Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Heartgirl skrev (46 minutter siden):

En har lov til å ta bilder f.eks av barn i 17.mai tog for da er det situasjonen i bildet som illustreres og ikke enkeltbarnet. Da ser jeg ikke problemet at hun tok en snapvideo fra bassengkanten som illustrer og viser bassengområdet. 

 

Syns det er noe annet når man er påkledd 🙈 Men det jeg reagerte på var en litn jente i bare truse. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heartgirl skrev (1 time siden):

En har lov til å ta bilder f.eks av barn i 17.mai tog for da er det situasjonen i bildet som illustreres og ikke enkeltbarnet. Da ser jeg ikke problemet at hun tok en snapvideo fra bassengkanten som illustrer og viser bassengområdet. 

 

Du ser ikke problemet i at intetanende mennesker i badetøy blir lagt ut bilder av på en offentlig kanal? Tenk om noen av de lever i skjul da!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis fått tilbakemeldinger på det da, eller lest her inne - for i dag har de begge filmet bare seg selv eller flyttet kameraet om det har kommet folk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (1 time siden):

Det er for så vidt sant. Jeg vet jo med meg selv at jeg har tatt masse opptak ved bassengkanten av mine barn da vi var i syden da de var små som jeg delte på facebook og instagram. Nå er ikke jeg kjendis heller da. Like greit det :) 

Jeg har aldri delt bilder av folk i badetøy på sosiale medier selv, og kommer heller ikke til å gjøre det.

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (41 minutter siden):

Hvorfor venter hun på lege for omgangssyke?

Må sikkert ha legeerklæring for å få igjen på reiseforsikring. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2/19/2022 at 10:45 PM, supermamz said:

Jo de skal jo det. Men skulle til å si hun er jo med på bloggerne. Så kan jo være derfor de reiser sånn og at det virker sponset. Samme med island turen i fjor. Det var jo for å lage tv siden de valgte å ha med produksjonen for å filme. Så kan jo være det samme nå. Kanskje Therese dukker opp i bloggerne til høsten igjen. 🤷  Søkte iallefall opp 25 tusen for en uke. Så vil si de har hver sin leilighet også så de har brukt over 40 tusen da på sydentur. Sykt dyrt, men de har vell råd til slik.🙈

Therese var jo ikke på bloggerne før? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (23 timer siden):

Eh du har et brukernavn , å ditt har jeg sett flere ganger 

Et brukernavn som deg 🙄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (45 minutter siden):

Lege for litt oppkast i noen timer. Glad i å bruke forsikringa. 

Ehh, er jo nettopp ved eksempelvis sykdom en trenger forsikring. Forstår ikke helt at just det er noe å kritisere henne for...?

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sirenas skrev (34 minutter siden):

Ehh, er jo nettopp ved eksempelvis sykdom en trenger forsikring. Forstår ikke helt at just det er noe å kritisere henne for...?

Hva skal hun da. Få igjen penger for en dag ferie?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (1 minutt siden):

Hva skal hun da. Få igjen penger for en dag ferie?

Kanskje se om hun kan få hjelp til å bli frisk sånn at hun kan nyte resten av ferien?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nussepus skrev (22 minutter siden):

Hva skal hun da. Få igjen penger for en dag ferie?

Det. Og alle utgifter som eventuelt kan komme som følge av sykdom. Forsikringsselskapene anbefaler jo å gjøre som hun har gjort. Altså melde ifra ved sykdom og få tilsyn av lege. Det er jo ikke gitt at hun blir bedre i løpet av 1 dag. 

Endret av sirenas
La til ett ord
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikinioverdelen i lilla synes jeg faktisk var fin💜 Men trusa ser så baggy ut, selv på henne som har litt ekstra rundt hoftene. Er det noen som har erfaring med merket og som kan si noe på om det stemmer? Eller sitter den bedre på irl enn det ser ut som på bildet??🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Smurfii skrev (7 timer siden):

Bikinioverdelen i lilla synes jeg faktisk var fin💜 Men trusa ser så baggy ut, selv på henne som har litt ekstra rundt hoftene. Er det noen som har erfaring med merket og som kan si noe på om det stemmer? Eller sitter den bedre på irl enn det ser ut som på bildet??🙈

Syns designet på både over og underdel er veldig stygg.

Trusa ser ut som en bleie og overdelel ser ut om en for stor ammebh,ikke sitter det særlig fint på heller,SE selv ser jo flott ut hun.

Men ikke bikinien.

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (7 timer siden):

Bikinioverdelen i lilla synes jeg faktisk var fin💜 Men trusa ser så baggy ut, selv på henne som har litt ekstra rundt hoftene. Er det noen som har erfaring med merket og som kan si noe på om det stemmer? Eller sitter den bedre på irl enn det ser ut som på bildet??🙈

Hun skrev at hun hadde med seg vareprøver, ikke sikkert det er riktig størrelse ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnKatrine skrev (7 timer siden):

Får jo ikke igjen noe på forsikringen når de ikke har betalt en krone for turen😆

Og hvordan vet du dette med sikkerhet? Dumt å spre løgner om man ikke har bevis… 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også gått til lege for å få dekket litt fra forsikring pga spysyke. Hadde gjort det igjen 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...