Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

supermamz skrev (17 timer siden):

Det hadde vært fantastisk ja! Syns hun skulle brukt den viktige stemmen hennes til å snakke om dette lure det inn på bloggerne, prøve å komme seg til GMN og snakke om det der. Er så viktig og få fram til flest mulig foreldre og voksne som kjører med sine småe skatter! Her jeg bor ser jeg at vi er nok de eneste av foreldrene ibgh som enda ikke har snudd 3 åringen (det kullet) Mange snudde rundt 2 år ja. 

Hun hadde nok gjort det for 30 000,- ...

 

Men Klippan og Trygg Trafikk gidder ikke - og skal ikke måtte gidde heller - å betale i dyre dommer for at folk med påvirkningskraft skal prate om noe så livsviktig som sikring av barn i bil. 

 

Nå begynner dessuten barna å bli så store at hun er på vei ut av småbarnsfasen og ikke appelerer like mye til den kundegruppen lenger uansett.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nussepus skrev (1 time siden):

Artig at hun forbanner snapfilter samtidig som hun har silikonpupper, løshår og kunstige vipper……

Silikon har hun jo sagt hun angrer og tok i en periode hvor hun var veldig usikker på sitt utseende og sagt hun skal ta ut 🤷‍♀️ et filter kan forandre veeeeldig mye på et utseende, spesielt det filteret hun brukte når hun tok det opp ....... Utrolig hva hun skal tas på 🙄

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 time siden):

Silikon har hun jo sagt hun angrer og tok i en periode hvor hun var veldig usikker på sitt utseende og sagt hun skal ta ut 🤷‍♀️ et filter kan forandre veeeeldig mye på et utseende, spesielt det filteret hun brukte når hun tok det opp ....... Utrolig hva hun skal tas på 🙄

Så du er uenig i at det er dobbeltmoral? Utrolig hva man skal forsvare. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (1 time siden):

Så du er uenig i at det er dobbeltmoral? Utrolig hva man skal forsvare. 

Dobbeltmoral at hun angrer noe hun gjorde i tiden hun hadde dårlig selvtillit? Eller at hun bruker vipper/løshår sammenlignet med filter som bl.a ser ut som man har fillers eller operert hele ansiktet og man ikke kan endre det? 🤔

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (5 timer siden):

Artig at hun forbanner snapfilter samtidig som hun har silikonpupper, løshår og kunstige vipper……

Har hun ikke tatt bort kunstige vipper for en god stund siden da?? 
og har hun løshår?? Var helt skkker på det var ekte hår jeg 🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vintermåne skrev (1 time siden):

Har hun ikke tatt bort kunstige vipper for en god stund siden da?? 
og har hun løshår?? Var helt skkker på det var ekte hår jeg 🙈

Ja hun har løshår, vist på snap i går

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis mam virkelig angrer på silikonpupper så kan man ta de ut tenker nå jeg. Hun har råd og tid til det.. 

Det er nok mer en uttalelse hun har kommet med for at den skal passe body positive imaget hennes. :) 

Det er en kjennsgjerning at influencere sier det folk vil høre for å holde på crowden og pengene. Sara startet ikke "som en sånn en" men har helt klart blitt slik selv. 
En influencer som presser på med reklame, forbruk, dobbeltmoral osv

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (1 time siden):

Hvis mam virkelig angrer på silikonpupper så kan man ta de ut tenker nå jeg. Hun har råd og tid til det.. 

Det er nok mer en uttalelse hun har kommet med for at den skal passe body positive imaget hennes. :) 

Det er en kjennsgjerning at influencere sier det folk vil høre for å holde på crowden og pengene. Sara startet ikke "som en sånn en" men har helt klart blitt slik selv. 
En influencer som presser på med reklame, forbruk, dobbeltmoral osv

Nettopp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en hard dag på jobb. Filmet seg selv mens hun lå på gulvet og la fugemasse rundt ovnen. Blir godt med to ukers juleferie nå sånn at hun får tatt seg inn igjen. Puh.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun mener at det kommer til å koste 100000 å fjerne brystproteser. Gjennomsnittlig pris i Norge ligger på 20-22000. Så hun kan ikke være så veldig interessert i å ta de ut. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde444 skrev (8 timer siden):

Nok en hard dag på jobb. Filmet seg selv mens hun lå på gulvet og la fugemasse rundt ovnen. Blir godt med to ukers juleferie nå sånn at hun får tatt seg inn igjen. Puh.

 

Screenshot_20211220-231423_Instagram.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, Nussepus said:

Hun mener at det kommer til å koste 100000 å fjerne brystproteser. Gjennomsnittlig pris i Norge ligger på 20-22000. Så hun kan ikke være så veldig interessert i å ta de ut. 

Det var vel rekonstruksjon som kostet, ikke selve det å fjerne.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (8 timer siden):

 

Screenshot_20211220-231423_Instagram.jpg

Ei som følger med her og bare måtte presisere at fuging av ovn ikke var jobb. Jeg døøør🙈🙈👏🏻😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rosa Sitron skrev (5 timer siden):

Det var vel rekonstruksjon som kostet, ikke selve det å fjerne.

Man betaler jo bare for en narkose feks. Så 100000 er en helt urealistisk pris. Regner med at hun må ta brystløft i tillegg. Det koster mellom 40 og 50000. Ofte får man pakkepris også hvis man gjør fler ting samtidig. Jeg betalte 44000 for brystløft og reduksjon. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coleus skrev (19 timer siden):

Men hvor har du det fra at hun kaller det en arbeidsdag? Det står ingen steder, hun viser bare at hun gjør det akkurat da. Dessuten vet vel du like lite om hennes fulle hverdag som vi gjør om din. 

Hva er det hun tar ferie fra da? Om ikke fra «jobb»? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurrepurre skrev (2 minutter siden):

Hva er det hun tar ferie fra da? Om ikke fra «jobb»? 

Hun tar ferie fra JOBB, ja. Men hun har aldri sagt at en arbeidsdag består av å bare fuge rundt ovnen… 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Nussepus said:

Man betaler jo bare for en narkose feks. Så 100000 er en helt urealistisk pris. Regner med at hun må ta brystløft i tillegg. Det koster mellom 40 og 50000. Ofte får man pakkepris også hvis man gjør fler ting samtidig. Jeg betalte 44000 for brystløft og reduksjon. 

Jeg vet ikke jeg altså. bare sier det hun sa. :) Godt mulig det ikke koster 100000, men jeg syns ikke det høres usannsynlig ut likevel

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...