Gå til innhold

Deltakere på AB influencerprogram


GhostHug

Anbefalte innlegg

Likte Wenches blogg mye bedre før AB kom inn i bildet. Nå er det jo ingen innhold. Tidligere skrev hun mye mer direkte og rett fra levra. Innleggene var ofte gripende og engasjerende. Ingen tvil om at AB har gjort henne til en dårligere blogger! Intetsigende innlegg og hundre og ørten selfies.

Wenche, hvis du vil få bloggen opp og fram, bryt med AB! Hun utnytter deg og lurer deg, og du kan bedre enn dette! 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som følger dem på snapchat kontoen? Er det noe aktivitet? Ser Alexandra Emilie også er deltaker på programmet. Hadde stor respekt for henne i fjor da hun slettet sin mammablogg og var åpen om det, men nå har hun også valgt å betale ut i dyre dommer for tips

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Lotte26 skrev:

Noen som følger dem på snapchat kontoen? Er det noe aktivitet? Ser Alexandra Emilie også er deltaker på programmet. Hadde stor respekt for henne i fjor da hun slettet sin mammablogg og var åpen om det, men nå har hun også valgt å betale ut i dyre dommer for tips

Det at denne bloggeren virker å være den eneste bloggeren du er opptatt av og jevnlig drar opp i tråder om får meg til å tenke ABIP med en gang. Har ventet på ett innlegg om denne bloggeren fra en av dere ABIP-folk i og med at denne bloggeren også er en ABIP-deltaker ifølge Google. Blir du ikke litt flau?

Endret av Othelia
Skrev feil, rettet brukeren til bloggeren
  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på hva kurset koster burde denne opphaussingen i disse trådene være «mentors» jobb😉 og ikke noe disse nye influencerne skulle behøve å forsøke selv...

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille_Krokodille

Det som er det mest latterlige med at ABD sender ofr...elevene sine inn hit, er at hun har påberopt seg å få livet sitt omtrent ødelagt av drittkjerringene og nettrollene på KG. Hun har anmeldt til politiet og felt krokodilletårer i media. Hun ville ikke ønsket dette for sin verste fiende. 

Og så tar hun seg betalt for å blant annet sende dem inn hit, rett inn i løvegapet...  

Det er søren meg fascinerende å se på, på en litt trist og tragisk måte. Men altså...😳😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

Det som er det mest latterlige med at ABD sender ofr...elevene sine inn hit, er at hun har påberopt seg å få livet sitt omtrent ødelagt av drittkjerringene og nettrollene på KG. Hun har anmeldt til politiet og felt krokodilletårer i media. Hun ville ikke ønsket dette for sin verste fiende. 

Og så tar hun seg betalt for å blant annet sende dem inn hit, rett inn i løvegapet...  

Det er søren meg fascinerende å se på, på en litt trist og tragisk måte. Men altså...😳😂

Svært godt poeng! Hun burde på det sterkeste advare lærlingene sine om å i det hele tatt titte her inne. Det er hat, hets, trusler og mobbing. Faktisk i så alvorlig grad at hun anmeldte forumledelsen. 

Vi vet ikke om hun lærer bort å "bruke KG", men det er fristende å anta det i og med at hun selv svært ofte gjorde det. Hun tok seg nok nær av mye som ble skrevet, men det har også hjulpet henne for å holde oppe interessen hos folk (evt irritasjonen hos folk)  Vi ser det skje igjen med hun MA. 

Jeg er veldig spent videre jeg nå, på om alle kursdeltagerne ender opp helt fornøyd, og hvis ikke - om noen av de som ikke er fornøyd kommer til å dele litt mer om blandt annet dette. Om det er en egen økt på kurset : "Slik lurer du Kvinneguiden og bruker forumet til din fordel". 

 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Cessa74 skrev:

Husker Anne Brith selv har sagt hun ble kjempeglad og stolt når det ble opprettet en tråd om henne her på KG for noen år siden.. For det betydde i hennes øyne at hun nå var en "kjendis" og ikke minst at hun fikk betraktelig mer klikk/lesertall når bloggen ble diskutert her inne. Og det har hun jo helt rett i. Derfor er jeg ekstremt konsekvent på å IKKE bite på/diskutere alle disse nye bloggtrådene -det er så opplagt et rop om å bli sett og få økt lesertallet. Som sagt: bare ikke gi klikk eller svar i disse trådene -så kan det hele dø ut. Jeg mener at skal en blogg få oppmerksomhet -så er det pga kvalitet eller godt/spennende innhold. Ikke pga sleipe strategier, clickbaits og " provoserende "diskusjoner på KG

Så inderlig enig!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
2 timer siden, Cessa74 skrev:

Husker Anne Brith selv har sagt hun ble kjempeglad og stolt når det ble opprettet en tråd om henne her på KG for noen år siden.. For det betydde i hennes øyne at hun nå var en "kjendis" og ikke minst at hun fikk betraktelig mer klikk/lesertall når bloggen ble diskutert her inne. Og det har hun jo helt rett i. Derfor er jeg ekstremt konsekvent på å IKKE bite på/diskutere alle disse nye bloggtrådene -det er så opplagt et rop om å bli sett og få økt lesertallet. Som sagt: bare ikke gi klikk eller svar i disse trådene -så kan det hele dø ut. Jeg mener at skal en blogg få oppmerksomhet -så er det pga kvalitet eller godt/spennende innhold. Ikke pga sleipe strategier, clickbaits og " provoserende "diskusjoner på KG

👏🏽👏🏽👏🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Lærke skrev:

Leser innlegg og hører på passende musikk😅

Enten har hun en solid dose selvironi eller så skjønner hun ikke hva hun gjør. Håper på det første. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pust skrev:

Enten har hun en solid dose selvironi eller så skjønner hun ikke hva hun gjør. Håper på det første. 

Tror det er selvironi😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge MA så har deltagerne på ABIP blitt frarådet både det å opprette tråder om seg selv som annen person, delta i egne tråder og generelt blitt bedt om å holde seg unna forumet, samtidig er hun glad for at tråden om henne er lagt død.

MA har forøvrig også hørt rykter om at hun er nominert til en Vixen Awards-pris.....nuvel, i hvilken kategori da? Mest intetsigende og forvirrende blogg uten en rød tråd?

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Skrottefar skrev:

I følge MA så har deltagerne på ABIP blitt frarådet både det å opprette tråder om seg selv som annen person, delta i egne tråder og generelt blitt bedt om å holde seg unna forumet, samtidig er hun glad for at tråden om henne er lagt død.

MA har forøvrig også hørt rykter om at hun er nominert til en Vixen Awards-pris.....nuvel, i hvilken kategori da? Mest intetsigende og forvirrende blogg uten en rød tråd?

Rart hun har deltatt så mye i sin egen tråd da under eget navn, hun var jo til og med den som dro tråden i gang igjen i en periode i begynnelsen hvor tråden plutselig stod stille i noen dager😅

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Skrottefar skrev:

I følge MA så har deltagerne på ABIP blitt frarådet både det å opprette tråder om seg selv som annen person, delta i egne tråder og generelt blitt bedt om å holde seg unna forumet, samtidig er hun glad for at tråden om henne er lagt død.

MA har forøvrig også hørt rykter om at hun er nominert til en Vixen Awards-pris.....nuvel, i hvilken kategori da? Mest intetsigende og forvirrende blogg uten en rød tråd?

Nominerer de til Vixen bare halvveis ut i året? Hørtes merkelig ut! 

Og alt tyder på det motsatte når der gjelder hva de blir rådet til på kurset til AB! Det tror jeg rett og slett ikke på. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Jobbermedbarn skrev:

Nominerer de til Vixen bare halvveis ut i året? Hørtes merkelig ut! 

Og alt tyder på det motsatte når der gjelder hva de blir rådet til på kurset til AB! Det tror jeg rett og slett ikke på. 

Hun satser vel på årets nykommer, med god hjelp fra kg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ellenn skrev:

Hun satser vel på årets nykommer, med god hjelp fra kg

Om så er tilfelle og det blir en pris i den kategorien så sier det vel det meste om både jury og kvaliteten på dagens bloggere :murvegg:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...