Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Juhu25 skrev (1 time siden):

Og de svarte sikkert med «njaaaa neii kanskje det spørs « på en møte . Veldig usikre i jobben sin høres ut som

Å hver gang dette med merking kommer opp så drar hun Stordalen som eksempel. Jeg følger ikke den mannen så aner ikke om han gjør ting rett eller galt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg følger heller ikke Stordalen, men kan ikke se for meg at han deler fremdriftsplanene sine med følgerne på sosiale medier. At hun sammenligner seg med han sier noe om selvinnsikten. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juhu25
Sneme skrev (13 minutter siden):

Jeg følger heller ikke Stordalen, men kan ikke se for meg at han deler fremdriftsplanene sine med følgerne på sosiale medier. At hun sammenligner seg med han sier noe om selvinnsikten. 

Og hver gang han har møte angående reklamer og markering deler som henne 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Haha, flott at hun velger han å sammenligne seg med. 
 

Petter også må begynne med måling av snømengde i Crocs-enhet. Også bør han begynne å fortelle ja om alle møtene han har, hva planen for dagen er, GRWM, utlever barna, og ja, i det hele tatt, bland alle roller, og spill på følgerne som venner. Da er vi der 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig marked for kosedress til nesten 1400 kr?🙈🙈

Å Hvorfor tar hun inn så få plagg at butikkene kun får inn 1-2 plagg i hver str.. Så ei spurte om hvorfor de gjør dette. Å da babler hun i vei om at de kan ikke ha for høyt varelager. De har varelager på 20 millioner 

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240320-184610.png

Endret av elskersommer
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (31 minutter siden):

Er det virkelig marked for kosedress til nesten 1400 kr?🙈🙈

Å Hvorfor tar hun inn så få plagg at butikkene kun får inn 1-2 plagg i hver str.. Så ei spurte om hvorfor de gjør dette. Å da babler hun i vei om at de kan ikke ha for høyt varelager. De har varelager på 20 millioner 

Screenshot_20240320-184610.png

Jeg kan ikke skjønne at det er et marked for kosedress til den prisen! At ordentlige merker og brands tar godt betalt for slike sett forstår jeg, men da er det ofte kvalitet også. Tørr ikke å påstå at dette er av kvalitet, men det vet jeg ikke, ut av det jeg har lest om både sokker og kjoler så har jeg min tvil. Jeg er mest spent på størrelsene på dressene merker jeg, om de også er helt på bærtur😅 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Larsa skrev (20 minutter siden):

Jeg kan ikke skjønne at det er et marked for kosedress til den prisen! At ordentlige merker og brands tar godt betalt for slike sett forstår jeg, men da er det ofte kvalitet også. Tørr ikke å påstå at dette er av kvalitet, men det vet jeg ikke, ut av det jeg har lest om både sokker og kjoler så har jeg min tvil. Jeg er mest spent på størrelsene på dressene merker jeg, om de også er helt på bærtur😅 

Er det adidas,Nike eller annet type merke så forstår jeg også at det koster.. men 1400 for careless og sydd i Kina🙈🙈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Er det virkelig marked for kosedress til nesten 1400 kr?🙈🙈

Å Hvorfor tar hun inn så få plagg at butikkene kun får inn 1-2 plagg i hver str.. Så ei spurte om hvorfor de gjør dette. Å da babler hun i vei om at de kan ikke ha for høyt varelager. De har varelager på 20 millioner 

Screenshot_20240320-184610.png

1400?! Er det juicy couture hun selger? Til og med det hadde vært ran.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for ryktespredning. 
 

Sol, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CaroLis

Vanvittig at det er kun 1-3 stk i noen størrelser av de kosedressene synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (1 time siden):

1400?! Er det juicy couture hun selger? Til og med det hadde vært ran.

Er 699 for genser og 649 for bukse.. så er 1350 kr🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CaroLis skrev (28 minutter siden):

Vanvittig at det er kun 1-3 stk i noen størrelser av de kosedressene synes jeg.

Ikke rart hun går fort tom når det er så lite antall plagg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (3 minutter siden):

Er 699 for genser og 649 for bukse.. så er 1350 kr🙈

Hahaha da er valget enkelt spør du meg, hvis man først skal ut med så mye penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xmasclovn skrev (13 minutter siden):

Hahaha da er valget enkelt spør du meg, hvis man først skal ut med så mye penger.

Da bør den være bra til en slik pris . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (21 minutter siden):

Da bør den være bra til en slik pris . 

Sikkert like bra som resten. Pysjer som mister fargen etter å ha blitt vasket på 40 grader osv osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (5 minutter siden):

Sikkert like bra som resten. Pysjer som mister fargen etter å ha blitt vasket på 40 grader osv osv.

De dressene vil ikke bli noe fine om de mister mye av fargen etter en vask

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest CaroLis
elskersommer skrev (57 minutter siden):

Ikke rart hun går fort tom når det er så lite antall plagg

Enig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosedress til  nesten 1400 som i tillegg ser tynt og slafsete ut i stoffet? Nei takk, - men sikkert noen fans som biter på..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsa skrev (19 timer siden):

Jeg kan ikke skjønne at det er et marked for kosedress til den prisen! At ordentlige merker og brands tar godt betalt for slike sett forstår jeg, men da er det ofte kvalitet også. Tørr ikke å påstå at dette er av kvalitet, men det vet jeg ikke, ut av det jeg har lest om både sokker og kjoler så har jeg min tvil. Jeg er mest spent på størrelsene på dressene merker jeg, om de også er helt på bærtur😅 

Denne kosedressen er jo helt hisides grufull??:-) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Snoker45 skrev (24 minutter siden):

Denne kosedressen er jo helt hisides grufull??:-) 

Synes den var lekker jeg da 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...