Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Gjest Heartgirl
Innsidenut skrev (14 timer siden):

Såklart skal en godt voksen person skamme seg, over å sende SE en slik melding. 

F12B0DDA-3AED-499C-B4D6-25D6D3991B86.jpeg

Jeg blir forbanna når jeg leser at noen legger igjen slie kommentarer på andres kommentarfelt. H-n som har skrevet denne kommentaren er jammen ikke et godt forbilde for de yngre på nettet 🥵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gasellen skrev (16 timer siden):

Sykt at folk sender henne sånne meldinger.. Må jo være en trolle-konto?

Ikke trolle-konto. Hennes fulle navn står skrevet der. Flaut! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (3 timer siden):

Jeg blir forbanna når jeg leser at noen legger igjen slie kommentarer på andres kommentarfelt. H-n som har skrevet denne kommentaren er jammen ikke et godt forbilde for de yngre på nettet 🥵

Nå er ikke denne meld skrevet i kommentarfelt, men som en meld på innboksen til SE. Ikke greit uansett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millemåne skrev (4 timer siden):

Har SE egen kanal på jodel?

Nei. Er ikke lov å åpne channel om enkeltpersoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bodd i huset i 2 mnd men det er fortsatt 0 møbler,ingenting på stell eller pakket ut enda?

Akkurat de siste 2 ukene har vært unntakstilstander pga sykdom som åpenbart tok henne på senga,men de resterende 6 ukene er jo sløst vekk på å "rømme hjemme".

Igår sov hun hos kjæreste fordi hun ikke orker kaoset hjemme,da er det kanskje greit å faktisk flytte ordentlig inn?

Tenker hovedaakelig for barnas del,å flytte er stort i seg selv men når man liksom aldri egentlig flytter inn,blir det jo bare mer "ustabilt"/rotete.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sprite
J.. skrev (19 minutter siden):

Har bodd i huset i 2 mnd men det er fortsatt 0 møbler,ingenting på stell eller pakket ut enda?

Akkurat de siste 2 ukene har vært unntakstilstander pga sykdom som åpenbart tok henne på senga,men de resterende 6 ukene er jo sløst vekk på å "rømme hjemme".

Igår sov hun hos kjæreste fordi hun ikke orker kaoset hjemme,da er det kanskje greit å faktisk flytte ordentlig inn?

Tenker hovedaakelig for barnas del,å flytte er stort i seg selv men når man liksom aldri egentlig flytter inn,blir det jo bare mer "ustabilt"/rotete.

Hun har nevnt at det er lang leveringstid på møblene hun har kjøpt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (35 minutter siden):

Ikke et eneste sted sier hun at hun sov hos kjæresten FORDI det er kaos hjemme? Hun har også sagt ifra om at juli ble prioritert til å reise med barna og skape minner - utpakking kunne skje senere.

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (36 minutter siden):

De har jo sofa og det de trenger, jeg ser ikke problemet. Ungene har det de trenger, og unger bryr seg ikke om det mangler stuebord feks.. 

• Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

silikon123 skrev (41 minutter siden):

Ikke et eneste sted sier hun at hun sov hos kjæresten FORDI det er kaos hjemme? Hun har også sagt ifra om at juli ble prioritert til å reise med barna og skape minner - utpakking kunne skje senere.

Sushiii skrev (40 minutter siden):

De har jo sofa og det de trenger, jeg ser ikke problemet. Ungene har det de trenger, og unger bryr seg ikke om det mangler stuebord feks.. 

Så flott dere ikke ser problemet da,sånn mtp at jeg ytret min mening uten å spørre om andre var enig.

Synes ikke det er verken noen mening i å vasse i søppel og rot,ikke er det særlig sjarmerende heller,som både hun og Therese vinkler det til.

Hadde nok føltes mindre kaos ut,psykisk midt i alt,om ikke huset var bombet også.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

silikon123 skrev (1 time siden):

Synes det var en god prioritering! 

• Liker 19
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, J.. said:

Det er da helt vanlig å bruke lang tid på å pakke ut og å vente på møbler. Om man ikke får mål før innflytting kan man bruke lang tid på å vente på møbler

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 time siden):

Så flott dere ikke ser problemet da,sånn mtp at jeg ytret min mening uten å spørre om andre var enig.

Synes ikke det er verken noen mening i å vasse i søppel og rot,ikke er det særlig sjarmerende heller,som både hun og Therese vinkler det til.

Hadde nok føltes mindre kaos ut,psykisk midt i alt,om ikke huset var bombet også.

Når du er i et diskusjonsforum, du tror ikke folk sier sin mening da? Selv om du ikke spurte etter den? Dette må være dagens 😂😂

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tonyv skrev (Akkurat nå):

Noen som vet hva som har skjedd?

Ja, men det er ikke låv å prate om. Det er noe SE har valgt og ikke dele, og det skal respekteres

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tonyv skrev (1 minutt siden):

Noen som vet hva som har skjedd?

Nei, og det er ikke lov å spekulere i, tråden ble ryddet for spekulasjoner i det for bare en halvtime siden. Hun har sagt at hun skal fortelle når hun er klar :) 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som «vet» som vil sende meg pm om det? Har lurt lenge nå og har så lyst å vite hva de fleste andre vet 😅🫣 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mye sukkerfritt hun handlet med seg i dag ja. Ja, dette ble den siste «normale» sommeren, men den nye normalen kan også bli riktig så bra! Heia-heia ! 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingelaene skrev (5 minutter siden):

Det var mye sukkerfritt hun handlet med seg i dag ja. Ja, dette ble den siste «normale» sommeren, men den nye normalen kan også bli riktig så bra! Heia-heia ! 

Skjønner at du virkelig ikke vet hva du snakker om. Tror du skal lese deg litt mer opp. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...