Ellevill Skrevet 31. desember 2021 #2461 Del Skrevet 31. desember 2021 Nussepus skrev (På 25.12.2021 den 22.41): Det går nok mest på viljen tenker jeg. Hadde det vært viktig for henne, så kunne hun gjort det før han flyttet ut. Så veldig viktig er det nok ikke for henne. Men når det skal sies, så er jo de fleste «influencere» ikke særlig troverdige. De sier en ting og mener ikke så mye med det. Det viktigste er å si det de tror tilhengerene vil høre. Du irriterer deg jammen over både det ene og det andre...! 😅 Det viktigste er vel at hun har en holdning i dag der hun tydelig advarer mot et slik inngrep - særlig i ung alder?? For meg er det revnende likegyldig om hun fjerner innleggene eller ikke. Dette er ikke akkurat noe jeg synes er en kampsak. Det er hennes kropp, og et inngrep er uansett risikabelt, ubehagelig og tidkrevende. Om hun utsetter inngrepet på grunn av *sett inn grunn*, er det hennes sak. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 4. januar 2022 #2462 Del Skrevet 4. januar 2022 Hvorfor har mange influencere sånn trang til å vise seg halvnakne hele tida? Jeg er like lite interessert i å se Sara sin «mammakropp» som det er så populært å kalle det, som jeg er i å se fotballfrues strøkne kropp. Kan ikke folk bare ha klær på seg🤷♀️ 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 4. januar 2022 #2463 Del Skrevet 4. januar 2022 Nussepus skrev (3 timer siden): Hvorfor har mange influencere sånn trang til å vise seg halvnakne hele tida? Jeg er like lite interessert i å se Sara sin «mammakropp» som det er så populært å kalle det, som jeg er i å se fotballfrues strøkne kropp. Kan ikke folk bare ha klær på seg🤷♀️ Hvorfor er du så interessert i å følge disse vloggerne når alt de gjør irriterer deg? 🤦♀️ Get a life...... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 4. januar 2022 #2464 Del Skrevet 4. januar 2022 Dagens arbeidsdag besto i å filme en snap story. God natt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkagenser Skrevet 4. januar 2022 #2465 Del Skrevet 4. januar 2022 Hilde444 skrev (30 minutter siden): Dagens arbeidsdag besto i å filme en snap story. God natt. Du har kanskje ikke fulgt med på snap/insta i dag da? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 4. januar 2022 #2466 Del Skrevet 4. januar 2022 Nussepus skrev (4 timer siden): Hvorfor har mange influencere sånn trang til å vise seg halvnakne hele tida? Jeg er like lite interessert i å se Sara sin «mammakropp» som det er så populært å kalle det, som jeg er i å se fotballfrues strøkne kropp. Kan ikke folk bare ha klær på seg🤷♀️ Okei, jeg synes derimot det er fint å se kropper som ligner mer min egen. Anbefaler at du ikke følger de som viser noe du ikke vil se 😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 4. januar 2022 #2467 Del Skrevet 4. januar 2022 Nikea skrev (5 minutter siden): Okei, jeg synes derimot det er fint å se kropper som ligner mer min egen. Anbefaler at du ikke følger de som viser noe du ikke vil se 😊 Man trenger absolutt ikke følge de for at de dukker opp på snap. Vet du ikke det? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 4. januar 2022 #2468 Del Skrevet 4. januar 2022 Sharp75! skrev (1 time siden): Hvorfor er du så interessert i å følge disse vloggerne når alt de gjør irriterer deg? 🤦♀️ Get a life...... har heldigvis et liv jeg og en nyttig jobb😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 4. januar 2022 #2469 Del Skrevet 4. januar 2022 Nussepus skrev (5 minutter siden): har heldigvis et liv jeg og en nyttig jobb😀 Og nok av fritid til å irritere seg over mange andres liv i stedet for å slutte å følge de 🤦♀️ snakk om å være nysgjerrig 😂😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 4. januar 2022 #2470 Del Skrevet 4. januar 2022 (endret) Nussepus skrev (14 minutter siden): Man trenger absolutt ikke følge de for at de dukker opp på snap. Vet du ikke det? Det må være slitsomt å bli så irritert av at noen av og til dukker opp på snap, det er jo bare å klikke bort på en brøkdel av et sekund. Det tar deg mye lenger tid å komme inn hit og skrive et innlegg om det. Poenget mitt var uansett at jeg er interessert i å se kropper til influencere som skiller seg ut fra 99 % av kroppene som typisk vises i media, selv om du ikke er det. Endret 4. januar 2022 av Nikea 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 4. januar 2022 #2471 Del Skrevet 4. januar 2022 Nikea skrev (7 minutter siden): Det må være slitsomt å bli så irritert av at noen av og til dukker opp på snap, det er jo bare å klikke bort på en brøkdel av et sekund. Det tar deg mye lenger tid å komme inn hit og skrive et innlegg om det. Poenget mitt var uansett at jeg er interessert i å se kropper til influencere som skiller seg ut fra 99 % av kroppene som typisk vises i media, selv om du ikke er det. Spesiell hobby da. Å se på andres halvnakne kropper. Jeg syns det er bedre å trene eller strikke…. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 5. januar 2022 #2472 Del Skrevet 5. januar 2022 Nussepus skrev (10 timer siden): Spesiell hobby da. Å se på andres halvnakne kropper. Jeg syns det er bedre å trene eller strikke…. Haha, jeg ville ikke kalt det å sette pris på at det i dag er et større mangfold av kroppstyper i media, er en hobby. Det var en spesiell ordbruk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 5. januar 2022 #2473 Del Skrevet 5. januar 2022 Jeg synes Sara tar seg godt ut på Bloggerne. Jeg har ikke sett alle de andre sesongene, langt ifra halvparten en gang, men det har vært mye vås, fyll og "moneyflashing". Sara pynter ikke på noe og det virker som hun viser sitt sanne jeg. Har sansen for dama! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 5. januar 2022 #2474 Del Skrevet 5. januar 2022 Ugresset skrev (51 minutter siden): Jeg synes Sara tar seg godt ut på Bloggerne. Jeg har ikke sett alle de andre sesongene, langt ifra halvparten en gang, men det har vært mye vås, fyll og "moneyflashing". Sara pynter ikke på noe og det virker som hun viser sitt sanne jeg. Har sansen for dama! Enig med deg 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 5. januar 2022 #2475 Del Skrevet 5. januar 2022 Nussepus skrev (18 timer siden): Man trenger absolutt ikke følge de for at de dukker opp på snap. Vet du ikke det? Er jo bare å la vær å åpne da. Da vil jo algoritmen din ikke få opp henne....🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 5. januar 2022 #2476 Del Skrevet 5. januar 2022 Nikea skrev (8 timer siden): Haha, jeg ville ikke kalt det å sette pris på at det i dag er et større mangfold av kroppstyper i media, er en hobby. Det var en spesiell ordbruk. Noen har dessverre begrensede argumenter å komme med her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 6. januar 2022 #2477 Del Skrevet 6. januar 2022 Skjønner ikke hvorfor hun må forsvare at hun har kjøpt seg skiutstyr. Ingen har da noe med hva hun bruker pengene sine på. Skiutstyr er jo en investering. Fatter ikke at hun gidder. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisevt Skrevet 7. januar 2022 #2478 Del Skrevet 7. januar 2022 Maydis8 skrev (13 timer siden): Skjønner ikke hvorfor hun må forsvare at hun har kjøpt seg skiutstyr. Ingen har da noe med hva hun bruker pengene sine på. Skiutstyr er jo en investering. Fatter ikke at hun gidder. Hun får nok garantert en del slibrige meldinger fra sjalue følgere, så regner med det er derfor 😉 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 7. januar 2022 #2479 Del Skrevet 7. januar 2022 Ugresset skrev (På 5.1.2022 den 15.11): Jeg synes Sara tar seg godt ut på Bloggerne. Jeg har ikke sett alle de andre sesongene, langt ifra halvparten en gang, men det har vært mye vås, fyll og "moneyflashing". Sara pynter ikke på noe og det virker som hun viser sitt sanne jeg. Har sansen for dama! Jeg er enig med deg. Sara fremstår som ærlig og jordnær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 7. januar 2022 #2480 Del Skrevet 7. januar 2022 Hun føler sikkert hun må forsvare seg for å kjøpe skiutstyr, fordi mange HER INNE feks hakker på henne for alt. Jeg er faktisk litt overraska over at ingen her inne allerede har klaga over at hun har kjøpt skiutstyr. 👏🏻 Men det er tydeligvis diagnosen hennes som hun ikke kan noe for som er viktigst å hakke på. 🤦🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå