Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

BethD skrev (4 timer siden):

Hvorfor det?fordi jeg regner med barna har en far som stiller opp? 

Virker jo som at de har en far som stiller opp

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nussepus skrev (På 19.12.2021 den 21.02):

Artig at hun forbanner snapfilter samtidig som hun har silikonpupper, løshår og kunstige vipper……

Hvem har vell ikke det idag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (På 21.12.2021 den 19.59):

Det er ikke en stor operasjon. Man trenger ikke være sengeliggende og man kan fint sitte på huk og trøste unger uten å løfte de. Jeg var tilbake på jobb etter en drøy uke. Og jobbet da som vanlig i en noe fysisk jobb. Du lager problemer som ikke finnes. 

Tåpelig kommentar. Heldig du da som ikke hadde noe problemer, men det er da ikke sånn at ALLE har det så lett i ettertid. Alle er da forskjellig…. Og de fleste jeg har snakket med har hatt vondt og problemer ei stund.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (2 timer siden):

Tåpelig kommentar. Heldig du da som ikke hadde noe problemer, men det er da ikke sånn at ALLE har det så lett i ettertid. Alle er da forskjellig…. Og de fleste jeg har snakket med har hatt vondt og problemer ei stund.

Det går nok mest på viljen tenker jeg. Hadde det vært viktig for henne, så kunne hun gjort det før han flyttet ut. Så veldig viktig er det nok ikke for henne. Men når det skal sies, så er jo de fleste «influencere» ikke særlig troverdige. De sier en ting og mener ikke så mye med det. Det viktigste er å si det de tror tilhengerene vil høre. 

Endret av Nussepus
Skrivefeil.
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BethD skrev (På 25.12.2021 den 13.01):

Hvorfor det?fordi jeg regner med barna har en far som stiller opp? 

Han stiller da vitterlig opp. Derfor gir kommentaren din null mening. Ærlig talt. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (På 25.12.2021 den 22.41):

Det går nok mest på viljen tenker jeg. Hadde det vært viktig for henne, så kunne hun gjort det før han flyttet ut. Så veldig viktig er det nok ikke for henne. Men når det skal sies, så er jo de fleste «influencere» ikke særlig troverdige. De sier en ting og mener ikke så mye med det. Det viktigste er å si det de tror tilhengerene vil høre. 

Nå sliter dama med at operajonssår ikke gror skikkelig og det går infeksjon i det. Det er ikke bare bare å gjøre et inngrep. Hvorfor er det så viktig for dere at hun legger seg under kniven og får tatt ut silikonen? Og da helst i morgen? Synes det er bra hun advarer mot å ta silikon, sier at hun angrer og konsekvensene av å ha det - og at det ikke er bare bare å fjerne det heller. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (6 timer siden):

Han stiller da vitterlig opp. Derfor gir kommentaren din null mening. Ærlig talt. 

Ja? Er jo det jeg skal frem til!! Herregud🤦🏽‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke henne som samme dag Norge stengte ned forta seg for å få satt på vipper (og hun hadde visst inside informasjon at vi skulle stenge, «alle» visste jo at Norge skulle stenge så skjønte ikke helt det men..) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

marthes skrev (27 minutter siden):

Var det ikke henne som samme dag Norge stengte ned forta seg for å få satt på vipper (og hun hadde visst inside informasjon at vi skulle stenge, «alle» visste jo at Norge skulle stenge så skjønte ikke helt det men..) 

Jo, som senere sa hun angret på det og nå har sluttet med vipper? Skjønte ikke helt hvor du skulle den?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være slitsomt å ha en så umoden omgangskrets at man må late som man drikker fordi man er gravid. I min omgangskrets er det heldigvis sånn at det verken er drikkepress eller noen som ville legge seg borti hvorfor man ikke drikker alkohol. Men bloggere/influensere er jo generelt uten utdannelse og med liten evne til refleksjon tydeligvis. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nussepus skrev (Akkurat nå):

Må være slitsomt å ha en så umoden omgangskrets at man må late som man drikker fordi man er gravid. I min omgangskrets er det heldigvis sånn at det verken er drikkepress eller noen som ville legge seg borti hvorfor man ikke drikker alkohol. Men bloggere/influensere er jo generelt uten utdannelse og med liten evne til refleksjon tydeligvis. 

For en usaklig og ufin kommentar. At venninna ikke vil «oute» at hun er gravid så tidlig, har ingenting med utdannelsen eller evne til refleksjon å gjøre. Når hun er en som til vanlig tar et glass vin eller en øl, så må det da være greit å ta drikke alkoholfritt. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (1 time siden):

Jo, som senere sa hun angret på det og nå har sluttet med vipper? Skjønte ikke helt hvor du skulle den?

Hun har vel over mange år (før covid) og liksom frontet «naturlig», derfor veldig komisk nesten at det første hun tenkte når vi skulle stenge var «nye vipper!» ;)  For all del, hennes kropp og hun som bestemmer, men det blir innimellom litt komisk. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coleus skrev (46 minutter siden):

For en usaklig og ufin kommentar. At venninna ikke vil «oute» at hun er gravid så tidlig, har ingenting med utdannelsen eller evne til refleksjon å gjøre. Når hun er en som til vanlig tar et glass vin eller en øl, så må det da være greit å ta drikke alkoholfritt. 

Folk er ikke særlig oppegående hvis de begynner å spørre om noen er gravide bare fordi di ikke drikker alkohol nei. Helt greit å drikke alkoholfritt, men utrolig teit å late som det er alkohol. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nussepus skrev (15 timer siden):

Folk er ikke særlig oppegående hvis de begynner å spørre om noen er gravide bare fordi di ikke drikker alkohol nei. Helt greit å drikke alkoholfritt, men utrolig teit å late som det er alkohol. 

En kommentar som vitner om at du er ung... «utrolig teit» 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (På 29.12.2021 den 18.42):

Folk er ikke særlig oppegående hvis de begynner å spørre om noen er gravide bare fordi di ikke drikker alkohol nei. Helt greit å drikke alkoholfritt, men utrolig teit å late som det er alkohol. 

Jeg vet ikke hvor mange ganger folk jeg kjenner har brukt «jeg går på medisiner som gjør at jeg ikke kan drikke», «jeg må tidlig opp i morgen» osv. som unnskyldning for ikke å fortelle om en graviditet før de selv ønsker. Dette er veldig vanlig og har ingenting med utdannelse eller evne til refleksjon??
Folk flest ønsker ikke å fortelle at man er gravid før man med god margin har passert 12 uker, og man vil iallfall ikke at arbeidsgiver skal vite det før den tid. 

Uansett, å henge seg opp i en influensers venninnens valg rundt egen graviditet, er vel egentlig off topic. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...