Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

supermamz skrev (3 minutter siden):

Lurer på om de har med seg barnevakt siden de kunne ligge å sole seg tidligere i dag mens barna var i bassenget og badet uten de. Hadde aldri latt min 3 åring vært alene i lamme 2 andre barn og stolt på det. 😱 

Vi vet ikke hvor lenge de lå å solte seg,å tviler STERKT på at hun lot Emma være alene med de to andre i bassenget. Pluss at det så jo ut som om bassenget var rett ved siden av der de lå. Ingen grunn til å tenke det verste med en gang ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

supermamz skrev (Akkurat nå):

Det kan selvfølgelig være. Er jo tydeligvis et populært hotell så. Vi får vente og se om de dukker opp på tvskjermen i høst med sydentur😅

Men jeg kjenner jeg faktisk blir litt småskuffa om det viser seg at alt er spons.. for da bør de hvertfall skrive der 😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verba skrev (Akkurat nå):

Vi vet ikke hvor lenge de lå å solte seg,å tviler STERKT på at hun lot Emma være alene med de to andre i bassenget. Pluss at det så jo ut som om bassenget var rett ved siden av der de lå. Ingen grunn til å tenke det verste med en gang ;) 

Syns det er rart uansett, mye kan skje på noen sekunder. Skulle nesten tro barna var med noen andre.🤷 Men kan være jeg er sykt hønemor og ser fare i alt også🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (4 minutter siden):

Hvor har hun lagt ut?

Hun har bare lagt ut at de er på Granca, men ikke hvor 🤷‍♀️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verba skrev (1 minutt siden):

Men jeg kjenner jeg faktisk blir litt småskuffa om det viser seg at alt er spons.. for da bør de hvertfall skrive der 😂🙈

Enig! Kunne vært ærlig om det da. Syns det er rart iallefall de som er så opptatt av å spare penger osv. Må jo være mye billigere å ha en leilighet med 2 soverom? Men kan hende jeg tar feil.  🤷

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men nå sier de jo at de betaler selv - er det da vits å snakke i evigheter om hvor fæle de er som ikke merker? Vent til det evt kommer frem da isåfall🙄

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dottie skrev (1 minutt siden):

Hun har bare lagt ut at de er på Granca, men ikke hvor 🤷‍♀️ 

Ser på IG nå.  Ser ut som hun er på et helt annet hotell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (14 minutter siden):

Lurer på om de har med seg barnevakt siden de kunne ligge å sole seg tidligere i dag mens barna var i bassenget og badet uten de. Hadde aldri latt min 3 åring vært alene i lamme 2 andre barn og stolt på det. 😱 

Ingen vits i å legge ut en sånn kommentar når man SÅ tydelig ser at de ligger ved bassengkanten og har full oversikt. 

  • Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (1 minutt siden):

Men nå sier de jo at de betaler selv - er det da vits å snakke i evigheter om hvor fæle de er som ikke merker? Vent til det evt kommer frem da isåfall🙄

Hahah! Ingen som har snakket i evigheter om hvor fæle de er OM de ikke har merket ;)

jeg tror rett å slett det er en tilfeldighet at marna er på samme hotell. Å det skrev jo supermamz å. Virker som et veldig populært hotell. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coleus skrev (13 minutter siden):

Ingen vits i å legge ut en sånn kommentar når man SÅ tydelig ser at de ligger ved bassengkanten og har full oversikt. 

Så det er normalt? 😮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (29 minutter siden):

Ser på IG nå.  Ser ut som hun er på et helt annet hotell. 

Foreldrene til CBE har leilighet der, regner med at CBE bor på hotell i nærheten av foreldrene, mtp barnevakt 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (Akkurat nå):

Foreldrene til CBE har leilighet der, regner med at CBE bor på hotell i nærheten av foreldrene, mtp barnevakt 

Det kan godt hende, så bare at hun ikke var på samme hotellet som SE. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

supermamz skrev (43 minutter siden):

Lurer på om de har med seg barnevakt siden de kunne ligge å sole seg tidligere i dag mens barna var i bassenget og badet uten de. Hadde aldri latt min 3 åring vært alene i lamme 2 andre barn og stolt på det. 😱 

Man kan helt fint ligge på ei solseng attmed barnebassenget mens 3-åringen bader og følge med fra solsenga. Trenger ikke sitte oppi barnebassenget eller på kanten av bassenget for å ha øynene på barnet. 

Ikke en eneste plass har SE gitt uttrykk for at to andre barn passer på den yngste. 

Trenger ikke overdramatisere alt heller, SE har nok full kontroll 

  • Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verba skrev (3 timer siden):

Men jeg kjenner jeg faktisk blir litt småskuffa om det viser seg at alt er spons.. for da bør de hvertfall skrive der 😂🙈

Hvorfor blir du-skuffet- over det? Hva har det å si for din opplevelse av den turen? Hva har det å si for deg som følger, hvilken lommebok som har betalt? 

Synes det er smålig å ytre skuffelse. Drama😂 herregud. Dersom det ER sponset så er det mest sannsynlig med bloggerene og det er da evt grunnen til at det ikke er merket. Slapp helt av, det er  jo ikke din lommebok eller din ferie. Og blir du så lett skuffet så bør du logge av Internett en stund. 

Alt man skal lage "noe" av. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Yesohyes skrev (13 timer siden):

Hvorfor blir du-skuffet- over det? Hva har det å si for din opplevelse av den turen? Hva har det å si for deg som følger, hvilken lommebok som har betalt? 

Synes det er smålig å ytre skuffelse. Drama😂 herregud. Dersom det ER sponset så er det mest sannsynlig med bloggerene og det er da evt grunnen til at det ikke er merket. Slapp helt av, det er  jo ikke din lommebok eller din ferie. Og blir du så lett skuffet så bør du logge av Internett en stund. 

Alt man skal lage "noe" av. 

Heheh, enig med deg sånn sett. Men er mest det at jeg liker SE veldig godt, å jeg regner med det er betalt selv ( som jeg har skrevet flere ganger ;) ) Men om det viser seg at det hadde vært sponset så hadde jeg blitt skuffet fordi man er lovpålagt å merke sånt. Jeg digger som sagt SE, å unner henne å barna denne turen.

 

ja, «alt man skal lage noe av», sånn som den kommentaren din. ;) Om du synes den kommentaren jeg skrev var så latterlig å ille så sier det litt om deg også ;) Da det finnes kommentarer som er en del verre. Vi får begge logge av nettet en stund da vet du 😀

Endret av Verba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det sponset opphold. Tror dere Therese Lien (reisefølget) har økonomi til å betale 35- 45 000 for ei uke i syden?🤪Hvis de hadde betalt selv så hadde de jo selvfølgelig delt en leilighet og ikke hatt de dyreste leilighetene på bakkeblan nærmest bassenget. De avslører seg selv med å filme velkomstgavene osv. Grunnen til at de ikke merker med spons er at de da må betale 25% av oppholdet, og med så dyre leiligheter vil det utgjøre mange tusen.

Har meldt det inn til forbrukertilsynet og regner med de tar seg bryet med å innhente dokumentasjon på betalt opphold når det er snakk om såpass mye penger☺️

  • Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnKatrine skrev (58 minutter siden):

Selvfølgelig er det sponset opphold. Tror dere Therese Lien (reisefølget) har økonomi til å betale 35- 45 000 for ei uke i syden?🤪Hvis de hadde betalt selv så hadde de jo selvfølgelig delt en leilighet og ikke hatt de dyreste leilighetene på bakkeblan nærmest bassenget. De avslører seg selv med å filme velkomstgavene osv. Grunnen til at de ikke merker med spons er at de da må betale 25% av oppholdet, og med så dyre leiligheter vil det utgjøre mange tusen.

Har meldt det inn til forbrukertilsynet og regner med de tar seg bryet med å innhente dokumentasjon på betalt opphold når det er snakk om såpass mye penger☺️

Må være det, ser hun allerede skal se etter ny ferie i April🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...