Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Lady T skrev (16 timer siden):

Det jublet jeg for også! 💉🥳

Man kan fortsatt bli smittet, men sykdomsforløpet blir jo mildere enn hvis man var uvaksinert. 

Nettopp!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke snart på tide å ta av seg forlovelsesringen? Robin flytter jo ut nå og kommer nok til å finne kjærligheten på ny på et eller annet tidspunkt. Han virker som en veldig fin fyr🤗

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (2 timer siden):

Er det ikke snart på tide å ta av seg forlovelsesringen? Robin flytter jo ut nå og kommer nok til å finne kjærligheten på ny på et eller annet tidspunkt. Han virker som en veldig fin fyr🤗

Går de fortsatt med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (15 timer siden):

Er det ikke snart på tide å ta av seg forlovelsesringen? Robin flytter jo ut nå og kommer nok til å finne kjærligheten på ny på et eller annet tidspunkt. Han virker som en veldig fin fyr🤗

Det kan vel Sara også gjøre? La nå de ta ting i sitt tempo. Ærlig talt. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (2 timer siden):

Det kan vel Sara også gjøre? La nå de ta ting i sitt tempo. Ærlig talt. 

Blokkerer deg, du hakker på hver bidige ting jeg skriver her inne! F så irriterende! Det var Sara jeg siktet til her, tråden handler jo tross alt om henne, herregud!😓 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maydis8 skrev (9 timer siden):

Det kan vel Sara også gjøre? La nå de ta ting i sitt tempo. Ærlig talt. 

Alt folk legger seg opp i. De har vært sammen i mange år. Her er det mange som er bedrevitende og som har en mal på hvordan alt bør gjøres. Håper de som peker på andre her, har det på stell selv. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må nå være opp til Sara selv når hun føler at tiden er moden for å ta av seg forlovelsesringen, det er en ring hun har gått med hver dag lenge, og ikke sikkert det føltes naturlig å bare fjerne den på sekundet de gjorde det slutt. I allefall ikke noe å kritisere synes jeg. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (21 timer siden):

Blokkerer deg, du hakker på hver bidige ting jeg skriver her inne! F så irriterende! Det var Sara jeg siktet til her, tråden handler jo tross alt om henne, herregud!😓 

Herlighet. Ta deg sammen. Du skrev at hun burde ta av ringen, det kan hun da gjøre i sitt tempo. Hva har du med det å gjøre? Blokk i vei - så voksen du er🤦🏼‍♀️

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (14 timer siden):

Det må nå være opp til Sara selv når hun føler at tiden er moden for å ta av seg forlovelsesringen, det er en ring hun har gått med hver dag lenge, og ikke sikkert det føltes naturlig å bare fjerne den på sekundet de gjorde det slutt. I allefall ikke noe å kritisere synes jeg. 

Veldig enig! Signerer denne. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solfridmedhatten skrev (14 timer siden):

Alt folk legger seg opp i. De har vært sammen i mange år. Her er det mange som er bedrevitende og som har en mal på hvordan alt bør gjøres. Håper de som peker på andre her, har det på stell selv. 

Enig. De må få ta ting i sitt tempo. Ring, dating eller hva nå folk bekymrer seg for her inne. Synes det er bra at de klarer å ha et så bra vennskap opp i alt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MiniKiwi skrev (3 timer siden):

Du er ganske ivrig her inne... har du noe personlig imot henne? du MÅ ikke se på henne altså xD

Jeg er bare ikke enig i disse influenserne’s valg alltid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hilde444 skrev (30 minutter siden):

Jeg tror jeg og Sara har noe ulik definisjon på hva en travel arbeidsdag er….

Oh yes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (15 timer siden):

Jeg er bare ikke enig i disse influenserne’s valg alltid :)

Men, at hun går med en ring er da virkelig ikke noe å kritisere. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (Akkurat nå):

Men, at hun går med en ring er da virkelig ikke noe å kritisere. 

Har ikke heller kritisert det,jeg syns det var rart bare 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (Akkurat nå):

Har ikke heller kritisert det,jeg syns det var rart bare 

Men, det er igjen ikke noe vi trenger å diskutere her inne. Det blir for dumt og ødelegger tråden. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...