er passet du trenger for å være med på reisen. Hvorfor ikke gjøre noe med det? Jeg hører allerede unnskyldningene på løpende bånd. "vil ikke være bimbo", også drar man på seg grå topp. Som du har tusen av og som gjør ingenting for en manns fokus. Det er så deilig å skylde på samfunnet og heller ikke se kritisk på seg selv. 

Anonymkode: 49f22...69f

At jeg er singel har ingenting med utseendet å gjøre.

Anonymkode: 41762...f41

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en gift mann, synes det er synd å høre at mange er ufrivillig single. Ikke bry dere om folk som sier dere ikke er pene nok etc., bare tull noen sier på Internett for å såre dere. Hvis dere alltid går etter menn dere ikke har sjans på så må dere naturligvis gå i dere selv, men det er en annen historie. 

Jeg hadde ikke klart å være single i årevis, er nok avhengig av en kvinne for å være lykkelig 😅 Jeg klarer jo alle gjøremål selv, men får ikke til å skape et hjem og en familie på egen hånd. For den som vil ha dette i livet sitt så er det noen der ute for dere. Ikke bli bitter, og ikke gi opp drømmen. Og ikke hør på alle her inne som sier at menn er så fæle. 

Anonymkode: 6d727...8d3

• Liker 17
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke være bitter, det hjelper jo ingenting. Jeg har vært singel i 5 år nå, og har begynt å gi opp håpet om å få meg kjæreste i nærmeste fremtid. Er kvinne, og er på flere datingsider, har møtt flere. Når alle rundt deg er etablert og har familier, og du er den eneste uten mann og familie. Ingen slekt i nærheten. Det er noe dritt. Noen ganger har jeg bare lyst å distansere meg fra alle, og jeg har iallefall sluttet å se på facebook på alle «glansbildene.» Folk går fra hverandre overalt, men ikke rundt meg. Føler meg alene. Noen som er i samme situasjon og har noen tips?

Finn din egen måte å være lykkelig på. 

Jeg har vært singel i snart 6 år og er 29 år selv. Min lykke defineres ikke av at jeg har mann og/eller barn. Vil ikke ha sist nevnte da. 

Nå har jeg heller ikke aktivt leter etter noen, siden jeg trives altfor godt med meg selv. 

Men aldri noen gang skal jeg la noen andre bli min lykke annet enn meg selv. Klisjé, men sant. 

Lykke til!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg merker det sikkert bedre siden alle de nærmeste av venner og familie er i trygge forhold. Og alle har barn. Da føler man seg utenfor når man er den eneste.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som mann kan jeg fortelle litt om hvordan jeg vurderer det når jeg skal gå inn i et forhold med en dame. 

Noen damer bare "har det". Du ser dem på Instagram med brudebuketten. De har x-faktoren og utseendet. Den tøffe beskjeden til evig single damer er at dere mest sannsynlig ikke er attraktive nok. Dere fungerer fint til sex, men det holder ikke for at jeg skal bli shaky og få lyst til å dø for deg. Ofte er det noe utseendemessig som er bittelitt off. Rare tenner, kjipt hår, for høy panne, krokete nese, lite lekker kropp, osv. Det er en tøff beskjed å få, men det er sannheten. De jentene som gjør gutta mo i knærne har et eller annet ved seg som gjør at vi menn detter haka i gulvet. Har du ikke sterk nok attraktivitet hjelper det lite å ha både utdanning, hus, bil og jobb. 

Jeg er personlig tilhenger av å maksimere sitt utgangspunkt. Jeg ser tusenvis av damer som kunne gjort så mye med seg selv for å vinne min gunst (hvis det var målet deres selvfølgelig). Hår, sminke, slanking og trening, bleke tenner, men også nese og puppeoperasjon. Hvorfor ikke? Hvis jeg hadde truffet en midt på treet dame med veldig lekre pupper og stram rumpe hadde det veid positivt. Hadde hun vært midt på treet OG hatt kjip kropp hadde det veid negativt. Så ærlig må vi være. 

Alle i hele verden vil helst gjøre ingenting og få den de vil ha. Men sånn fungerer ikke attraktivitet for de fleste av oss. Hvis man er 30 år pluss og evig singel er det åpenbart et eller annet som ikke virker. Du får ikke de mennene du vil ha. Men hva vil disse mennene ha da, om det ikke er deg? Svaret er nok ikke så behagelig. De vil ha en som er hakket deiligere. Kanskje du er nære på, men blir valgt bort fordi du har noe som ikke er helt supert? 

Motargumenter mot utseende er det indre. Men det finnes mange sinnsykt flotte mennesker der ute. En god samtale klarer mange å føre. Hva skiller deg ut? Utseendet er passet du trenger for å være med på reisen. Hvorfor ikke gjøre noe med det? Jeg hører allerede unnskyldningene på løpende bånd. "vil ikke være bimbo", også drar man på seg grå topp. Som du har tusen av og som gjør ingenting for en manns fokus. Det er så deilig å skylde på samfunnet og heller ikke se kritisk på seg selv. 

Anonymkode: 49f22...69f

Hvordan forklarer du at damer som ikke ser ut i måneskinn får seg en kjekk mann da? Eller at de får seg en mann i det hele tatt? Og damer med stygg personlighet? 

Ikke alltid det hjelper å operere seg heller, jeg har brukt masse penger på operasjoner og ingen mann vil ha meg uansett. Det eneste jeg kan få er vel en thaimann fra Pattaya som er desperat etter å komme seg til Vesten. Og det har jeg ikke råd til, for det er dyrt. 

Så dine råd til ts er bare ræva, for å være ærlig. Hva slags barndom og verdier har du fått egentlig? Virker ikke som du har hatt sunne forbilder hvertfall, med ditt elendige kvinnesyn. 

Anonymkode: 2c2fa...e17

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Tydeligvis evig singel, og bitter 🙋‍♀️ 

Fått hjertet mitt knust så mange ganger at jeg rett og slett ikke orker mer. Jeg tror ikke jeg klarer nok en periode med kjærlighetssorg, se alle drømmene bli knust, oppleve at jeg nok en gang står alene tilbake. 

Alle venninne mine er godt etablert med barn og mann. Jeg er den eneste som aldri får det til. De sier at jeg skal være glad for at jeg er singel, og at jeg må nyte det. Hva er det å nyte? Det er dyrt å være enslig, du betaler for alle utgiftene selv. Hver kveld går du hjem til en tom leilighet, ingen som kan høre på gledene og bekymringene dine rundt middagsbordet, ingen som er der for deg når du trenger det, du legger deg alene, du står opp alene. Utover at jeg ikke har en masete treåring som henger i buksebenet mitt (som sikkert har sin sjarm, og ville nok vært noe jeg hadde elsket), så forstår jeg ikke hva som skal være så himla deilig med å være singel. 

Så til alle dere etablerte som ikke har noe bedre å komme med enn "vær glad for at du er singel": 
Føkk deg og hold kjeft. Gå fra partneren din da, om du har så lyst på å være singel! Det er ikke gøy å være singel når alt det du ønsker deg i livet er å dele dette livet med. 

Anonymkode: 26086...a63

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke være bitter, det hjelper jo ingenting. Jeg har vært singel i 5 år nå, og har begynt å gi opp håpet om å få meg kjæreste i nærmeste fremtid. Er kvinne, og er på flere datingsider, har møtt flere. Når alle rundt deg er etablert og har familier, og du er den eneste uten mann og familie. Ingen slekt i nærheten. Det er noe dritt. Noen ganger har jeg bare lyst å distansere meg fra alle, og jeg har iallefall sluttet å se på facebook på alle «glansbildene.» Folk går fra hverandre overalt, men ikke rundt meg. Føler meg alene. Noen som er i samme situasjon og har noen tips?

Ser ut som du ønsker at folk skal gå fra hverandre rundt deg også? Du unner ikke andre å ha det bra heller? Det er virkelig bittert.

Anonymkode: 0e63f...108

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt kjæreste jeg, det er nok en del min skyld. Går nå i terap for å finne ut om det ligger noe dypere i det, for jeg har et veldig negativt mønster som gjentar seg og gjentar seg.. 
jeg har også fått kontakt med faren min, hadde sist kontakt med han for 19 år siden for å grave litt i problemene.
Han stakk fra oss som familie. 

Jeg heller ser ikke hvor jeg skal kunne møte en mann nå. En jeg har hatt følelser for før har nå dame, men han har mistet følelsene for henne. han vil være en trygg en å etablere noe med, han er ikke interessert i å gå på byen og pule, han er ikke en damejeger og han er ikke aktiv på sosiale medier. 
han tar en utdannelse som han kommer til å tjene greit i. men jeg trenger de dypere følelsene. 

Han siste jeg forelska meg i har islamsk bakgrunn, noe som gjorde valget veldig vanskelig for meg. håper egentlig bare på et mirakel å få sjansen igjen der...men hvem gidder å starte opp igjen noe når det har vært avsluttet 1,5 år? vi datet ikke engang, men hadde kontakt. han var interessert, men jeg avviste han.... :( ALLTID skal det være noe som hindrer.

Anonymkode: 5dd12...659

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 30 år og singel på nytt etter et kort forhold. Har to barn, så ferdig med det. Demotiverende når folk rundt meg gifter seg. Hilsen kvinne :)

Anonymkode: cd1ab...421

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her er et godt tips til alle single og bitre (eller bare single): Reis ut i verden og skaff deg nye opplevelser og møt nye mennesker.

Anonymkode: 7ecf1...aa0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ingen tips, da hadde jeg brukt de selv også og vært i et forhold😊 Føler med deh, har det helt likt selv.

Jeg har vært heldig og hatt en singel vennegjeng så jeg har følt at det ikke er meg det er noe galt med. Nå har alle de funnet seg en kjæreste, og her sitter jeg og er singel på 7.året. Har vært noen flørter og flere jeg har ønsket noe seriøst med. Vennene mine sier at jeg ikke må være så kresen, det er så utrolig slemt å si. Jeg gir alle de jeg møter som jeg føler kjemi med en sjanse, men det hjelper ikke når de ikke er interessert i et forhold med meg. Han siste var veldig nysingel og ba om at vi skulle ta det rolig. Jeg ga han tid og rom, og han ble borte. Så nå tenker jeg at det er noe galt med meg. Når alle andre finner seg noen. 

Anonymkode: 2187f...83e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her er et godt tips til alle single og bitre (eller bare single): Reis ut i verden og skaff deg nye opplevelser og møt nye mennesker.

Jeg har sett mye av verden og funnet min krok med familie og venner. Ønsker ikke å flytte til et annet land for kjærligheten da jeg har familie og venner her som jeg vil ha nært. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett mye av verden og funnet min krok med familie og venner. Ønsker ikke å flytte til et annet land for kjærligheten da jeg har familie og venner her som jeg vil ha nært. 

Ja, vi er alle forskjellige.
Men det er jo ikke snakk om å flytte til utlandet, men altså det å reise dit. Skaffe seg nye opplevelser, nye bekjentskaper og bare nyte livet litt. Men så klart, hvis du ikke liker å reise, så er det jo et dårlig tips 😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så treffer du han på andre siden av kloden, eller i et land med dårlgiere økonomi og annen kultur. WEEEEEE!!!

Anonymkode: 5dd12...659

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste er alene selv om de lever med noen. De færreste forhold og familier fungerer særlig bra. Det er en livsløgn for folk som ikke har noe annet av verdi å tilføre denne planeten. 

Anonymkode: 20473...b30

Hahaha hilsen singel og bitter 😂😂

Anonymkode: 5443d...7a1

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i flere forhold. Har dumpet og blitt dumpet en gang. Og har også vært singel over flere år. Men det har vært frivillig.. jeg har aldri hatt problemer med å få meg en kjæreste. Jeg vet ikke helt hvorfor. Vil ikke si jeg er noe catch sånn sett. Merkelig det der.. jeg tror det finnes minimum tre for alle. Han jeg er sammen med nå håper jeg å være sammen med til jeg dør. Vil heller ikke gjennom en kjærlighetssorg til, pluss at han her er bare god tvers igjennom. 

Anonymkode: c8840...59c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vi er alle forskjellige.
Men det er jo ikke snakk om å flytte til utlandet, men altså det å reise dit. Skaffe seg nye opplevelser, nye bekjentskaper og bare nyte livet litt. Men så klart, hvis du ikke liker å reise, så er det jo et dårlig tips 😄

Hvordan skal det å reise rundt i verden gjøre at jeg finner en mann å forelske meg i og leve sammen med? Jeg har et godt og rikt liv, gode venner og familie, eget hus, bra jobb osv, alt jeg mangler er en å dele livet med.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært i flere forhold. Har dumpet og blitt dumpet en gang. Og har også vært singel over flere år. Men det har vært frivillig.. jeg har aldri hatt problemer med å få meg en kjæreste. Jeg vet ikke helt hvorfor. Vil ikke si jeg er noe catch sånn sett. Merkelig det der.. jeg tror det finnes minimum tre for alle. Han jeg er sammen med nå håper jeg å være sammen med til jeg dør. Vil heller ikke gjennom en kjærlighetssorg til, pluss at han her er bare god tvers igjennom. 

Anonymkode: c8840...59c

Dette var virkelig til trøst og hjelp for oss ufrivillig single.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...