Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Verba skrev (3 timer siden):

Blir vel eget sminkemerke snart nå 😜

Yes 😅

jeg begriper ikke hva Sara skal tilføje denne serien, det er det forsåvidt mange allerede som har vært med som ikke har gjort. Men skal vi være med på rydding i huset, venninne dates med Lene Mari, og ukeshandling på Meny? Og sist men ikke minst fotoshoots i Hagen 🥱🥱

Endret av 10ur
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10ur skrev (3 timer siden):

Yes 😅

jeg begriper ikke hva Sara skal tilføje denne serien, det er det forsåvidt mange allerede som har vært med som ikke har gjort. Men skal vi være med på rydding i huset, venninne dates med Lene Mari, og ukeshandling på Meny? Og sist men ikke minst fotoshoots i Hagen 🥱🥱

Vi skal vist få komme nærmere inn på samlivssbruddet hennes. Men ja vi får vel av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10ur skrev (6 timer siden):

Yes 😅

jeg begriper ikke hva Sara skal tilføje denne serien, det er det forsåvidt mange allerede som har vært med som ikke har gjort. Men skal vi være med på rydding i huset, venninne dates med Lene Mari, og ukeshandling på Meny? Og sist men ikke minst fotoshoots i Hagen 🥱🥱

Herregud som dere MÅ finne noe å rakke ned på. Bloggerne handler jo om NETTOPP dette. Hverdagen til de som er med. Er jo helt dønn likt for alle. Helt frivillig for deg å følge med på om det er så kjedelig….🤦🏻‍♀️ 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (2 timer siden):

Herregud som dere MÅ finne noe å rakke ned på. Bloggerne handler jo om NETTOPP dette. Hverdagen til de som er med. Er jo helt dønn likt for alle. Helt frivillig for deg å følge med på om det er så kjedelig….🤦🏻‍♀️ 

Noen har ikke andre ting i livet sitt enn å følge vloggere de ikke liker for så å sitte å snakke dritt om dem her 🤦‍♀️ DE har et kjedelig liv de 🤦‍♀️ så kjedelig og tenk den følelsen de må sitte med å føle seg bedre enn noen andre at de må inn her å trykke ned noen andre 🤦‍♀️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (5 timer siden):

Noen har ikke andre ting i livet sitt enn å følge vloggere de ikke liker for så å sitte å snakke dritt om dem her 🤦‍♀️ DE har et kjedelig liv de 🤦‍♀️ så kjedelig og tenk den følelsen de må sitte med å føle seg bedre enn noen andre at de må inn her å trykke ned noen andre 🤦‍♀️

Åååeeh eeeer så lei av dette narrativet her 😂

Nei man trenger faktisk ikke ha lav selvtillit,kjedelig liv eller noe som helst sånt for å kritisere andre! GO FIGURE 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sara skal ha for at hu tjener bra, 1,4mill i inntekt i fjor og formue på 800 000. Mens hennes gode venninne Monica hadde bare 500 000 i inntekt i fjor. Sara skal ha for at hu ikke velger å være et luksus person, selvom hun har veldig mye klær osv. men jeg synes ikke sara har det forbruket som Monica har. Monica som reiser på dyre ferier osv. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litenoggod skrev (7 timer siden):

Sara skal ha for at hu tjener bra, 1,4mill i inntekt i fjor og formue på 800 000. Mens hennes gode venninne Monica hadde bare 500 000 i inntekt i fjor. Sara skal ha for at hu ikke velger å være et luksus person, selvom hun har veldig mye klær osv. men jeg synes ikke sara har det forbruket som Monica har. Monica som reiser på dyre ferier osv. 

Sara har da ett vanvittig forbruk i forhold til klær, heller reiser og opplevelser enn klær

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (44 minutter siden):

Sara har da ett vanvittig forbruk i forhold til klær, heller reiser og opplevelser enn klær

Er ikke det meste sponset da? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juststop skrev (1 time siden):

Er ikke det meste sponset da? 

At man blir spurt om spons, betyr ikke at man må ta imot og svare ja

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (På 7.12.2021 den 13.17):

Noen har ikke andre ting i livet sitt enn å følge vloggere de ikke liker for så å sitte å snakke dritt om dem her 🤦‍♀️ DE har et kjedelig liv de 🤦‍♀️ så kjedelig og tenk den følelsen de må sitte med å føle seg bedre enn noen andre at de må inn her å trykke ned noen andre 🤦‍♀️

Kunne ikke ha vært mer enig. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Litenoggod said:

Sara skal ha for at hu tjener bra, 1,4mill i inntekt i fjor og formue på 800 000. Mens hennes gode venninne Monica hadde bare 500 000 i inntekt i fjor. Sara skal ha for at hu ikke velger å være et luksus person, selvom hun har veldig mye klær osv. men jeg synes ikke sara har det forbruket som Monica har. Monica som reiser på dyre ferier osv. 

Nå må du huske at de 500 000 er det Monica tjente fra lønn og evt andre inntekter. Hva bedriften hennes tjente er mest trolig ganske mye mer, og jeg har fått inntrykk av at mange influensere pleier lønne partnerene sine ganske mye høyere enn seg selv for å unngå de store overskriftene i media

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes fortsatt det er hysterisk morsomt å se hva Sara mener er hektiske arbeidsdager🙈😅 Dette er min guilty pleasure😅

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde444 skrev (På 9.12.2021 den 9.51):

Synes fortsatt det er hysterisk morsomt å se hva Sara mener er hektiske arbeidsdager🙈😅 Dette er min guilty pleasure😅

Enig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer veldig på hva som gjorde at Donna og Sara E mistet kontakten, de virker ikke sååå ulike akkurat? Jeg fulgte bloggen deres og yt videoene de la ut og Sara virket mye mer down to earth på den tiden - ikke så ekstremt pr-kåt som nå.🥵 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Smurfii skrev (7 timer siden):

Ring til 10.000kr?😵💍 Og det er ikke en forlovelsesring engang? Holy..😬 

Hvorfor ikke? Hadde jeg hatt råd til det hadde jeg glatt kjøpt meg en ring jeg kan bruke hver dag resten av livet. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde444 skrev (1 time siden):

Aldri vært bort i noen som er så opptatt av sykdom🙈

Se deg rundt, bli kjent med folk, de florerer rundt. Sjekk andre "vloggere" 

Hun har lite fokus på sykdom. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...