Anya66 Skrevet 10. februar 2022 #2701 Del Skrevet 10. februar 2022 Urwa skrev (På 1/24/2022 den 23.33): Jeg imponert over den store vektnedgangen hennes og at hun klarer å holde vekta. Jasså? Holdt vekta? Ikke at der betyr noe, men holdt vekta har hun ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 10. februar 2022 #2702 Del Skrevet 10. februar 2022 Ser ut som det blir en ny sesong av Bloggerne på Sara. Mikrofonene er på hvertfall.. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 16. februar 2022 #2703 Del Skrevet 16. februar 2022 (endret) Altså jeg blir helt satt ut over hvor høyt energinivå og tiltakslyst hun har når hun er syk. Å male/pusse opp er seriøst det SISTE jeg hadde orka med sykdom i kroppen. Det er slitsomt nok som FRISK! Men creds til henne for at hun orker I guess🥵 Endret 16. februar 2022 av Twinkle~ 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Innsidenut Skrevet 16. februar 2022 #2704 Del Skrevet 16. februar 2022 Twinkle~ skrev (22 minutter siden): Altså jeg blir helt satt ut over hvor høyt energinivå og tiltakslyst hun har når hun er syk. Å male/pusse opp er seriøst det SISTE jeg hadde orka med sykdom i kroppen. Det er slitsomt nok som FRISK! Men creds tin henne for at hun orker I guess🥵 Ja, i tillegg har hun ME. Men er i en god perioden. Tror den perioden har vart veldig lenge. Jeg har og mild grad og er en av de heldige, men har ikke sjans i havet å gjøre alle ting hun gjør. Vet vi er forskjellig, men det er helt sprøtt at hun har noen form for ME og klare farte så mye og gjøre så mye som hun gjør. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snedig Skrevet 16. februar 2022 #2705 Del Skrevet 16. februar 2022 Twinkle~ skrev (28 minutter siden): Altså jeg blir helt satt ut over hvor høyt energinivå og tiltakslyst hun har når hun er syk. Å male/pusse opp er seriøst det SISTE jeg hadde orka med sykdom i kroppen. Det er slitsomt nok som FRISK! Men creds tin henne for at hun orker I guess🥵 Haha jeg kan kjenne meg litt igjen i det der. Har vært syk lenge nå og blir sprø av å være hjemme og se de uferdige prosjektene som står og lyser mot meg dag etter dag. Så i går bare tok jeg meg sammen og sto og svimlet i stigen mens jeg festet listene 🥴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 18. februar 2022 #2706 Del Skrevet 18. februar 2022 Vil ikke Sara til syden? Therese har lagt ut masse snap hver dag snart om at de gleder seg til syden og hurramegrundt mens Sara nevner det ikke - bare masse mas om testing og forkjølelse? Hmm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 18. februar 2022 #2707 Del Skrevet 18. februar 2022 Anonyym97 skrev (31 minutter siden): Vil ikke Sara til syden? Therese har lagt ut masse snap hver dag snart om at de gleder seg til syden og hurramegrundt mens Sara nevner det ikke - bare masse mas om testing og forkjølelse? Hmm Men herlighet, må vel ikke kun snakke om ferie selv om man snart reiser😅 Therese er jo bare slitsom med det Spania-maset. Sara har vel nevnt ved et par anledninger, og sist sa hun at hun ville glede seg for mye siden hun var blitt så forkjølt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellasnella Skrevet 18. februar 2022 #2708 Del Skrevet 18. februar 2022 Anonyym97 skrev (1 time siden): Vil ikke Sara til syden? Therese har lagt ut masse snap hver dag snart om at de gleder seg til syden og hurramegrundt mens Sara nevner det ikke - bare masse mas om testing og forkjølelse? Hmm Asså, de skal til Gran Canaria… Er vel ikke så mye å skryte av og snakke om i det uendelige? (Ikke at det er noe galt å dra dit, hadde gjerne tatt turen selv 😅) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inga-pinga Skrevet 18. februar 2022 #2709 Del Skrevet 18. februar 2022 Like lite interessant det de begge kommer med. Dag på dag om testing og forkjølelse hos den ene. Dag på dag om pakking og styr hos den andre. Fryktelig glad for at jeg har en jobb som holder hodet fokusert på annet en kun meg og mitt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 18. februar 2022 #2710 Del Skrevet 18. februar 2022 Anonyym97 skrev (7 timer siden): Vil ikke Sara til syden? Therese har lagt ut masse snap hver dag snart om at de gleder seg til syden og hurramegrundt mens Sara nevner det ikke - bare masse mas om testing og forkjølelse? Hmm Tror det er for Sara har reist mye mer, er vell 16 år siden Therese var sist i syden så skjønner det litt da😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sawyer Skrevet 19. februar 2022 #2711 Del Skrevet 19. februar 2022 Kan virke som det er en sponset tur de er på.. Ser komikerfrue har lagt ut fra akkurat samme hotell, hvor de har fått akkurat samme ting på rommet 🙃 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni75 Skrevet 19. februar 2022 #2712 Del Skrevet 19. februar 2022 Sawyer skrev (1 time siden): Kan virke som det er en sponset tur de er på.. Ser komikerfrue har lagt ut fra akkurat samme hotell, hvor de har fått akkurat samme ting på rommet 🙃 😂😂 såg det 😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 19. februar 2022 #2713 Del Skrevet 19. februar 2022 2 hours ago, Sawyer said: Kan virke som det er en sponset tur de er på.. Ser komikerfrue har lagt ut fra akkurat samme hotell, hvor de har fått akkurat samme ting på rommet 🙃 Er de ikke pliktig til å merke det da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 19. februar 2022 #2714 Del Skrevet 19. februar 2022 Rosa Sitron skrev (2 timer siden): Er de ikke pliktig til å merke det da? Jo de skal jo det. Men skulle til å si hun er jo med på bloggerne. Så kan jo være derfor de reiser sånn og at det virker sponset. Samme med island turen i fjor. Det var jo for å lage tv siden de valgte å ha med produksjonen for å filme. Så kan jo være det samme nå. Kanskje Therese dukker opp i bloggerne til høsten igjen. 🤷 Søkte iallefall opp 25 tusen for en uke. Så vil si de har hver sin leilighet også så de har brukt over 40 tusen da på sydentur. Sykt dyrt, men de har vell råd til slik.🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 19. februar 2022 #2715 Del Skrevet 19. februar 2022 6 minutter siden, supermamz said: Jo de skal jo det. Men skulle til å si hun er jo med på bloggerne. Så kan jo være derfor de reiser sånn og at det virker sponset. Samme med island turen i fjor. Det var jo for å lage tv siden de valgte å ha med produksjonen for å filme. Så kan jo være det samme nå. Kanskje Therese dukker opp i bloggerne til høsten igjen. 🤷 Søkte iallefall opp 25 tusen for en uke. Så vil si de har hver sin leilighet også så de har brukt over 40 tusen da på sydentur. Sykt dyrt, men de har vell råd til slik.🙈 Hvilket hotell er det? Men ja, bloggerne var et godt tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 19. februar 2022 #2716 Del Skrevet 19. februar 2022 Rosa Sitron skrev (1 minutt siden): Hvilket hotell er det? Men ja, bloggerne var et godt tips. sunwing arguineguín seafront heter det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 19. februar 2022 #2717 Del Skrevet 19. februar 2022 Lurer på om de har med seg barnevakt siden de kunne ligge å sole seg tidligere i dag mens barna var i bassenget og badet uten de. Hadde aldri latt min 3 åring vært alene i lamme 2 andre barn og stolt på det. 😱 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 19. februar 2022 #2718 Del Skrevet 19. februar 2022 Rosa Sitron skrev (6 minutter siden): Hvilket hotell er det? Men ja, bloggerne var et godt tips. Hun sier at hun spurte følgerne om de hadde tips til hotell osv å at nesten alle nevnte akkurat dette hotellet. Så kan jo hende det er ekstremt tilfeldig at Marna også er der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 19. februar 2022 #2719 Del Skrevet 19. februar 2022 Er det samme hotell CBE er på og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 19. februar 2022 #2720 Del Skrevet 19. februar 2022 Verba skrev (Akkurat nå): Hun sier at hun spurte følgerne om de hadde tips til hotell osv å at nesten alle nevnte akkurat dette hotellet. Så kan jo hende det er ekstremt tilfeldig at Marna også er der. Det kan selvfølgelig være. Er jo tydeligvis et populært hotell så. Vi får vente og se om de dukker opp på tvskjermen i høst med sydentur😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå