Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Orly skrev (1 time siden):

Ingenting rart med det, mange sover på hvertsitt rom av ulike grunner

Ja,som jeg skriver så er vi forskjellige 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Orly skrev (1 time siden):

Seriøst ? At man er gode venner betyr ikke at man fungeeer sammen som par

Skjønner jo at noe bare kan være gode venner. Men det virker ikke som de har prøvd å få det til som par de siste årene. Men hvis følelsene er over,så nytter det jo ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syrinia skrev (1 minutt siden):

Skjønner jo at noe bare kan være gode venner. Men det virker ikke som de har prøvd å få det til som par de siste årene. Men hvis følelsene er over,så nytter det jo ikke.

Hva vet vell vi om de resterende 20 timene i døgnet vi ikke ser?.. Er vell mye mer bak livene dems enn noen av vi kan vite

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (1 minutt siden):

Hva vet vell vi om de resterende 20 timene i døgnet vi ikke ser?.. Er vell mye mer bak livene dems enn noen av vi kan vite

Vel,hun har vel stort sett lagt ut om det meste....

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syrinia skrev (Akkurat nå):

Vel,hun har vel stort sett lagt ut om det meste....

Selvfølgelig ikke. Kan se mye ut men langt ifra alt. Så lettlurte dere er??

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (7 minutter siden):

Selvfølgelig ikke. Kan se mye ut men langt ifra alt. Så lettlurte dere 

Har ikke noe med å være lettlurt å gjøre. Når det blir lagt ut så mye,så skjønner en jo også mye. Men selvfølgelig er det jo nok en del vi ikke vet og. Selvfølgelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syrinia skrev (1 time siden):

Skjønner jo at noe bare kan være gode venner. Men det virker ikke som de har prøvd å få det til som par de siste årene. Men hvis følelsene er over,så nytter det jo ikke.

Okay. Var du tilstede i forholdet deres til alle døgnets tider? Hvordan kan du slenge ut noe sånt når du ikke har noe innsikt i dere relasjon eller utfordringer. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syrinia skrev (1 time siden):

Vel,hun har vel stort sett lagt ut om det meste....

Nå er du bare teit. Håper du ser selv hvor idiotisk det du skriver nå er. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syrinia skrev (8 timer siden):

Skjønner jo at noe bare kan være gode venner. Men det virker ikke som de har prøvd å få det til som par de siste årene. Men hvis følelsene er over,så nytter det jo ikke.

Ingen som vet hva de har gjort, så dette blir kun spekulasjoner og det er ikke lov her!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (På 28.9.2021 den 14.35):

Sara er flink på å få andre til å føle seg bra og alt når det kommer til mammalivet, kropp osv osv. Det skal hun ha, men i dag fikk hun meg til å felle noen tårer. Det hun klarte og si på story i dag at bursdag er en bekreftelse på at man gjør noe bra og rett i livet tok jeg meg kanskje litt for nær av.. Men jeg er av de som kanskje får 20 gratulasjoner på bursdagen min, ingen fancye videoer, lange tekster om hvor fantastisk jeg er.Skal serriøst bursdagen også bli en ting som skal måles i hvor "populær" man er. Håper Sara får se denne her og kan svare på det. For jeg er en av de som faktisk ikke hae klart og holde på alle de "fantastiske" vennskapene jeg trodde jeg ha før jeg ble gravid og skamdårlig... Da mistet jeg så og si hele den sosiale kretsen min, for jeg klarte ikke å dra ut på byen, byturer, jentekvelder. Jeg spydde hele dagen nesten hele svangerskapet... Å i ettertid er ikke alle av den "heldige"som kan dra annen hver helg ut å leve livet. Har en på snart 4 og har enda ikke hatt en dag med barnevakt...? Hun klagde jo før koronan at de aldri ha barnevakt til barna siden de ha 2 barn, var veldig fort hun skulle glemme det at det ikke er så lette for alle å bare forlate hverdagen sin.. Så jeg har vell ikke gjort noe rett da med mine 20 gratulasjoner der 75% er familie. Jeg har vært kjempe glad for de 20, ekke det. men nei syns det er feil at man nesten skal bynne å se på hvem som får mest mulig rundt bursdagen sin og vi som ikke får det, da er det tydeligvis noe galt med oss da... Hilsen frustrert mamma som nok engang tok seg litt for nært av et tema...🙈😓😓

Tror man må tenke på at mye venneskap er overfladisk og kun for at man får en personlig vinning av det -vil tro det er tilfelle i en del miljøer også dette miljøet. Men ikke lett å se på alltid,  man skal ha mye trygghet i seg selv for å ikke la seg påvirke av sånt. Prøver å tenke at de vennene jeg har er mer verdt en likes og graden fremsnakking på sosiale medier -det oppfatter jeg bare som overfladisk fjas og bare for show off. En bursdagshilsen eller en annen gest er mye mer verdt om ingen andre en den, den er tiltenkt får den Man trenger ikke dele for at det skal bety noe for mottakeren. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (På 30.9.2021 den 10.00):

Hvorfor bry deg om gratulasjonene hun fikk på bursdagen sin? Tenkte ikke over det en gang. Hvis du blir så påvirket av at en influencer får gratulasjoner fra andre influencere osv, så bør du ikke følge henne. Det viktigste er vel de man får gratulasjoner av selv, sine nærmeste. 

Var måten hun snakket om det på, ikke hvor mange hun fikk. Men hun snakket om at bursdag er dagen man ser om man gjør noe riktig i livet eller ikke. Så var det jeg tok meg litt nær av ja, ikke av  selve antalle hun fikk. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (2 timer siden):

Var måten hun snakket om det på, ikke hvor mange hun fikk. Men hun snakket om at bursdag er dagen man ser om man gjør noe riktig i livet eller ikke. Så var det jeg tok meg litt nær av ja, ikke av  selve antalle hun fikk. 

Det var vel mer det at hun sa det var godt med så mange hyggelige meldinger fra mennesker rundt seg og at det var godt å kjenne på en bekreftelse på at man blir satt pris på, i en periode der hun nå føler seg nede. At det var en koselig ting med bursdag for hennes del.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@BethD no har vi visst latterliggjort henne også 🙄. Altså seriøst.,. Det klarer vel hun helt selv ? Fy søren for et DRITT forum! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex_rude skrev (5 timer siden):

@BethD no har vi visst latterliggjort henne også 🙄. Altså seriøst.,. Det klarer vel hun helt selv ? Fy søren for et DRITT forum! 

Jepp. Vi gjorde visst det… 😲🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

supermamz skrev (På 1.10.2021 den 16.43):

Var måten hun snakket om det på, ikke hvor mange hun fikk. Men hun snakket om at bursdag er dagen man ser om man gjør noe riktig i livet eller ikke. Så var det jeg tok meg litt nær av ja, ikke av  selve antalle hun fikk. 

Jeg tror du må jobbe med deg selv. Her overtenker du. Hvis sosiale medier får deg til å føle deg så ille, så må du slutte å følge. Logg av. Det er ikke sunt for deg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måne Rampelyset skrev (18 timer siden):

Tråden er ryddet for latterliggjøring.

Måne, admin.

Sykt spesielt at kommentarer der man oppfordrer en bruker til å ikke følge SE ettersom brukeren blir lei seg av innholdet blir slettet og stemplet som latterliggjøring. Hvor er sletting i flere andre tråder her inne hvor kroppen til folk blir hengt ut..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (12 timer siden):

Jepp. Vi gjorde visst det… 😲🙄

Fordi her er visse brukere her på tråden som klikker psycho fordi ikke alle elsker alt hun foretar seg til enhver tid..lenge leve krenka..🙃 til og med når noe ikke er ment som hat så klarer de søren meg å vri det over til nettopp det😂🥵 der er de goooood, assa!🥸

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (1 time siden):

Fordi her er visse brukere her på tråden som klikker psycho fordi ikke alle elsker alt hun foretar seg til enhver tid..lenge leve krenka..🙃 til og med når noe ikke er ment som hat så klarer de søren meg å vri det over til nettopp det😂🥵 der er de goooood, assa!🥸

Klikker psycho, virkelig? Så kjekt med personangrep på de som ser tvers gjennom dere. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...