Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Alex_rude skrev (31 minutter siden):

Hvorfor gidder/orker hun å sminke seg så grådig når hun ligger der syk? Hun som liksom er for å fremme er naturlig og Sundt forbilde hele tiden. Men «trynet» er alltid på😜. Du har feber, du er hjemme alene, la sminken ligge. Vis at du tørr å være deg selv innemellom 🙄

Falskeste ever 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

BethD skrev (43 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor hun jubler over å være fullvaksinert for covid.. har hun ikke fått med seg at man kan bli syk selv om man er vaksinert?

Har ikke du fått med deg at sykdomsforløpet som fullvaksinert stort sett er langt bedre enn for ikke-vaksinerte? Skal du virkelig pirke på absofettelutt alt jenta sier eller gjør? 

Jeg finner også mye med Sara Emilie irriterende eller teit, men denne tråden tar altså kaka. 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luluk skrev (4 timer siden):

Så merkelig at hun også måtte begynne med briller, samtidig med Therese... 

Alle influencere går jo med slike briller. Er ikke ordentlige briller engang, skal vist kutte ut blålys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BunnyChester skrev (1 time siden):

Har ikke du fått med deg at sykdomsforløpet som fullvaksinert stort sett er langt bedre enn for ikke-vaksinerte? Skal du virkelig pirke på absofettelutt alt jenta sier eller gjør? 

Jeg finner også mye med Sara Emilie irriterende eller teit, men denne tråden tar altså kaka. 

Jo har fått meg med det! Bare syns det er rart å juble sånn for det, er faktisk ganske mange som tror de er immune når de har fått vaksine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (1 time siden):

Jo har fått meg med det! Bare syns det er rart å juble sånn for det, er faktisk ganske mange som tror de er immune når de har fått vaksine!

Det er absolutt ikke bare Sara E som gjør det. Store deler av influencere gjør det eller har gjort det. "Vanlige" folk gjør også det, aner ikke hvor mange snap jeg har sett, eller bilder på facebook og insta hvor folk jubler over vaksinen. 

Skjønner godt at folk jubler. Ikke rart i det hele tatt. Folk er letta over å endelig få vaksinen, mange har ventet lenge og blir glade for at det endelig er gjennomført. Et steg nærmere normalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leila87 skrev (15 minutter siden):

Det er absolutt ikke bare Sara E som gjør det. Store deler av influencere gjør det eller har gjort det. "Vanlige" folk gjør også det, aner ikke hvor mange snap jeg har sett, eller bilder på facebook og insta hvor folk jubler over vaksinen. 

Skjønner godt at folk jubler. Ikke rart i det hele tatt. Folk er letta over å endelig få vaksinen, mange har ventet lenge og blir glade for at det endelig er gjennomført. Et steg nærmere normalen.

Ja jeg vil jo si det er naivt men… 🤷🏼‍♀️ Whatever makes u happy I guess. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (5 timer siden):

Skjønner ikke hvorfor hun jubler over å være fullvaksinert for covid.. har hun ikke fått med seg at man kan bli syk selv om man er vaksinert?

Hvorfor skulle hun ikke juble over det? Det gir en jo et ekstra beskyttelseslag, og er med på at vi kan få tilbake et normalt liv. Dette er da virkelig ikke noe å kritisere, ærlig talt. Her bommer du. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BethD skrev (3 timer siden):

Jo har fått meg med det! Bare syns det er rart å juble sånn for det, er faktisk ganske mange som tror de er immune når de har fått vaksine!

Nå har ikke Sara sagt det... hun sa kun at det var deilig å være fullvaksinert. Hva er galt med det. Dette blir for dumt. Nok av andre ting du kan kritisere. Er fullvaksinert her også, hurra🥳

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leila87 skrev (1 time siden):

Det er absolutt ikke bare Sara E som gjør det. Store deler av influencere gjør det eller har gjort det. "Vanlige" folk gjør også det, aner ikke hvor mange snap jeg har sett, eller bilder på facebook og insta hvor folk jubler over vaksinen. 

Skjønner godt at folk jubler. Ikke rart i det hele tatt. Folk er letta over å endelig få vaksinen, mange har ventet lenge og blir glade for at det endelig er gjennomført. Et steg nærmere normalen.

Skriver under. Det er jo en lettelse at vi er på vei mot slutten av denne pandemien. Kritiser heller de som ikke tar den forbanna vaksina. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

BethD skrev (4 timer siden):

Ja jeg vil jo si det er naivt men… 🤷🏼‍♀️ Whatever makes u happy I guess. 

Ok. 

Endret av BunnyChester
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syrinia skrev (1 time siden):

Var veldig glad da jeg fikk dose 2 den 28.mai. Deilig å vite at en har gjort det🙂

Vi er visst naive🙄🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leila87 skrev (17 timer siden):

Alle influencere går jo med slike briller. Er ikke ordentlige briller engang, skal vist kutte ut blålys.

Det er det jo mange andre som bruker også, ikke bare influencere.

Er faktisk veldig deilig med blålysbriller, spesielt foran skjerm såklart, men også ellers. Man slapper litt mer av i øya og gjør at man ikke får så lett hodepine pluss at man blir trøttere til kvelden. 

Men ... de er umulig å ha på bilder - blir sånn blått gjenskinn i glassa 😑 Så jeg bruker de stort sett bare på jobb 👩🏼‍💻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (19 timer siden):

Skjønner ikke hvorfor hun jubler over å være fullvaksinert for covid.. har hun ikke fått med seg at man kan bli syk selv om man er vaksinert?

Det jublet jeg for også! 💉🥳

Man kan fortsatt bli smittet, men sykdomsforløpet blir jo mildere enn hvis man var uvaksinert. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...