Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

LinnKatrine skrev (15 minutter siden):

En enkel scrollerunde til over et år siden og man ser veldig godt at sinnarynkene er fikset på😅Hun beviser det jo bare enda mer i videoen der hun rynker mye på hele ansiktet. Det er jo ikke antydning til noe bevegelse mellom øynene og noen cm lenger opp.. Håper hun stopper i tide, hun er jo naturlig pen!:-)

Hun hadde ingen sinnsrynker for et år siden heller. Slutt å spre usannheter. Herlighet. Get your facts straight. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yesohyes skrev (21 timer siden):

Over til noe helt annet. 

 

Jeg synes det er nydelig at de med påvirkningskraft hjelper unge med å forstå at man er vakker som man er. At man verken trenger gjøre det ene eller det andre. 

 

SE har frontet dette lenge, til tross for silikonen som hun skal fjerne når den tid kommer. 

Hun legger ut videoer hvor hun bruker filter og sier at hun blir skremt av å se hvordan dette er..blant annet. 

 

Men, hva med at hun har fjerner føflekk i ansiktet, har fillere i leppene, har brukt falske vipper i evigheter (selvom betennelse fikk henne til å ta de av og hun heldigvis selv innser hvor utrolig mye finere hun er uten). Hun mangler ansiktsmimikk (bruker kun munnen når hun snakker, skjer ingenting fra munnvikene og opp til midten av bryna), og jeg har sett dette bli diskutert som en full freeze  botox behandling ....

I dag har hun lagt ut story fra hun var yngre, og det er helt opplagt at hun i tillegg har fikset tennene sine. 

 

Dette skremmer meg nesten mer enn filterbruk og retusjering i seg selv. For der sitter hun, fikset på så mange måter, og forteller at det er ok å være som man er imens hun viser strekkmerker på magen og en lite reell hengepupp pga silikonen. 

Ja, det er enkelt å si "slapp av og vær som du er, du er nydelig uansett!"-når du sitter der ferdig pyntet på. Det har jeg veldig lite respekt for. Det blir for dumt og det blir veldig pretensiøst. Det kunne vært hvem som helst og jeg ville tenkt 《hvem tror du at du er》, når du predikerer noe og praktiserer noe helt annet? 

 

Jeg har selv ansvar for mine barn og deres oppfatning av seg selv, og er ikke en av de som ville lagt ansvar på influencere . Jeg sier det heller som det er angående juks og fanteri, og forteller dem at de er flotte som de er, for det er de❤ -Men det er vel med en tanke OM at de påvirker unge og andre, at influencere går ut med disse "budskapene", og da synes jeg problemet skal adresseres. 

 

SE var jo kjempeflott med de tennene hun hadde før også, og uten silikon og fillere og botox og altfor store vipper. Hun bare ligner ikke helt på seg selv, som jo er meningen når man fikser på ting. Og det provoserer meg. 

 

 

Så hvis barna dine får behov for tannregulering så kommer du da til å nekte de det, for hvis ikke er de ikke naturlige? 

Å påstå at man ikke er naturlig hvis man fjerner føflekker blir bare for dumt. Enkelte føflekker bør man fjerne da de kan være farlige. Skal man heller utvikle føflekkkreft når man er influencer bare pga man må på død og liv ikke fjerne hvis ikke kan man ikke si at man er naturlig? 

Din påstand om Botox er ren spekulasjon og er rapportert 

Endret av skruf
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (11 timer siden):

Ærlig talt. Hun har da vært mye hjemme under hele pandemien. Hun har da virkelig ikke vært ute på mye. Hun har av det vi har sett truffet de samme og vært mye hjemme. Har du bare sittet hjemme selv? Så lenge man følger retningslinjene, noe hun har gjort, har man ikke gjort noe galt. Her blir det mye stein i glasshus. Skjerp dere. 

Jeg har vært hjemme og på jobb ja. Noen nødvendige butikkturer tidlig på morgenen for å handle nødvendigheter. Ikke vært hverken på events, hytteturer med venner, ikke hatt venner på besøk hjemme, overnattingsbesøk med barna hos mine foreldre eller noe slik. Selv om retningslinjene sier det er lov å reise på besøk og sosiale happenings så skjønner hver en oppegående person at å holde avstand og ha få nærkontakter er det som er viktig nå! Så føler ikke jeg kaster noen stein i noe som helst slags hus egentlig 😄 Og ikke har jeg vært covidsmittet heller 🎉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (11 minutter siden):

Jeg har vært hjemme og på jobb ja. Noen nødvendige butikkturer tidlig på morgenen for å handle nødvendigheter. Ikke vært hverken på events, hytteturer med venner, ikke hatt venner på besøk hjemme, overnattingsbesøk med barna hos mine foreldre eller noe slik. Selv om retningslinjene sier det er lov å reise på besøk og sosiale happenings så skjønner hver en oppegående person at å holde avstand og ha få nærkontakter er det som er viktig nå! Så føler ikke jeg kaster noen stein i noe som helst slags hus egentlig 😄 Og ikke har jeg vært covidsmittet heller 🎉

Litt rart å snakke sånn når det er snakk om skolesmitte. Skulle hun holdt han hjemme fra skolen i to år, tenker du? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maydis8 skrev (12 timer siden):

Therese har helt forferdelige vipper og tatoverte bryn... hvordan er det mer naturlig...

😂 ja, det stemmer. Jeg mente bare at ansiktet hennes er mer levende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (12 timer siden):

Så hvis barna dine får behov for tannregulering så kommer du da til å nekte de det, for hvis ikke er de ikke naturlige?

Over/underbitt,feilstilling i kjeve etc kan faktisk utløse migrene og hodepine hos barn og voksne.

Skjeve tenner er også vanskeligere å holde rene = oftere hull eller lignende problemer.

Tannregulering er helserelatert,aldri/sjeldent utseende relatert.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (2 timer siden):

Jeg har vært hjemme og på jobb ja. Noen nødvendige butikkturer tidlig på morgenen for å handle nødvendigheter. Ikke vært hverken på events, hytteturer med venner, ikke hatt venner på besøk hjemme, overnattingsbesøk med barna hos mine foreldre eller noe slik. Selv om retningslinjene sier det er lov å reise på besøk og sosiale happenings så skjønner hver en oppegående person at å holde avstand og ha få nærkontakter er det som er viktig nå! Så føler ikke jeg kaster noen stein i noe som helst slags hus egentlig 😄 Og ikke har jeg vært covidsmittet heller 🎉

Fint du er så perfekt da :)  Hun har også fulgt alle retningslinjer, å den hytteturen har de avlyst to ganger før fordi de følte det ikke var rett tidspunkt. Men når ungene dessverre blir smittet på skolen å det ikke slår ut før etterpå så er det faktisk veldig trist. Får håpe kidsa dine ikke blir smittet på skolen, for det blir kanskje kjipt for deg å ikke kunne avslutte noe med « og ikke har jeg vært covidsmittet heller «

 

hilsen ei som heller ikke er smittet men forventer å bli det siden jeg har barn på skole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (15 timer siden):

Ærlig talt. Hun har da vært mye hjemme under hele pandemien. Hun har da virkelig ikke vært ute på mye. Hun har av det vi har sett truffet de samme og vært mye hjemme. Har du bare sittet hjemme selv? Så lenge man følger retningslinjene, noe hun har gjort, har man ikke gjort noe galt. Her blir det mye stein i glasshus. Skjerp dere. 

Jo hun har vært mye rundt, veldig rart å si noe annet

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (12 minutter siden):

Jo hun har vært mye rundt, veldig rart å si noe annet

I know... enkelte som må forsvare for enhver pris tydeligvis😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (1 time siden):

I know... enkelte som må forsvare for enhver pris tydeligvis😂

Forsvare? Det er snakk om nasjonale retningslinjer som har vært i endring siste par årene nå. SE har, som oss andre, fulgt disse! Mer trenger hun ikke gjøre! Hun trenger ikke ha strengere regler enn andre, hun kan dra på hyttetur, eventer, familieselskap ++ sånn som vi andre kan! Selv om du velger å gjøre noe annet, betyr ikke at hun er uansvarlig! 

Måte på hva et menneske skal stå til ansvar for!

  • Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemor1982 skrev (4 timer siden):

I know... enkelte som må forsvare for enhver pris tydeligvis😂

Jupp, SE kjeftet i starten på de som ikke gjorde det samme som hun, så endret hun mening og plutselig var det ikke så nøye med alt av anbefalinger likevel

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (14 minutter siden):

Jupp, SE kjeftet i starten på de som ikke gjorde det samme som hun, så endret hun mening og plutselig var det ikke så nøye med alt av anbefalinger likevel

I starten var ingen vaksinerte… og det var feks hytteforbud og alt var stengt. Det kommer til et punkt der man faktisk må leve litt og, og det er da for søren meg lov å møte familie og venner, og å dra på hyttetur! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (4 timer siden):

I know... enkelte som må forsvare for enhver pris tydeligvis😂

Heheh jeg forsvarer SE når jeg ser at folk spyr ut av seg galle å ikke har noe fakta på ting å mener de selv er perfekte 😂 å når jeg ser teite kommentarer som  « Hilsen ei som ikke har blitt smittet «  for akkurat den kommentaren der ble faktisk veldig latterlig 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer på når hun skal slutte å snakke om korona og symptomer/sykdom🙄. Kanskje om et par år🤭🤭

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zokutine skrev (12 minutter siden):

I starten var ingen vaksinerte… og det var feks hytteforbud og alt var stengt. Det kommer til et punkt der man faktisk må leve litt og, og det er da for søren meg lov å møte familie og venner, og å dra på hyttetur! 

Det var fortsatt anbefalinger ute p gikk, ingen som sa man måtte isolere seg helt men det finnes en mellomting, det er min mening så får du ha en annen mening uten at jeg irriterer meg over det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (7 minutter siden):

186 cm

Aha, tenkte meg hun var ganske høy. Derfor hun ikke så så stor ut selv da hun var på sitt største 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...