Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Lill :) skrev (4 minutter siden):

Hadde et barn spydd i spisesalen???

Ja -i følge Therese Lien på snap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker på denne matforgiftning/omgangsyke. De er ganske bestemt på at dette er matforgiftning, siden flere har opplevd samme. Men de har ikke tatt noen prøver? Omgangsyken (spysyken) smitter jævlig. Og vis folk spyr ved buffe’en så sprer smitten seg kjapt. Tviler på at alle er flinke å vaske hender.

Spennende om de tar prøve for å avdekke om det er matforgiftning.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsidenut skrev (50 minutter siden):

Tenker på denne matforgiftning/omgangsyke. De er ganske bestemt på at dette er matforgiftning, siden flere har opplevd samme. Men de har ikke tatt noen prøver? Omgangsyken (spysyken) smitter jævlig. Og vis folk spyr ved buffe’en så sprer smitten seg kjapt. Tviler på at alle er flinke å vaske hender.

Spennende om de tar prøve for å avdekke om det er matforgiftning.

For hotellets del så er vel det ønskelig -om det er mistanke om matforgiftning så stenger de vel kjøkkenet for at «Mattilsynet» har undersøkelse? Mulig det er andre regler eller oppfølging rundt sånt i Spania?! Det holder jo at en ansatt på kjøkkenet feks har er smittet og håndtere mat -så sprer det seg som ild i tørr gress på slike steder hvor det er buffet. Eller at folk som er syke tar i samme serveringsbestikk på buffeeten som alle andre… ugh..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de tror det er matforgiftning hadde jeg i alle fall droppet å spise mer på hotellet, brød og syltetøy på rommet går fint de siste dagene, så slipper man enda mer sykdom.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes utrolig synd på Henne, og barna. Må være Forferdelig å være så langt hjemmefra, og syk. Har bodd på det hotellet selv. Og har bare gode ord å komme med, når det gjelder hygiene, mat og standard. Regner med at de får vite hva det er, når prøvesvarene kommer. Håper de våkner opp og føler seg bedre i morgen, og kan nyte resten av turen☀️

  • Liker 10
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns veldig synd på de. De må være helt jæ*** å være så syk på ferie. Og mye penger tapt.

Men jeg syns likevel det håreisende å dele med mange tusen fremmede mennesker at jentene å spyr og har sprutbæsj. Ikke greit. Hva skjedde med å skjerme de litt?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twinkle~ skrev (4 timer siden):

Er ikke dette klær for barn?

Nei voksne også, flere av de har jeg kjøpt , SE sine i fjor lignet veldig på konges sløjd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Applehead skrev (9 timer siden):

Jeg syns veldig synd på de. De må være helt jæ*** å være så syk på ferie. Og mye penger tapt.

Men jeg syns likevel det håreisende å dele med mange tusen fremmede mennesker at jentene å spyr og har sprutbæsj. Ikke greit. Hva skjedde med å skjerme de litt?

Er så enig.. Hvorfor må alle  vite om hvor syk barnet er? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper de vasket bordet godt før de la rundstykkene på dagens lønsj rett på  bordet. Aner ikke hvilke fugler og div kryp som koser seg på det bordet når de ikke er der.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som jeg synes å ha lagt merke til denne uka er at TL er mye mer positiv enn SE, flere som har merket det samme?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diamant20 skrev (44 minutter siden):

Det som jeg synes å ha lagt merke til denne uka er at TL er mye mer positiv enn SE, flere som har merket det samme?

Det kan jeg forstå, så inderlig godt. Er vel Sara som har har mest sykdom denne ferien. At hun overhodet klarer å smile er ganske imponerende…

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant20 skrev (1 time siden):

Det som jeg synes å ha lagt merke til denne uka er at TL er mye mer positiv enn SE, flere som har merket det samme?

Er det så rart da? 2 år uten ferie pga pandemi og når hun endelig får tatt med barna ei uke til sol og varme så blir hun og barna rammet av oppkast, diaré og magesmerter og får ferien skikkelig amputert. 

Hadde jaggu ikke smilt så mye jeg heller. 

Minus en kink i nakken så har venninna og barnet vært friske, litt lettere å være glad og lykkelig da vil jeg tro 

Trenger ikke være rakettforsker for å forstå hvorfor venninna har vært mere positiv akkurat..

Endret av skruf
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant20 skrev (1 time siden):

Det som jeg synes å ha lagt merke til denne uka er at TL er mye mer positiv enn SE, flere som har merket det samme?

Enig , men så klarer jeg å finne noe  positivt i ting uansett da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Orly skrev (6 timer siden):

Enig , men så klarer jeg å finne noe  positivt i ting uansett da

Da er du heldig! Ikke alle klarer det på en ferie fra helvete hvor de har betalt mye penger for og gledet seg til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (21 minutter siden):

Da er du heldig! Ikke alle klarer det på en ferie fra helvete hvor de har betalt mye penger for og gledet seg til. 

Heldig? En ferie fra helvete fordi man blir syk? Jaja godt vi er forskjellige ( ja jeg har ogsp blitt syk på  svært etterlengtet ferie ) 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (8 timer siden):

Er det så rart da? 2 år uten ferie pga pandemi og når hun endelig får tatt med barna ei uke til sol og varme så blir hun og barna rammet av oppkast, diaré og magesmerter og får ferien skikkelig amputert. 

Hadde jaggu ikke smilt så mye jeg heller. 

Minus en kink i nakken så har venninna og barnet vært friske, litt lettere å være glad og lykkelig da vil jeg tro 

Trenger ikke være rakettforsker for å forstå hvorfor venninna har vært mere positiv akkurat..

Joda, men dattera til TL var vel dårlig en dag eller to hun også, da TL og den ene ungen til SE var friske. Men det jeg tenker på da når det kommer til positivitet er liksom at når alle tilsynelatende er friske, så virker TL mer positiv enn SE. Synes hun har virket mer positiv både før og etter sykdom. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (44 minutter siden):

Heldig? En ferie fra helvete fordi man blir syk? Jaja godt vi er forskjellige ( ja jeg har ogsp blitt syk på  svært etterlengtet ferie ) 

 

Jeg har ikke. Men jeg hadde blitt rimelig forbanna og sur om det var tilfelle 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...