Gå til innhold

Deltakere på AB influencerprogram

Anbefalte innlegg

Skrevet
17 minutter siden, minister-mio skrev:

Absolutt, men så har vi godt voksne som Anne Brith som legger henne på huggestabben og liksom ler av henne på Snap og sier hun skal bli modell.

Fy flate at hun ikke skjems. Lurer på om hun hadde likt det hvis det var hun som ble ledd av og mobbet.

• Liker 8
Skrevet
23 minutter siden, minister-mio skrev:

Absolutt, men så har vi godt voksne som Anne Brith som legger henne på huggestabben og liksom ler av henne på Snap og sier hun skal bli modell.

17 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

Jeg forstår at enkelte kan bli blendet av lovnader om gull og grønne skoger. Det å utnytte mennesker som sliter, ta pengene deres og deretter gjør narr.... Fy fader, hun skulle vært stilt til veggs av media så det sang!!! Den mobbingen kan gjøre så utrolig stor skade for en person som ikke er helt frisk i utgangspunktet. Men det driter vel AB i.... For ei... SKLØTTE!!!!!!! 🤬🤬🤬

4 minutter siden, Honey Dew skrev:

Fy flate at hun ikke skjems. Lurer på om hun hadde likt det hvis det var hun som ble ledd av og mobbet.

Nå tror jeg kanskje dere lager uforholdsmessig mye ut av noe ingen egentlig har belegg for å hevde. Man kan vel tenke at det muligens finnes noe annet bak AB sin satsing enn oppriktig tro på WL, men jeg har aldri sett at hun har sagt på snap at WL skal bli modell, og ledd av det. Har det skjedd, sånn helt reelt, og når har det i tilfelle skjedd? :klo:

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Malum skrev:

Nå tror jeg kanskje dere lager uforholdsmessig mye ut av noe ingen egentlig har belegg for å hevde. Man kan vel tenke at det muligens finnes noe annet bak AB sin satsing enn oppriktig tro på WL, men jeg har aldri sett at hun har sagt på snap at WL skal bli modell, og ledd av det. Har det skjedd, sånn helt reelt, og når har det i tilfelle skjedd? :klo:

Har sett en melding AB skrev til henne, der det sto noe om at hun hadde troa på at hun kunne bli modell om hun ville( noe i den duren), men jeg oppfattet ikke det som noe latterliggjøring. Hva hensikten med å skrive det og vise det på snap var aner jeg dog ikke. 

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, Malum skrev:

Nei hun lo ikke av det, hun sa med seriøs mine "den dama, hun blir modell". At det var sagt for å gjøre narr er min tolkning av det.

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, Zenhouse skrev:

Har sett en melding AB skrev til henne, der det sto noe om at hun hadde troa på at hun kunne bli modell om hun ville( noe i den duren), men jeg oppfattet ikke det som noe latterliggjøring. Hva hensikten med å skrive det og vise det på snap var aner jeg dog ikke. 

Ja, jeg husker også å ha sett noe sånt, men tenkte heller ikke på det som noe som kunne oppfattes som latterliggjøring.

Akkurat nå, minister-mio skrev:

Nei hun lo ikke av det, hun sa med seriøs mine "den dama, hun blir modell". At det var sagt for å gjøre narr er min tolkning av det.

Jeg tenker ikke at det nødvendigvis var meningen å gjøre narr. Pluss size-modeller har begynt å bli nokså vanlig, og WL er en søt dame. Jeg reagerte ikke på det i det hele tatt. Jeg reagerer mer på at AB har lovet WL at hun kommer til å bli toppblogger med det bloggkonseptet hun leverer. 

• Liker 12
Skrevet
Akkurat nå, Malum skrev:

Ja, jeg husker også å ha sett noe sånt, men tenkte heller ikke på det som noe som kunne oppfattes som latterliggjøring.

Jeg tenker ikke at det nødvendigvis var meningen å gjøre narr. Pluss size-modeller har begynt å bli nokså vanlig, og WL er en søt dame. Jeg reagerte ikke på det i det hele tatt. Jeg reagerer mer på at AB har lovet WL at hun kommer til å bli toppblogger med det bloggkonseptet hun leverer. 

WL er søt å se på og knapt plus size, heller helt vanlig.

At hun er en som åpenbart kommer til å bli modell syntes jeg allikevel var flåsete sagt.

• Liker 8
Skrevet (endret)
4 minutter siden, minister-mio skrev:

WL er søt å se på og knapt plus size, heller helt vanlig.

At hun er en som åpenbart kommer til å bli modell syntes jeg allikevel var flåsete sagt.

Altså, plus size er modeller som har gjennomsnittsvekt og oppover...

(Edit: nå skal vi ikke diskutere utseende her, men nå begynner jeg å lure på om du i det hele tatt vet hvem wl er..)

Endret av Malum
  • Liker 16
Skrevet
5 minutter siden, Malum skrev:

Altså, plus size er modeller som har gjennomsnittsvekt og oppover...

(Edit: nå skal vi ikke diskutere utseende her, men nå begynner jeg å lure på om du i det hele tatt vet hvem wl er..)

Plus size, jeg trodde det var stor størrelse, men du har kanskje rett i at det er fra gjennomsnittlig og opp.

Jeg vet hvem wl er, ellers hadde det vært meningsløst å uttale meg.

• Liker 1
Skrevet
42 minutter siden, Malum skrev:

For ikke å glemme at hun skal bli kjendis som kommer til å få henvendelser fra media og familien hennes må venne seg til at hun og de blir gjenkjent på gata... Det er skapt skyhøye forventninger som ikke kommer til å innfris. 

• Liker 33
Skrevet
1 minutt siden, Christiane_W skrev:

For ikke å glemme at hun skal bli kjendis som kommer til å få henvendelser fra media og familien hennes må venne seg til at hun og de blir gjenkjent på gata... Det er skapt skyhøye forventninger som ikke kommer til å innfris. 

Definitivt!

• Liker 7
Skrevet (endret)

WL, er det Wenche Larsen det er snakk om? "Fyldig" dame som snakker om selvfølgeligheter som om hun har funnet opp kruttet på nytt?

Hun er lovet å bli toppblogger?

Eh....... Det vil ALDRI skje. Vi har allerede en blogger som skriver om selvfølgeligheter og som poster bilder med kaffekoppen sin mens hun ser ut vinduet... Hennes inntekter har falt dramatisk det siste året. Og vi har allerede en blogger som skriver tungt om angst. Hun tjener penger på det, men mest på å selge bøker. Og pga denne dama har vi alle fått angst langt opp i vrangstrupen.

Laaaange tekster om ting man allerede vet og intetsigende bilder er zzzzzzzz.

Endret av loveli
Skrevet

Til WL sitt forsvar vil jeg minne om at hun hadde et konsept FØR Anne Britt blandet seg inn. Det er lenge siden hun begynte å holde foredrag om psykisk helse, og fortelle sin historie. 

Jeg syntes hun var modig som ledet den debatten. At hun i det hele tatt ble spurt, vitner jo om at hun har en viss posisjon i lokalmiljøet. 

Jeg har lite erfaring med psykisk sykdom, og jeg liker at hun gjør ting på tross av, og ikke lar vær å gjøre ting på grunn av, angsten sin. 

MEN mye av dette drukner i alt fjaset hun har begynt med! Det virker som at hun tror influencer er en yrkestittel, og kontakten med AB er utdanningen (vil ikke kalle det et kurs...). Hun er altfor opptatt av å takke for klikk og snakke om visninger! Hun er så overveldet over interessen, men på Instagram har hun knapt likes på det hun legger ut, så få at ikke engang alle i familien gir henne en tommel opp... 

Hun har dessverre blitt den som blir ledd av, og ikke med... 

Angående modell, så var det vel et «viss du vil» der, og alle kjenner jo til ABs holdning til å nå målene sine, om en bare vil det nok. I dette tilfellet ble listen lagt drøyt høyt, og fallet kan bli deretter... 

Jeg heier på WL for pågangsmotet, men tror dessverre ikke hun blir den influenceren hun allerede tror hun er.

• Liker 31
Gjest tranedatter
Skrevet

Blir egentlig veldig trist av å se Insta til WL. Til og med i tvil om jeg skulle kommentere i det hele tatt.

Men et godt stykke inn i kurset har hun fortsatt bare drøyt 800 følgere på insta.  Vanligvis bare rundt 20 likes... 

Det er mye jeg kan si om AB sin kommentar om at hun (WL) kunne bli modell, at hun skal bli en påvirker. Men håper AB sover godt om natta, for dette er ikke etiskt en eneste plass.... :riste: 

Skrevet
14 timer siden, minister-mio skrev:

Hvaforno? Hva mener du her? Ler Anne Brith av kursdeltageren sin?

Skrevet
1 time siden, Skogspike skrev:

Hvaforno? Hva mener du her? Ler Anne Brith av kursdeltageren sin?

Det var min tolkning av det. Hun så noe som at første gang hun så henne visste hun at hun ville bli modell.

• Liker 1
Annonse
Gjest Adrielle
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor Anne Brith overhodet trekker inn noe sånt?

Er det noe hun sier til alle deltagerne i ABIP-programmet sitt? Eller bare til Wenche - i så fall hvorfor?

Fatter ikke hva et sånt sidespor, med fokus på noe så utseenderelatert som modellyrket, har med hennes blogg å gjøre. 

Etter hva jeg har forstått blogger hun om psykisk helse, det er jo hennes nisje.

Hvorfor i all verden skal AB da forespeile henne en modellkarriere?

Håper WL snart klarer å se gjennom dette tulleprogrammet, og heller stole på seg selv i stedet for denne latterlige mentoren.

Skrevet
4 timer siden, tranedatter skrev:

Blir egentlig veldig trist av å se Insta til WL. Til og med i tvil om jeg skulle kommentere i det hele tatt.

Men et godt stykke inn i kurset har hun fortsatt bare drøyt 800 følgere på insta.  Vanligvis bare rundt 20 likes... 

Det er mye jeg kan si om AB sin kommentar om at hun (WL) kunne bli modell, at hun skal bli en påvirker. Men håper AB sover godt om natta, for dette er ikke etiskt en eneste plass.... :riste: 

Hvis de fulgte "oppskriften" til punkt og prikke, så skulle de få 1000 nye følgere i uka. Når WL kun har 800 følgere etter så mange uker, så har hun ikke fulgt oppskriften. Hennes feil! 

For en snedig måte Anne Brith vrir seg unna, når de urealistiske målene hun forespeiler elevene ikke blir oppnådd.

• Liker 25
Skrevet
25 minutter siden, Felis skrev:

Hvis de fulgte "oppskriften" til punkt og prikke, så skulle de få 1000 nye følgere i uka. Når WL kun har 800 følgere etter så mange uker, så har hun ikke fulgt oppskriften. Hennes feil! 

For en snedig måte Anne Brith vrir seg unna, når de urealistiske målene hun forespeiler elevene ikke blir oppnådd.

Blir noe av det samme opplegget som forbønn og helbredelse ved bønn.
Blir du ikke frisk; Din feil, du tror ikke nok på Jesus/Gud what ever...

Synd man har for mye samvittighet:edie: (Eller egentlig er det godt å kunne legge seg med god samvittighet hver kveld, vite at man ikke fører andre bak lyset)

• Liker 17
Gjest Adrielle
Skrevet
25 minutter siden, Felis skrev:

Av de deltakerne jeg vet om er det ingen som er i nærheten av den økningen i følgere de ble forespeilet.

Men, som du sier - de har vel ikke jobbet hardt nok. Og AB kan naturligvis ikke klandres for det!

Lurer på hvor engasjert AB er i elevene sine etter at hun har dratt pengene ut av dem? Klarer/gidder hun å følge opp alle 50 - 70? 

Skrevet
5 timer siden, Marthe75 skrev:

Til WL sitt forsvar vil jeg minne om at hun hadde et konsept FØR Anne Britt blandet seg inn. Det er lenge siden hun begynte å holde foredrag om psykisk helse, og fortelle sin historie. 

Jeg syntes hun var modig som ledet den debatten. At hun i det hele tatt ble spurt, vitner jo om at hun har en viss posisjon i lokalmiljøet. 

Jeg har lite erfaring med psykisk sykdom, og jeg liker at hun gjør ting på tross av, og ikke lar vær å gjøre ting på grunn av, angsten sin. 

MEN mye av dette drukner i alt fjaset hun har begynt med! Det virker som at hun tror influencer er en yrkestittel, og kontakten med AB er utdanningen (vil ikke kalle det et kurs...). Hun er altfor opptatt av å takke for klikk og snakke om visninger! Hun er så overveldet over interessen, men på Instagram har hun knapt likes på det hun legger ut, så få at ikke engang alle i familien gir henne en tommel opp... 

Hun har dessverre blitt den som blir ledd av, og ikke med... 

Angående modell, så var det vel et «viss du vil» der, og alle kjenner jo til ABs holdning til å nå målene sine, om en bare vil det nok. I dette tilfellet ble listen lagt drøyt høyt, og fallet kan bli deretter... 

Jeg heier på WL for pågangsmotet, men tror dessverre ikke hun blir den influenceren hun allerede tror hun er.

Jeg liker Wenche veldig godt. For det første, så virker hun som en hyggelig og engasjert person og for det andre, skriver hun om det mange sliter med i hverdagen.

• Liker 6
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...