Felis Skrevet 16. august 2019 #341 Skrevet 16. august 2019 9 timer siden, Gisse skrev: Ahhh, på www.shutterstock.com eller lignende steder kan man hente og bruke bilder uten å kreditere, det er innafor! Trodde hun hadde stjålet bilder 😅 Nei, akkurat det tror jeg Anne Brith har prentet inn i hodene deres at er dumt, etter sin egen fadese med bruk av Meghan Hess sine bilder på Franskemakroner 😉 https://influencere.wordpress.com/2019/06/21/anne-brith-brudd-pa-opphavsretten/ 20
Hesya Skrevet 16. august 2019 #342 Skrevet 16. august 2019 Randi T. Bakke... dagens snapper.. dørgende kjedelig. Null inspirasjon. Bloggen hennes? Skjønner ikke at dette kan kalles en influencer jeg... 17
Purple Basil Skrevet 20. august 2019 #343 Skrevet 20. august 2019 (endret) På 16.8.2019 den 21.43, Hesya skrev: Randi T. Bakke... dagens snapper.. dørgende kjedelig. Null inspirasjon. Bloggen hennes? Skjønner ikke at dette kan kalles en influencer jeg... Disse folka ER jo ikke influencere. Men de går av en eller annen grunn rundt og tror at de er det selv. Endret 20. august 2019 av Purple Basil tullesetning 38
Minipilla Skrevet 20. august 2019 #344 Skrevet 20. august 2019 Har faktisk brukt pausen på jobb i dag til å lese igjennom bloggen til en av de andre på programmet til AB. Det er helt latterlig at de kaller seg influensere. De er jo IKKE det. De er wannabe bloggere som skriver fjortis dagbok på nett. Dette var en bloggmonica som bare har svada - og på samme måte som Mette Ask bare går å venter på å være med kjæresten som bor i Afrika. Det er lite innhold og tamt at man sovner jo totalt. 34
Jammf Skrevet 20. august 2019 #345 Skrevet 20. august 2019 5 timer siden, Minipilla skrev: Har faktisk brukt pausen på jobb i dag til å lese igjennom bloggen til en av de andre på programmet til AB. Det er helt latterlig at de kaller seg influensere. De er jo IKKE det. De er wannabe bloggere som skriver fjortis dagbok på nett. Dette var en bloggmonica som bare har svada - og på samme måte som Mette Ask bare går å venter på å være med kjæresten som bor i Afrika. Det er lite innhold og tamt at man sovner jo totalt. Oi...du må ikke være så unøyaktig mht. fakta her nå MA venter på sin Ektemann fra Tyrkia må vite. Nå kommer det snart et sinna-innlegg på bloggen skal du se. Erfaringsmessig blir den minste lille insinuasjon her inne til et blogginnlegg. Venter i spenning 😁 13
Gjest Adrielle Skrevet 20. august 2019 #346 Skrevet 20. august 2019 (endret) Har vanskelig for å se at dette ABIP har noen annen funksjon enn å skaffe Anne Brith Davidsen noen kroner. Synes bare synd på denne blåøyde gjengen, loppet for tusenvis, og som alle går rundt og tror at de er millionærer om et par år. Endret 20. august 2019 av Adrielle
Minipilla Skrevet 20. august 2019 #347 Skrevet 20. august 2019 42 minutter siden, Jammf skrev: Oi...du må ikke være så unøyaktig mht. fakta her nå MA venter på sin Ektemann fra Tyrkia må vite. Nå kommer det snart et sinna-innlegg på bloggen skal du se. Erfaringsmessig blir den minste lille insinuasjon her inne til et blogginnlegg. Venter i spenning 😁 He he ja det er jo greit man kan gi dem litt inspirasjon til nye innlegg tenker jeg 😊 6
Medhandapåhjarte Skrevet 20. august 2019 #348 Skrevet 20. august 2019 8 timer siden, Minipilla skrev: Har faktisk brukt pausen på jobb i dag til å lese igjennom bloggen til en av de andre på programmet til AB. Det er helt latterlig at de kaller seg influensere. De er jo IKKE det. De er wannabe bloggere som skriver fjortis dagbok på nett. Dette var en bloggmonica som bare har svada - og på samme måte som Mette Ask bare går å venter på å være med kjæresten som bor i Afrika. Det er lite innhold og tamt at man sovner jo totalt. Skjønner ikke hvor dere finner ut hvem som er med i programmet🙈
Minipilla Skrevet 20. august 2019 #349 Skrevet 20. august 2019 22 minutter siden, Medhandapåhjarte skrev: Skjønner ikke hvor dere finner ut hvem som er med i programmet🙈 Mener hun her var i tråden her. Må ha vært det for jeg hadde aldri dumpa innom denne bloggen 😂 1
Medhandapåhjarte Skrevet 20. august 2019 #350 Skrevet 20. august 2019 1 time siden, Minipilla skrev: Mener hun her var i tråden her. Må ha vært det for jeg hadde aldri dumpa innom denne bloggen 😂 Kanskje, jeg har ikke hørt om henne før du nevnte henne nå bare, så derfor jeg tenkte du viste😁😉
Villroses hage Skrevet 20. august 2019 #351 Skrevet 20. august 2019 7 hours ago, Minipilla said: He he ja det er jo greit man kan gi dem litt inspirasjon til nye innlegg tenker jeg 😊 Nja. Kanskje det aller beste er å la dem være helt i fred. Ingen oppmerksomhet og ingen inspirasjon. I bunn og grunn representerer dette ingen god retning og fremtid for "bloggbransjen". Bedre å støtte opp om gode nisjebloggere. Denne SoMe-sjangeren passer godt til smalere interessefremmere ( i stedet for kommersielle, altså reklamedrevne "influemsere"). 9
Minipilla Skrevet 21. august 2019 #352 Skrevet 21. august 2019 Var innom MA sin blogg hvor hun starter med å skrive at nå som hun tjener en god slant på bloggen...VIRKELIG??! Hvordan i huleste heiteste går det an å tjene noe på det mølet der? Tror jeg må begynne å blogge om hverdagene mine på jobb, eller turene med hunden...eller om kjøring til og fra trening med barna. Like kjedelig.....men penger i kassen tydeligvis. 20
Veslefrikk Skrevet 21. august 2019 #353 Skrevet 21. august 2019 18 minutter siden, Minipilla skrev: Var innom MA sin blogg hvor hun starter med å skrive at nå som hun tjener en god slant på bloggen...VIRKELIG??! Hvordan i huleste heiteste går det an å tjene noe på det mølet der? Tror jeg må begynne å blogge om hverdagene mine på jobb, eller turene med hunden...eller om kjøring til og fra trening med barna. Like kjedelig.....men penger i kassen tydeligvis. Jeg har helt sluttet å lese bloggen hennes, og jeg savner den ikke. Så jeg følger henne bare via trådene her inne samt at hun dukker opp på Snapchat innimellom og jeg trodde at det var bare noen dager siden jeg hørte at hun hadde økonomiske problemer. Det snur tydeligvis fort i den bransjen der. 16
Ellenn Skrevet 21. august 2019 #354 Skrevet 21. august 2019 1 time siden, Minipilla skrev: Var innom MA sin blogg hvor hun starter med å skrive at nå som hun tjener en god slant på bloggen...VIRKELIG??! Hvordan i huleste heiteste går det an å tjene noe på det mølet der? Tror jeg må begynne å blogge om hverdagene mine på jobb, eller turene med hunden...eller om kjøring til og fra trening med barna. Like kjedelig.....men penger i kassen tydeligvis. Hun har vel lært av mentoren sin; fake it till you make it.. 33
Navigasjon Skrevet 21. august 2019 #355 Skrevet 21. august 2019 2 timer siden, Minipilla skrev: Var innom MA sin blogg hvor hun starter med å skrive at nå som hun tjener en god slant på bloggen...VIRKELIG??! Hvordan i huleste heiteste går det an å tjene noe på det mølet der? Tror jeg må begynne å blogge om hverdagene mine på jobb, eller turene med hunden...eller om kjøring til og fra trening med barna. Like kjedelig.....men penger i kassen tydeligvis. En god slant er tydeligvis ikke nok til å dekke opp for at mannen hennes IKKE tjener mer enn til maten på bordet. 15
Skrottefar Skrevet 21. august 2019 #356 Skrevet 21. august 2019 5 timer siden, Minipilla skrev: Var innom MA sin blogg hvor hun starter med å skrive at nå som hun tjener en god slant på bloggen...VIRKELIG??! Hvordan i huleste heiteste går det an å tjene noe på det mølet der? Tror jeg må begynne å blogge om hverdagene mine på jobb, eller turene med hunden...eller om kjøring til og fra trening med barna. Like kjedelig.....men penger i kassen tydeligvis. Hun skriver også at hun vil gi en prosentandel til dattera og mannen siden de hjelper henne med bloggen og ser for seg at det vil redusere beskatningen på inntektene bloggen gir.......eh akkurat ja.....jeg ser ikke logikken i det 14
Rosalie Skrevet 21. august 2019 #357 Skrevet 21. august 2019 13 minutter siden, Skrottefar skrev: Hun skriver også at hun vil gi en prosentandel til dattera og mannen siden de hjelper henne med bloggen og ser for seg at det vil redusere beskatningen på inntektene bloggen gir.......eh akkurat ja.....jeg ser ikke logikken i det Heller tvert i mot. Hun må strengt tatt bla opp 30K i aksjekapital for et AS hvor disse da må ansettes/leies inn. Men lederen av programmet holdt jo på å gå konkurs for under ett år siden grunnet et enormt ubetalt skattekrav (kilde: Anne Briths bok), så hun lærer tydeligvis av de beste... 28
Skrottefar Skrevet 21. august 2019 #358 Skrevet 21. august 2019 6 minutter siden, Rosalie skrev: Heller tvert i mot. Hun må strengt tatt bla opp 30K i aksjekapital for et AS hvor disse da må ansettes/leies inn. Men lederen av programmet holdt jo på å gå konkurs for under ett år siden grunnet et enormt ubetalt skattekrav (kilde: Anne Briths bok), så hun lærer tydeligvis av de beste... Jeg regnet med at det var noe sånt ja......i tillegg så kommer MA med et par grunner i innlegget sitt på bloggen, https://metteask.blogg.no/jeg-vil-betale-huseyin.html, om hvordan hun ser det for seg: Sitat Hüseyin bor i utlandet og trenger dermed kanskje ikke å betale skatt og Amalie må da undersøke om det går under hobby eller småjobb. 4
Pust Skrevet 21. august 2019 #359 Skrevet 21. august 2019 Men hvorfor skrive om det på bloggen uten å ha snakket med de berørte først? 18
Rosalie Skrevet 21. august 2019 #360 Skrevet 21. august 2019 (endret) 1 time siden, Skrottefar skrev: Jeg regnet med at det var noe sånt ja......i tillegg så kommer MA med et par grunner i innlegget sitt på bloggen, https://metteask.blogg.no/jeg-vil-betale-huseyin.html, om hvordan hun ser det for seg: Spiller ingen rolle. Alt av spons og reklameinntekter skal skattes av uansett. Dessuten er det bloggens redaktør/eier som får disse inntektene/sponsen og som så må skatte av dette. Hun må gjerne gi hele eller deler av dette til hvem hun vil, det regnes fortsatt som hennes inntekt/fordeler. Endret 21. august 2019 av Rosalie 18
Anbefalte innlegg